Ja mam u siebie akurat 185/65R15 ale rozmawiałem z gościem który miał 195/65R15 i nie zgłaszał jakichś problemów z obcieraniem tak więc luz.
Ja mam u siebie akurat 185/65R15 ale rozmawiałem z gościem który miał 195/65R15 i nie zgłaszał jakichś problemów z obcieraniem tak więc luz.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
A ja mam 225/55/16 na tyle i fajnie śmiga, trochę jak dragster od tyłu wygląda ale jest ok![]()
Odnośnie zimówek:
Nie będą obcierać, sam na takich jeżdżę i jest ok, nawet na śniegi to jak dla mnie lepsze bo autko wyżej stoi![]()
No to super. Dzięki panowie![]()
Przypadkowo, ale dobrze, że znów trafiłem do tego wątkuGlovash, springi eibacha -30mm już czekają na wymianę (serio jest ponad -45mm?
). Powoli już rozglądam się za zimówkami, więc po zmianie sprężyn chyba nic obcierać nie będzie... Latam obecnie na 205/60/15
![]()
Ps. Powiedz mi, w tej Alfie to jakieś sportowe amorki są ?
195/65/15 są za wysokie, może ocierać, na zimę rozmiar nieco tańszy od fabrycznego 195/60/15 to 185/65/15. Takie opony mają akceptowalną cenę i nie powinny sprawiać absolutnie żadnych problemów![]()
Ford S-Max 2.2 16v TDCi '13
FIAT Barchetta 1.8 16v VFD '00
FIAT Punto 1.1 8v FIRE '99
Chciałbym przypomnieć jedno: węższa opona to gorsza przyczepność.
Mam 225/45/17 i obciera mi przy max skręcie bo jest obniżona o 30mm ale lekko i wątpię żeby przy R16 to się działo.
- - - Updated - - -
Szersze opony znacznie lepiej hamują, za to węższe są cichsze, bardziej komfortowe i później wpadają w aquaplaning
więc zależy gdzie mówisz o przyczepności.