Jakoś nie wydaje mi się aby przepływomierz Magneti Marelli pracował prawidłowo z układem wtryskowym Boscha, a taki mają Alfy. To że silnik pracuje wcale nie świadczy o prawidłowej pracy przepływomierza - hamownia prawdę wam powie...
Jakoś nie wydaje mi się aby przepływomierz Magneti Marelli pracował prawidłowo z układem wtryskowym Boscha, a taki mają Alfy. To że silnik pracuje wcale nie świadczy o prawidłowej pracy przepływomierza - hamownia prawdę wam powie...
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
A co to za dziwne zalozenie ze skoro MM to nie zagra z Boschem? W koncu to Alfa zlecała produkcje MAFa Boschowi wiec jak moze nie znac jego parametrow i charakterystyki?
Wszystkie parametry tego MAFa są identyczne z Boschowskim - to raz.
A dwa to sprawdzilem prace obu MAFów i smiem twierdzic ze ten z MM ma lepszy "czas dostępu"
fred
pytanie trochę poza tematem, czy przy całkowicie padniętym przepływomierzu istnieje możliwość zapalania się kontrolki wtryskiwaczy po nagrzaniu silnika i przechodzenia w tryb awaryjny?
Z tego co wiem to TAK (ale ręki obciąć nie dam :mrgreen: )
fred
hmm to bardzo możliwe że po ostatnim czyszczeniu dokonał żywota...
Sprawdziłes na hamowni czy na "sucho"?Napisał Fred
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Jak na razie na postoju i na drodze. Program diagnostyczny nie wykazal znaczących róznic ale same testy były szybkie bo nie zalezalo mi na szczegolowych danych a raczej na sprawdzeniu czy MM spisuje sie poprawnie.Napisał Maciek-156
Auto wyhamuje jak juz bedzie w 100% sprawne czyli zapewne na sierpniowym zlocie
fred
Pytam, bo jeden z kolegów robił kiedyś test (poparty pomiarami na hamowni) różnych przepływomierzy (między innymi Pierburga i Magneti Marelli) - wyszło że nie umywają się do Boscha
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Chyba aż tak daleko nie będe sie zagłębiac jesli chodzi o sprawnosc różnych MAFów bo nie jest mi to potrzebne do niczego![]()
Hamownie oczywiscie zrobie ale raczej pod kątem ogólnej sprawnosci auta a nie testow przepływomierzy. Spotkalem sie niestety z opiniami iż MAFy Boscha robione w Ameryce Płd (nie przypomne sobie dokladnie gdzie) - a teraz głownie tam sie je wytwarza, są po prostu duzo gorsze niz te od MM. Tak pod wzgledem pracy jak i żywotnosci.
Oczywiscie są to tylko opinie nie poparte faktami.
Dla mnie liczy sie to ze zaplacilem mniej a mam rownie sprawny i bądz co bądz oryginalny przeplywomierz![]()
fred
Fred - czy możesz podać numery przepływki MM jaką testujesz ? A najlepiej link do jakiejś karty katalogowej.
A z innej beczki
Czy ty masz w swoim aucie Motronic'a M2.10.4 - ja do diagnostyki mam euroscana + Visa 1.83 - ale jeszcze nie przetestowałem (brak czasu). Z tego co czytałem - to program ten powinien się dobrze komunikować z M2.10.4.
wal_kon