Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 28 z 28

Temat: Grzechot z okolic paska lub alternatora

  1. #21
    Użytkownik Świeżak Avatar jarzyn
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    166 3.0 03, była 156 SW jtd
    Postów
    244

    Domyślnie

    Cytat Napisał tom.pk Zobacz post
    specjalny klucz do sprzęgiełka z 33 zębami
    Dzięki za to, rozebrałbym wszystko i dopiero się przekonał, że czegoś takiego potrzebuję..

    Cytat Napisał gyver4ever Zobacz post
    tylko śrubami załapali. A ja bym się przez to z dziewczyną zabił
    Teraz rozumiem, czemu nie chcesz ryzykować i wolisz darować sobie wyjazd. Potwierdziło się, że lepiej posiedzieć na forum parę godzin i dowiedzieć się jak coś zrobić, naprawić lub wymienić, niż oddawać auto w ręce takich fachmanów:/
    Ostatnio edytowane przez jarzyn ; 23-05-2012 o 21:07

  2. #22
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2007
    Auto
    BMW
    Postów
    96

    Domyślnie

    Możecie pokazać jak wygląda ten klucz do sprzęgiełka? Chyba że kosztuje powyżej 100zł to nie chcę wiedzieć Wtedy to chyba zębami wykręcę...

    Szukanie nie boli. Znalazłem AI010090-01
    Ostatnio edytowane przez gyver4ever ; 24-05-2012 o 08:52 Powód: Szukanie nie boli.

  3. #23
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    małopolska
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 jtd 8v 115KM 2003r
    Postów
    162

  4. #24
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2007
    Auto
    BMW
    Postów
    96

    Domyślnie

    Zanim znienawidzę to auto, podpowiedzcie proszę jak to jest:
    Klucz 33 zęby na koło w środek imbus i ani drgnie. Rozumiem że imbus to blokada/przeciw-śruba a tą nasadą 33 przeciwnie do wskazówek zegara?

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Słupsk,Wrzeście
    Auto
    156 2,4 JTD 136KM, AR159 SW 1,9 JTDm 150KM był DRIWTOWÓZ 1,6 GSI
    Postów
    458

    Domyślnie

    Sam jestem zdania że jeżeli chcesz mieć coś dobrze zrobione zrób to sam ale niestety czasem się po prostu nie opłaca bo to niema kluczy bo tamto a czas również kosztuje.

    - - - Updated - - -

    Długo szukałem warsztatu który dobrze wykona prace i znalazłem bo jeden pracujący tam facet też jest alfaholikiem.

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał TIO_2007 Zobacz post
    Sam jestem zdania że jeżeli chcesz mieć coś dobrze zrobione zrób to sam ale niestety czasem się po prostu nie opłaca bo to niema kluczy bo tamto a czas również kosztuje
    Też wychodzę z takiego założenia
    Do tego jeszcze można zaoszczędzić sobie nerwów-coś za coś

  7. #27
    Użytkownik Świeżak Avatar jarzyn
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    166 3.0 03, była 156 SW jtd
    Postów
    244

    Domyślnie

    Na pierwszym filmiku gościu używa tylko tego 33 ramiennego klucza (przewiń do ok 3:25), a na drugim znów i 33 ramiennego i imbusa w środek (1:20). Może zależy od siły skręcenia. Powinno być 85 Nm.



    - - - Updated - - -

    http://<a href="http://www.youtube.c...52VTAnLptI</a>

    Nie da się tego drugiego filmu normalnie wstawić :p
    Ostatnio edytowane przez jarzyn ; 28-05-2012 o 14:16

  8. #28
    Użytkownik Świeżak Avatar jarzyn
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    166 3.0 03, była 156 SW jtd
    Postów
    244

    Domyślnie

    Wziąłem się wreszcie za wymianę sprzęgła alternatora, koła pasowego, bo trochę bije i napinacza (ten to lata jak szalony:p). Podniosłem więc auto, zdjąłem koło, plastikowe nadkole i miałem przed sobą widok jak na zdjęciu:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG20120704_003.jpg
Wyświetleń:	486
Rozmiar:	70.2 KB
ID:	61372
    Dojście do paska zerowe, widać tylko koło pasowe:/ Jak ja to mam niby zrobić, bez rozbierania całego auta?;p

Podobne wątki

  1. Wymiana paska alternatora alfa 156
    Utworzone przez krecik1239 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 08-05-2015, 05:07
  2. [155] Wymiana paska napędu alternatora
    Utworzone przez Jerry1 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-09-2010, 19:44
  3. Piszczenie i warczenie paska alternatora
    Utworzone przez zawix w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 24-08-2010, 08:04
  4. [145] termostat, napinacz paska od alternatora
    Utworzone przez archibaldi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-12-2009, 15:40
  5. wymiana paska alternatora 155
    Utworzone przez jonio w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-05-2007, 23:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory