Witam. Mam pytanie jak w temacie. Jak to zrobić? Da rade samemu?
Witam. Mam pytanie jak w temacie. Jak to zrobić? Da rade samemu?
Wszystko da sie samemu ale...
1. Po drodze masz poduszke powietrzna, o ktorej to musisz poczytac jak zdjac zeby nic nie uszkodzic - tam jest taka tasma, co przy niewlasciwym traktowaniu ulega uszkodzeniu. Niestety nie robilem tego nigdy wiec nie wiem.
2. Pozniej to juz z gorki:
-- odkrecasz sruby i zdejmujesz plastiki oslony kolumny kierownicy - gora i dol.
-- odkrecasz kierownice
-- te przelaczniki powinny byc montowane za pomoca jednej srubki, ktora zaciskasz obejme na kolumnie kierownicy - zasada dzialanie jak zwyklej opaski zaciskowej.
-- odpinasz wtyczki - to lepiej zrobic przed odkreceniem sruby z opaski.
UWAGA:
Przed rozpoczeciem wypinasz aku i czekasz (ile?) 15-30 min az uklad sterowania poduszkami nie bedzie aktywny - on ma zasilanie podtrzymywane przez jakis czas po odpieciu AKU.
Opis wzorowany na innym samochodzie grupy FIAT z tego samego roku, wiec roznic specjalnie nie powinno byc. Pomijajac poduszke - 1h roboty max.
Super!
Wielkie dzieki za opis!!!