Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: Głośna praca, klekot

  1. #11
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    newbridge ie
    Auto
    159sw 2.4jtdm po sofciku ;)
    Postów
    636

    Domyślnie

    Cytat Napisał agniecha Zobacz post
    Wariator był wymieniany 3tys. km temu. Wtedy tez został wymieniony olej. Rozrząd zaś wymieniony był 25tys.km temu. Po odpuszeniu gazu , kiedy chodzi na wolnych obrotach mniej wiecej po 10sek sie uspokaja i cichnie. Ale wytarczy dodać gazu i zaczyna się hałas jak na filmie
    A co za wszechwiedzacy "mechanior" zmienia wariator i wstawia ponownie pasek ktory ma juz ponad 20 tys przebiegu?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? !?!?!?

  2. #12
    agniecha
    Gość

    Domyślnie

    Więc pewnie najlepiej wymienic wariator i rozrząd?

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Wariator nie pada po 3tys wiec cos jest nie tak,byc moze nie jest zmieniony...

  4. #14
    Użytkownik Świeżak Avatar lucas147GTA
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Pabianice/Lodz
    Auto
    alfa romeo 145 BOXER , Giulietta 1.4 MA , Giulietta QV ,Giulietta QV Competizione
    Postów
    160

    Domyślnie

    Prawidlowo po wymianie jakiegokolwiek elementu z zespolu rozrzadu powinno sie zalozyc nowy pasek chyba ze przebieg jest nie wiekszy niz 5 tys km tak twierdzi moj mechanik mysle ze mozna sie z nim zgodzic jak i z kolega zz top ze wariator moglbyc niewymieniony mozna to sprawdzic po jego wyjeciu bo ma naniesiony rok produkcji
    Mysle ze najrozsadniejszym rozwiazaniem byloby odwiedzic autoryzowany serwis chyba ze ktos z forum polei ci sprawdzonego mechanika od wloskiej roboty z okolicy

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Generalnie pasek powinien isc nowy to sie zgadza,wariator prosto sprawdzic a poza sprawdzeniem to starego nie oddano?stare czesci powinno sie chyba otrzymac...
    W twoim przypadku wariator daje czadu jakby mial ze 100tysiecy.Po elementach bedzie widac czy to nowy wariator jak sie go otworzy

  6. #16
    agniecha
    Gość

    Domyślnie

    Moze ktos poleci dobrego mechanika z okolic koszalina, bądz kołobrzegu?

  7. #17
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Spróbuj na regionalnym dziale kogos zapytac lub w temacie serwisy,na pewno znajdzie sie ktos uczciwy z twojej okolicy

Podobne wątki

  1. 1.9 jtd głośna praca
    Utworzone przez kubals w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-11-2013, 19:32
  2. 2.4JTD i głośna praca?
    Utworzone przez danloo23 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-07-2010, 16:06
  3. głośna praca silnika
    Utworzone przez chudy w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 13-06-2010, 09:46
  4. Głośna praca JTD
    Utworzone przez adrianzdyk w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 01-11-2009, 01:29
  5. Głośna praca
    Utworzone przez przemgodz w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 20-05-2009, 17:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory