Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Temat: Ar 166 2.0 v6 turbo - pilne

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar boss_do
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Brera 3.2 V6 Q4; 147 1.6 TS; GTV 2.0 TS
    Postów
    131

    Domyślnie Ar 166 2.0 v6 turbo - pilne

    Witam,

    jak ktoś coś wie o tym egzemplarzu, proszę piszcie:

    http://otomoto.pl/alfa-romeo-166-sli...C23618395.html

    I najważniejsze: co sądzicie o tym silniku? Ja nigdy nie maiłem z nim styczności... Jak się sprawuje? Są jakieś problemy z turbo?

    z góry dzięki.

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Silnik jest zajebisty. Jeśli działa. Jak przestanie (panewki, wał) to na remont wydasz tyle, co na ten samochód.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  3. #3
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Pytanie o silnik to polecam zadać w dziale 166 Tam jest kilku uzytkowników.
    [C

  4. #4
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar boss_do
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Brera 3.2 V6 Q4; 147 1.6 TS; GTV 2.0 TS
    Postów
    131

    Domyślnie

    Tomek, sugerujesz, że panewki, wał lubią padać? Przy jakim przebiegu? Czy zależy to od eksploatacji? W każdej jednostce napędowej może to pość, tylko tu jest turbina... no ale bez przesady

  5. #5
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Jak przestanie (panewki, wał) to na remont wydasz tyle, co na ten samochód.
    Oj tam po co starszysz.
    Padnie to założy 3.0l i jazda.
    Z zewnątrz wygląda nieżle tylko ten czarny środek/makabra/ ale to można wymienić jak komuś czarny nie leży.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  6. #6
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar boss_do
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Brera 3.2 V6 Q4; 147 1.6 TS; GTV 2.0 TS
    Postów
    131

    Domyślnie

    wszystko jest dobre jak działa więc ten komentarz był zbędny

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał boss_do Zobacz post
    Tomek, sugerujesz, że panewki, wał lubią padać? Przy jakim przebiegu? Czy zależy to od eksploatacji? W każdej jednostce napędowej może to pość, tylko tu jest turbina... no ale bez przesady
    Panewki są bardzo podatne na przyspieszone zużycie - problem znany od czasów 164-ki. Przy jakim przebiegu? Trudno określić - wszystko zależy od sposobu eksploatacji i jakości stosowanego oleju. Natomiast problemem jest naprawa po takim wydarzeniu tego konkretnego silnika. Wał jest azotowany, więc w przypadku jego uszkodzenia pozostaje ... kupno nowego wału (używanych jest tyle, co kot napłakał). Sprawdzona używka potrafi osiągnąć cenę 1500 PLN (sam wał !!!). Do tego koszt panewek, profilaktycznie pierścienie, komplet uszczelek, przy okazji robisz też przegląd głowic - 6 tysięcy złotych szybko przestaje wystarczać na PORZĄDNĄ naprawę.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  8. #8
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar boss_do
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Brera 3.2 V6 Q4; 147 1.6 TS; GTV 2.0 TS
    Postów
    131

    Domyślnie

    sugerujesz odpuścić? ja wole opierać się na doświadczeniach innych... po co odkrywać koło na nowo Pytanie brzmi: jak często owe zużycie miało miejsce przy stosunkowo niskich przebiegach? Generalnie silnik ma znakomitą opinię, więc śmiem twierdzić że sporadycznie. a dla mnie liczą się fakty. Jak pisałem wcześniej, nie miałem nigdy V6.
    Ostatnio edytowane przez boss_do ; 01-08-2012 o 23:09

  9. #9
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał boss_do Zobacz post
    sugerujesz odpuścić? ja wole opierać się na doświadczeniach innych... po co odkrywać koło na nowo Pytanie brzmi: jak często owe zużycie miało miejsce przy stosunkowo niskich przebiegach? Generalnie silnik ma znakomitą opinię, więc śmiem twierdzić że sporadycznie. a dla mnie liczą się fakty. Jak pisałem wcześniej, nie miałem nigdy V6.
    To kup 3.0 V6, a nie 2.0 TB.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  10. #10
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar boss_do
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Brera 3.2 V6 Q4; 147 1.6 TS; GTV 2.0 TS
    Postów
    131

    Domyślnie

    Mam rozumieć że tak byś zrobił na moim miejscu... przemyśle temat.

Podobne wątki

  1. Bi-turbo :) Czyli problem z turbo w 2.4 JTD
    Utworzone przez djkubas w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-08-2012, 20:02
  2. Pilne! Crosswagon pilne!
    Utworzone przez boss_do w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 17-06-2012, 09:41
  3. Pilne! 159 2.0 jtdm 170 km pilne!
    Utworzone przez boss_do w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 06-05-2012, 09:12
  4. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-02-2012, 15:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory