Strona 7 z 12 PierwszyPierwszy 123456789101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 117

Temat: Rozrząd 1.9 16V JTD-M 140 KM.

  1. #61
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    Hydropopychacze nie padają przy wymianie paska. Więc...

  2. #62
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał mac!ek Zobacz post
    Pytałem, bo przyczyna luzowania jest identyczna. Skoro tak jest w procedurze serwisowej to musi mieć to jakiś cel? Wiesz może jak wygląda ta zębatka od wewnątrz?
    Yyyy... Gdzie w procedurze JTD 16V jest jakieś luzowanie koła ?
    To sa dwie duże zębatki. Koła pływające. Pzykręcona śruba na klucz 18 i gwint jest smarowany klejem do gwintów, więc ciężko to odkręcić. Aby je złożyć MUSISZ mieć dwie blokady (trzpienie 10mm)Tak wyglądają http://img706.imageshack.us/img706/9...7091300124.jpg
    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał jaboleq Zobacz post
    Contitech raczej tanio wykonany nie jest i znaków niema. Koło luzujesz aby przy zablokowanych górnych wałkach można było łatwo założyć pasek. Głupie to nie jest.
    Ja mam Contitecha i miałem znaki. może nawet jeszcze mam Dziwne rzeczy mi o tych paskach opowiadacie
    W 16V na paskach po prostu są znaki, bo to jakby zastępuje znaki jakie sa na obudowie w 8V. Jeśli ich nie ma na pasku, to warto się zastanowić kto jest faktycznym producentem paska. Albo zaczęli oszczędzać na farbie
    16V ma tylko JEDNO koło rozrządu i żadnych innych elementów, które by powodowały naprężenia paska. W przeciwieństwie do DOHC, które posiadają dwa koła (po jednym na wałek). W 16V napęd drugiego wałka jest realizowany jak już pisałem przez koła zębate z drugiej strony wałków.
    Koło zębate na wałku ma ustalona pozycję i w takiej ma się znajdować. Zablokowanie tego koła i użycie blokady wału ustawia elementy w takiej pozycji, że znaki idealnie pasują, a pasek zakłada się bez problemów.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał george11 Zobacz post
    ja zakladam tylko na contitechu, a tam znaków nie ma, do dayco nie mam zaufania, swego czasu byłem czestym gosciem w fabryce w Legnicy, nasłuchalem sie o produktach z Chin i od tego czasu nie mam do nich zaufania.

    pzd.
    Dayco, to obecny pierwszy montaż. Właśnie kupowałem taki jako ori.
    A w Cihach, to wszyscy produkują

    - - - Updated - - -

    Tak odnośnie pasków, to zastanawia mnie co ma pasek do normy Euro ? Na wielu z nich jest określona norma Euro. Ni cholery nie mogę sobie tych rzeczy powiązać. Recycling paska ? Czy nie emituje NOx jak się kręci ?
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 03-08-2012 o 08:01
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #63
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    Źle mnie zrozumiałeś. Chodzi mi o koło zębate pasowe wałka wydechowego, jego tył.

  4. #64
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał mac!ek Zobacz post
    Źle mnie zrozumiałeś. Chodzi mi o koło zębate pasowe wałka wydechowego, jego tył.
    Akurat odwrócone klinem.

    http://allegro.pl/kolo-walka-rozrzad...474125296.html
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #65
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Tak odnośnie pasków, to zastanawia mnie co ma pasek do normy Euro ? Na wielu z nich jest określona norma Euro. Ni cholery nie mogę sobie tych rzeczy powiązać. Recycling paska ? Czy nie emituje NOx jak się kręci ?
    odpowiem bo przerabiałem niedawno
    GT euro 3 conti 198zębów
    GT euro 4 conti 199 zębów








  6. #66
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    odpowiem bo przerabiałem niedawno
    GT euro 3 conti 198zębów
    GT euro 4 conti 199 zębów
    Dzieki !
    Faktycznie, nie zauważyłem. Pewnie dla tego, ze szukałem po OE.
    http://www.arwit.pl/partscatalogue/p...100396,0100404
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #67
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    Załącznik 64464
    może mam zwidy?

    w dalszej części dokręcenie po właściwym napięciu paska

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    To nie jest koło od 16v.
    Ostatnio edytowane przez mac!ek ; 03-08-2012 o 15:21

  8. #68
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał mac!ek Zobacz post
    może mam zwidy?
    No to mnie zagiąłeś Byłem tak pewny przy występujący spięciu wałków kołami zębatymi, że nawet nie spoglądnąłem do eLearn. Opierałem się na innej dokumentacji. Ale eLean jest serwisówką, więc ma wyższy priorytet. Masz rację.

    Cytat Napisał mac!ek Zobacz post
    To nie jest koło od 16v.
    Wiem ale tak samo wyglądają z tyłu. Otwory technologiczne są inne.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #69
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Wiem ale tak samo wyglądają z tyłu. Otwory technologiczne są inne.
    To koło może być podobne, ale bardziej do 8v, w którym nie ma luzowania.

  10. #70
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał mac!ek Zobacz post
    To koło może być podobne, ale bardziej do 8v, w którym nie ma luzowania.
    To koło na allegro jest prawdopodobnie od 8V. Od 16V jest praktycznie identyczne (nie licząc zębów, bo tego nie wiem) tyle, że w 16V otworki są mniejsze. Klin jest taki sam.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. Rozrząd w 2.0 JTS
    Utworzone przez pawelcali w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 14-05-2015, 19:48
  2. Rozrząd
    Utworzone przez ukasz6200 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 11-03-2014, 18:57
  3. [33] Rozrząd !!
    Utworzone przez Pol3wa w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 18-11-2010, 23:25
  4. Rozrząd
    Utworzone przez Kotu w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-10-2009, 07:25
  5. [146] Rozrząd 2.0 TS
    Utworzone przez Tipo14000 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 15-06-2009, 15:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory