Po pierwsze ten silnik skończono montować w 166 w 2000 roku. Nie spełniał norm spalin XXI wieku. Więc nie rozumiem jakim cudem ten jest z 2001 roku. To nie możliwe. Jeżeli chodzi o sam silnik to jest świetny. Miałem jeszcze kilka tygodni temuchwalę. Ale pamiętaj że jest bardziej wymagający. Świece co 20 tys. Podatny na przewody WN które są potwornie drogie. Turbina na którą trzeba uważać jak na każdą inną, regulacja zaworów co jakiś czas. W 3,0 tego nie ma. Jeżeli chodzi o panewki to fakt statystycznie "padają" częściej niż w 24V. Ale to nie TS że musisz się tego od razu bać. Jak autem nie latał szczyl i wie coś o aucie więcej niż to ile leciał na autostradzie to auto warte uwagi. Ten silnik wymaga większej dbałości ale fun jest nieporównywalny. Za to sporo tańszy i prostszy rozrząd
![]()