Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 67

Temat: v6 podsterowność

  1. #41
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    Jakoś durnowato wygląda jak przód jest taki wysoki, znacznie wyższy niż tył

  2. #42
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Maicher, zamiast ciąć sprężyny zrób z niej 155 8.32, wtedy Ci przód niżej siądzie

  3. #43
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tomi
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159 1.9 Ti , 147 Racer, Spider 916 TS
    Postów
    503

    Domyślnie

    Kiedyś na allegro była buda od themy 8.32, ale silnik osobno to chyba nie możliwe wyrwać, ale byłby fajny mix

  4. #44
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    No dobra, a jakiś sensowny argument przeciwko cięciu sprężyn? Że się już nie da dokleić to wiem

  5. #45
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    I jak ją pózniej ułożysz w łożyskowaniu? to już lepiej je ściągnąć specjalnymi spinkami z tesco

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #46
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    maicher, możesz później przyspawać z powrotem

  7. #47
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Ustroń
    Auto
    145 JTD
    Postów
    171

    Domyślnie

    Cięcie sprężyn to bardzo popularny zabieg w Golfach MK II

    Nie poleca się tego bo to zmienia charakterystykę spręzyny, bo traci część swojego napięcia wewnętrznego.

    Na chłopski rozum - utniesz sprężyne, załóżmy że nawet ją zaklepiesz, żeby pasowała na łożyskowanie i auto będzie po prostu niższe, będzie niżej schodzić na nierównościach, jest to zabieg pozbawiony sensu.

  8. #48
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Cały problem polega na tym że seria to są sprężyny linearne więc każde ich skracanie to zmniejszenie możliwości załadunkowych auta.

  9. #49
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    Skracanie sprezyn to jakas bzdura panowie. Tak robia pajace. Niby co to ma dac, nie wiem. Moim zdaniem sprezyna jako calosc ma przenosic jakis ciezar i tak tez byla projektowana. Jak ja skrocimy to wszystko szlag trafi moim zdaniem.

    Ogolnie to niewiele mozesz zrobic, przerabialem ten problem. Nalezaloby zrobic chyba wszystko co tylko sie da. Sportowy - czytaj drogi - zawias. Oczywiscie obnizenie wiecej jak 30-40mm mija sie z celem, bo gdzie niby tym jezdzic, chyba tylko po torze. Rozporka na gore, stabilizatory eibecha na tyl i na przod, szpera, bateria do bagaznika, wywalenie klimy jesli masz.

    Nie wiem, moze to bedzie przykre co napisze teraz, mimo tego ze 155 V6 milej chyba wspominam niz niedawno sprzedana 156 GTA. Otoz jesli chodzi o prowadzenie sie 155 V6 to byla to dla mnie najgorsza strona tego auta i nie potrafilem sobie z tym poradzic, a nie chcialem wydac fortuny.

    Pamietam jak wstawilem bilsteiny i jakies sprezyny obnizajace, roznica byla kolosalna w porownaniu z seria. Jak sprzedalem V6 to kupilem jakiegos zerznietego juz TSa i i tak lepiej jezdzil niz V6 na niezlym wydawaloby sie zawiasie. Takze niestety, musisz uwazac na zakretach Moze zatem lepiej zainwestuj w dobre heble ??

    Nie wspomnialem o oponach, ktore tez robia kolosalna roznice. Ale te wszytkie mody beda kosztowaly majatek.
    Ostatnio edytowane przez wasyl ; 25-07-2012 o 22:37

  10. #50
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    Sam sobie tego cięcia sprężyn nie wymyśliłem: gość który zaleca cięcie sprężyn w Giulii GTV - Richard Banks:

    http://www.alfaholics.com/2010/07/ri...orer-speaks-2/

    "A lot of replacement springs are now too long, which jacks the back up, making the car oversteer and look silly.You just have to cut them down until the car sits properly, ideally dead level or 1/2in lower at the back than at the front – slightly squatting."

    Na marginesie to fakt, że wiele Bertonek ma idiotycznie podniesiony tył...
    Więc może taka rada dla Bertonki jest ok, a dla 155 już nie?

    Ok, przyjmuję.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory