Hydropopychacze nie padają przy wymianie paska. Więc...
Hydropopychacze nie padają przy wymianie paska. Więc...
Yyyy... Gdzie w procedurze JTD 16V jest jakieś luzowanie koła ?
To sa dwie duże zębatki. Koła pływające. Pzykręcona śruba na klucz 18 i gwint jest smarowany klejem do gwintów, więc ciężko to odkręcić. Aby je złożyć MUSISZ mieć dwie blokady (trzpienie 10mm)Tak wyglądają http://img706.imageshack.us/img706/9...7091300124.jpg
- - - Updated - - -
Ja mam Contitecha i miałem znaki. może nawet jeszcze mamDziwne rzeczy mi o tych paskach opowiadacie
![]()
W 16V na paskach po prostu są znaki, bo to jakby zastępuje znaki jakie sa na obudowie w 8V. Jeśli ich nie ma na pasku, to warto się zastanowić kto jest faktycznym producentem paska. Albo zaczęli oszczędzać na farbie
16V ma tylko JEDNO koło rozrządu i żadnych innych elementów, które by powodowały naprężenia paska. W przeciwieństwie do DOHC, które posiadają dwa koła (po jednym na wałek). W 16V napęd drugiego wałka jest realizowany jak już pisałem przez koła zębate z drugiej strony wałków.
Koło zębate na wałku ma ustalona pozycję i w takiej ma się znajdować. Zablokowanie tego koła i użycie blokady wału ustawia elementy w takiej pozycji, że znaki idealnie pasują, a pasek zakłada się bez problemów.
- - - Updated - - -
Dayco, to obecny pierwszy montaż. Właśnie kupowałem taki jako ori.
A w Cihach, to wszyscy produkują
- - - Updated - - -
Tak odnośnie pasków, to zastanawia mnie co ma pasek do normy Euro ? Na wielu z nich jest określona norma Euro. Ni cholery nie mogę sobie tych rzeczy powiązać. Recycling paska ? Czy nie emituje NOx jak się kręci?
Ostatnio edytowane przez @sdero ; 03-08-2012 o 08:01
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Źle mnie zrozumiałeś. Chodzi mi o koło zębate pasowe wałka wydechowego, jego tył.
Akurat odwrócone klinem.
http://allegro.pl/kolo-walka-rozrzad...474125296.html
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Dzieki !
Faktycznie, nie zauważyłem. Pewnie dla tego, ze szukałem po OE.
http://www.arwit.pl/partscatalogue/p...100396,0100404
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Załącznik 64464
może mam zwidy?
w dalszej części dokręcenie po właściwym napięciu paska
To nie jest koło od 16v.
Ostatnio edytowane przez mac!ek ; 03-08-2012 o 15:21
No to mnie zagiąłeśByłem tak pewny przy występujący spięciu wałków kołami zębatymi, że nawet nie spoglądnąłem do eLearn. Opierałem się na innej dokumentacji. Ale eLean jest serwisówką, więc ma wyższy priorytet. Masz rację.
Wiem ale tak samo wyglądają z tyłu. Otwory technologiczne są inne.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF