U siebie niemam chipa,mam DPF...wyczyszczonego,a i tak czasami widze jakis dym z tylu.symboliczny ale jest
U siebie niemam chipa,mam DPF...wyczyszczonego,a i tak czasami widze jakis dym z tylu.symboliczny ale jest
a ja u siebie jak jade to widze taka, taakka.... No wlasnie nic nie widzedobrze zrobiony program to nic nie dymi: bez roznicy czy z dpf, czy bez dpf.
Chipowac warto, poprawia sie jeszcze dynamika , na mniejsze spalanie specjalnie bym nie liczyl.
szewi: dymi dymi ale z przodu tego nie zobaczysz
po ostrym depnięciu (stan przejściowy) na chwilę musi zadymić przy braku powietrza do spalenia zwiększonej dawki paliwa która w momencie zostaje skorygowana przez komputer
Jeśli nie ma DPF to musi przynajmniej puścić dymek. Dopóki sprężarka nie zrobi ciśnienia, a pedał jest dosyć mocno wciśnięty dym się pojawi.
Szewi możesz tego nie zauważać, tym bardziej, że masz dwa wydechy, więc ten dym nie jest tak skumulowany.
U mnie też czasem pojawi się dymek, przyznam szczerze, że niejednokrotnie wypatruję go we wstecznym lusterku, ale rzadko, bardzo rzadko mogę coś zobaczyć. Najczęściej zauważyć można w nocy w strumieniu światła samochodu jadącego za nami.
Pozdrawiam.
- Rafał
U mnie jak dam ostro w pizdę i przytrzymam do deski do 4tys. obr. to kopci jak stary ikarus..... ale takiego ma wtedy kopa że miodzio
Wtedy widać że jest MOC !!![]()
_____________________________
Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019
Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017)
Aktualnie Maserati Ghibli S
Karmal, Ty masz taki niuton z 1.9, że się w pale nie mieści.
Ja jestem świeżo po wymianie kolektora na ten bez klap wirowych i zastanawiam się co by teraz hamownia pokazała, bo nie ma już żadnej nieszczelności.
Pozdrawiam.
- Rafał
mocno to mocno jak gwałtownie ruszam ze skrzyżowania to robie taką zasłone że nie widze przez chwile auta za mną jak przyspieszam podczas jazdy wciskając pedał do deski to kopcenie jest też takie galante dopóki nie odpuszczę gazu a gość co mi to robił miał hamownie ale na jedną oś i to jest w moim przypadku dość duży problem bo mało jest takich sprawdzonych zakładów tuningowych z hamownią na cztery koła
WWW.TMIN.PL - ELEKTROMECHANIKA, KLIMATYZACJA, WULKANIZACJA(WYM.OPON), ALARMY , AKCESORIA ORAZ CZEŚCI TEL. 501-545-779
AUTA: jest 147 1,6TS, CHRYSLER 300C
była 145 1,4TS, 156 2,4jtd, 159 SW Ti 2,4 jtdm Q4, 156 2,5 V6
Też mam 2,4 podkręcone. Jak się mocno depnie z dołu to widać efekt spalania waszki ale, żeby aż auta z tyłu nie było widać to nie. Widać spaliny w lusterku ale to nie to samo co kopcenie. Dobry to jak ty hamowałeś fure jak masz q4? W hamowni dla ośki?