lift wnetrza był w '97 roku. Wiązało sie to również z pwrowadzeniem silnika TS zamiast bx. Chociaz kiedys ktos dawał info ze były ts ze starym wnetrzem. Lift z zewnatrz w 99 roku i wtedy tez wprowadzenie silnika JTD zamiast TD
lift wnetrza był w '97 roku. Wiązało sie to również z pwrowadzeniem silnika TS zamiast bx. Chociaz kiedys ktos dawał info ze były ts ze starym wnetrzem. Lift z zewnatrz w 99 roku i wtedy tez wprowadzenie silnika JTD zamiast TD
Masz zniszczony lakier w swoim aucie???
Chętnie pomogę
Szczegóły:
http://www.forum.alfaholicy.org/wiel...ml#post1379105
Dziękuję. Pytam, bo szukam 145 JTD lub TD i ostatnio na allegro pojawiła się dziwna 145-tka, tu link http://allegro.pl/alfa-romeo-145-1-9...327578404.html. Pomijam kwestię "odpicowania", co zwykle nie świadczy dobrze o stanie auta, ale do rzeczy. Generalnie nie pasuje mi listwa przy przednich światłach, która jest po lifcie a zderzak przed liftem. Tył również przed liftem. Za to środek po lifcie (przynajmniej konsola). Jako, że rocznik '97 to środek nawet by się zgadzał, ale widzę pokrętło od półautomatycznej klimatyzacji (poznaję po oznaczeniach temperatury), a na panelu za kierownicą nie ma czujnika temperaturyWygląda mi na niezły ulep, a co wy myślicie?
Nie wiem czy w tym wątku można wklejać linki do aut, jeśli nie to proszę o przeniesienie.
auto wyglada dosc fajnie juz kiedys zwróciłem na nie uwage. W środku roche dziwne bo konsole i boczki ma po lifcie, ale juz naprzykłąd tunel środkowy jest przed liftingiem. Ze zdjec komory silnika wnioskuje ze auto nie ma klimy, a na konsoli chyba jest włacznik ( przekładka). Grill faktycznie po liftingu ( albo przeszłość wypadkowa, albo ktos zmieniał) zmienione sa również progi i felgi od wersji QV. Trzeba było by jej sie przyjrzec z bliska, bo na odległość to ciezko.
Masz zniszczony lakier w swoim aucie???
Chętnie pomogę
Szczegóły:
http://www.forum.alfaholicy.org/wiel...ml#post1379105
faktycznie 145 nie maja problemów z rdzą. Moja ma 16 lat i blacha jest zdrowa. w kilku miejscach pokazała sie rdza ( podłoga, mocowanie zderzaka, mocowanie tłumika) ale wszystko zostało wyczyszczone i zabezpieczone i nie ma tragedii - blacha jest cała.
Masz zniszczony lakier w swoim aucie???
Chętnie pomogę
Szczegóły:
http://www.forum.alfaholicy.org/wiel...ml#post1379105
W mojej podłoga była konkretnie przegnita, dwie wąskie, długie dziury w poprzek podłogi na wysokości foteli przednich. A buda fakt, zdrowa.
-Skąd masz topór?
-Królowa elfów mi dała!
-Czad... a topór skąd masz?
słabość alf to progi i podłoga nawet 156 gnije ,,,, !!!!!! i niech nikt nie ciśnie że maja ocynk![]()
Dałem temat w dziale porady przy zakupie, ale coś się nie pojawia a znalazłem ten, więc aby nie zakładać nowego pozwolę się podpiąć.
Mam takie pytanie:
ile trzeba zapłacić za Alfę Romeo 145/6 w wersji 2,0 150koni.
Wszedłem na allegro i szok... ceny od 2000zł za 3000 też się trafiają... ale są i za 7,000.
Interesuje mnie auto do dopieszczenia, ale żeby nie było styrane jak koń po westernie, żeby naprawy nie były poważne i drogie. Mankamenty stylistyczne, czy drobne mechaniczne to nie problem... będę miał kanał więc z drobnymi usterkami powinienem sobie poradzić.
Tutaj linki do aukcji:
http://moto.allegro.pl/z-bolem-serca...471296073.html
http://otomoto.pl/alfa-romeo-145-qua...C24929558.html
http://otomoto.pl/alfa-romeo-146-C23923641.html
http://otomoto.pl/alfa-romeo-146-C25077387.html
http://otomoto.pl/alfa-romeo-146-ti-...C24906448.html
I jeszcze jedno pytanie:
Czy ta wersja z silnikiem 2,0 150KM lub 155KM to dobry wybór (bo szczerze nie bardzo wiem czym się dokładnie różnią, jedynie z tego co zdążyłem się zorientować to 155KM jest nowsza...) Podobno z zawieszeniem jest problem na naszych drogach, ale wiele elementów pasuje od tańszych aut więc myślę, że z torbami nie pójdę.... pytanie jak eksploatacje znosi silnik. Bo z tego co zdążyłem się zorientować problem jest z wariatorem no i podczas wymiany świec (wiadomo twin spark). Czy oprócz tych bolączek silnik lubi mieć swoje typowe dla siebie awarie?
Sorry, że tyle pytań na raz, ale jakoś nigdy tematu T.Sa nie zgłębiałem... jedynie boxery![]()
Powiem tak: z zawieszeniem 145 problem na naszych drogach nie jest nawet 1/10 problemu ze 156 i jej podobnych. 2.0 TS 16V to wybór ryzykowny bo lubią się zacierać. 155 KM mają zmienną geometrię dolotu. Typowe awarie TS masz tu: http://lkar.pl/forum/viewthread.php?thread_id=2153 Teraz jest sporo zamienników, jedynie z wariatorem jest problem
A co do rdzewienia 145/6 - uważam, że rdzewieją lekko i obecnie jest więcej egzemplarzy do poprawek blacharskich niż bez nich.
Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda