A dolot uszczelniłeś?
A dolot uszczelniłeś?
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Jeszcze nie uszczelnilem ale i tak jest o niebo lepiejczasem tylko cos sobie falnie
Niestety caly czas minimalnie nierowno pracuje silnik i czuc wibracje na karoserii. Zastanawiam sie jak wymienic odpowietrznik zbiornika paliwa bo to ponoc moze miec wplyw. U mnie jak tankuje i jest prawie pusty bak to mocno syczy przy odkrecaniu korka.
Jak sie nazywa ten srodek do diesli ktorym mozna spryskac i zobaczyc gdzie ciagnie lewe powietrze ? wyleciala mi nazwa z glowy![]()
Juz nie wiem co o tym myslec ale dzis jadac do pracy znowu mi zgasl po wysprzegleniuJak narazie przejechalem na benzynie 50km ogolnie jest lepiej ale sa momenty ze zaczyna lekko falowac no i raz zgasl.
![]()
czy ktoś może wytłumaczyć o co chodzi z tym 1,5 minuty na MAR i pozycji zero ? pozdrawiam
to jest reset przepustnicy (silniczka krokowego)
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
no tak tylko co dokladnie znaczą te oznaczenia MAR i pozycja zero , o co w tym chodzi ?
myślałem, że wszystkie AR mają podobne stacyjki? zero to wyłączona stacyjka, a MAR to pozycja MAR na stacyjce (jest to napisane na stacyjce) - rzut oka na stacyjkę i wszystko zakumasz![]()
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
czyli mam rozumiec ze odłączam aku na 5 minut i nastepnie podłączam obydwie klemy i stacyjke na 1.5 min na mar i na zero czy na podpietej 1 klemie czy to na odłączonym jeszcze aku? pzdr
Sprawdź szczelność wtryskiwaczy LPG i podciśnienia w reduktorze. Może być tak, że dolot wypełnia się LPG po dłuższym postoju i silnik ma za bogatą mieszankę. Połącz się ze sterownikiem LPG i sprawdź wartość ciśnienia - powinno być przynajmniej 0,5 Bara.
wytłumaczy ktoś czy to na odłączonym aku czy jak ?????