Ktoś kiedyś pisał że jamex ma gorszą charakterystykę w stosunku do Eibacha. Tyle odnośnie sprężyn - jednak jakbyś napisał jeszcze jakie masz felgi (szerokośc i ET) to by można było wróżyć czy obcierać będzie czy nie.
Ktoś kiedyś pisał że jamex ma gorszą charakterystykę w stosunku do Eibacha. Tyle odnośnie sprężyn - jednak jakbyś napisał jeszcze jakie masz felgi (szerokośc i ET) to by można było wróżyć czy obcierać będzie czy nie.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Jak lubisz ryzyko kupuj "dedykowane-obniżające". Przy odrobinie szczęścia:
- amorki nie będą dobijać
- nie będzie ocierać jadąc w pojedynkę
- nie będzie ocierać przewożąc pasażerów
- tył nie obniży się zbyt nisko w proporcjach do seryjnych springów
Jeśli nie jesteś ryzykantem:
- kup zawieszenie gwintowane
PS. Ja mam manię na punkcie odległości gumy od nadkola. Nie może być za dużej gleby, ale nie może być crosscountry.
W alfie miałem to rozwiązane co do milimetra, ale tanio to wszystko nie wyszło.
W obecnym dupowosie mam gwint i nie ma nawet co porównywać możliwości regulacji. Zmieniłem felgi i już musiałem podnieść samochód o kilka mm. Bez gwintu, graty musiałbym wymieniać...
pozdr
Ostatnio edytowane przez twardy ; 01-08-2012 o 16:00
A to jak ma obcierać to ja dziękuję nie chciałbym takMiałem do tej pory Bilsteina B8 + sprężyny Novitec i jak były 4 osoby + cały bagażnik to na większej hopce obcierało i mnie to denerwowało.
- - - Updated - - -
Gwint?Myślę że w porównaniu do Bilsteina B8 byłoby dużo twardsze a tego już nie chcę, drogi na Podkarpaciu są masakryczne...
Z ta zakladana twardoscia gwintowanego zawieszenia to wszyscy przesadzaja. Jest to kolejny mit. Brat na u siebie wrzucony gwint ikonkretna glebe a nie jest wcale tak twardo. Da sie spokojnie jezdzic. Gdybym wybieral teraz to kupil bym zawieszenie gwintowane.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Wbrew pozorom zawiecha gwintowana im niżej skręcona tym będzie bardziej miękko/komfortowo, co każdy zrozumie po zabawie pierścieniem regulującym...
dokładnie, potwierdzam to co mówią koloedzy.
Zawsze można zabawić się w gwint z regulacją twardości i zrobisz sobie tak jak będziesz chciałtak jak m.in
![]()
Nie miałem nigdy styczności z zawieszeniem gwintowanym więc proszę o spokojne odpowiedzi
W takim zawieszeniu można regulować sobie wysokość i twardość czy tylko to pierwsze?
Jak kreują się ceny zawieszeń gwintowanych oraz ich wytrzymałość na tle seryjnych gratów?
To zależy jaki gwint kupisz. Standardowo regulowana jest wysokość. W droższych zawieszeniach gwintowanych jest również możliwość regulacji twardości. Ceny zawieszeń zależą od auta - np do 147 są od 1400zł w górę.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]