Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: 147 JTD brak mocy ...

  1. #11
    dex8
    Gość

    Domyślnie

    No i tu miałeś racje ... po dokładnych oględzinach znalazłem małą dziurkę w rurze IC - Silnik. W pracy na warsztacie dorobiliśmy kawałem rurki 2 opaski i wszystko ładnie szczelne ale to nie rozwiązało problemu ... Nadal brak mocy i błąd overboost przy ponad 3 tysiącach obrotów...

    Powiedz co dalej po kolei sprawdzać, naprawiać, wymieniać bo już powoli mnie zaczyna ten temat denerwować Czujnik ciśnienia doładowania wyczyściłem i błąd z jego udziałem już się nie pokazuje ... co do zmiennej geometrii to podczas odpinania przewodu prądowego od overbosta i jak również przy przekręcaniu kluczyka sztanga na gruszce się nie porusza ... zapieczone czy to ten cholerny overboost ?

    PS:

    Pojawił mi się ostatnio błąd P0105 Ciśnienie powietrza ... co to może być ? dodam ze w parametrach ciśnienie pokazuje normalnie ...

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał dex8 Zobacz post
    No i tu miałeś racje ... po dokładnych oględzinach znalazłem małą dziurkę w rurze IC - Silnik. W pracy na warsztacie dorobiliśmy kawałem rurki 2 opaski i wszystko ładnie szczelne ale to nie rozwiązało problemu ... Nadal brak mocy i błąd overboost przy ponad 3 tysiącach obrotów...

    Powiedz co dalej po kolei sprawdzać, naprawiać, wymieniać bo już powoli mnie zaczyna ten temat denerwować Czujnik ciśnienia doładowania wyczyściłem i błąd z jego udziałem już się nie pokazuje ... co do zmiennej geometrii to podczas odpinania przewodu prądowego od overbosta i jak również przy przekręcaniu kluczyka sztanga na gruszce się nie porusza ... zapieczone czy to ten cholerny overboost ?

    PS:

    Pojawił mi się ostatnio błąd P0105 Ciśnienie powietrza ... co to może być ? dodam ze w parametrach ciśnienie pokazuje normalnie ...
    Jeszcze raz logi z doładowania zrób. No i należy się przyjrzeć zmiennej geometrii i zaworkowi overboost...

  3. #13
    dex8
    Gość

    Domyślnie

    wczoraj turbo wylądowało na stole ... Geometria chodzi leciutko nawet nie ma minimalnego przycięcia ... wszystko poczyściłem, dzis poskładam, wiec zostaje jedynie overboost ... nic innego juz na drodze nie ma ... Tylko jak sprawdzić czy to na pewno on jest sprawca całego zamieszania ?

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar khropek
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Bielsko-Biała SB....
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0JTDm 170KM 07/2009
    Postów
    327

    Domyślnie

    Profilaktycznie wymień wężyki podciśnienia (kompletne), najlepiej wszystkie (4szt.)

    -klapa w kolektorze
    -Overboost => Turbo
    -Zbiorniczek podciśnienia => Overboost
    -złączka => zbiorniczek
    Ostatnio edytowane przez khropek ; 16-06-2012 o 07:59

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał dex8 Zobacz post
    ...... Nadal brak mocy i błąd overboost przy ponad 3 tysiącach obrotów...
    ...
    ile jeszcze nabijesz piany zanim wymienisz zawór overboost???? - masz ewidentnie uszkodzony...
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  6. #16
    dex8
    Gość

    Domyślnie

    Kolego Tyle ile trzeba Bo nie wymienia sie czegos jezeli nie masz pewnosci ze to wlasnie ta rzecz jest przyczyna .... Wymienił bym zawor overbnoost za 300 zł i było by to samo... wczoraj wszystko skladalismy, poczysciłem, przekonserwowałem, zawor over jeszcze raz roezbralem i poczysciłem, poskładalismy i co ? działa

    Przejechałem sie i wreszcie mozna powiedziec ze wygrałem walke z brakiem mocy. Zrobilem test drogowy z cisnieniami doładowania oczekiwanym a rzeczywistym i jest roznica np oczekiwane ma byc 1600 a jest 1480. czy tak ma byc bo wczesniej nie zwracalem na to uwagi bo nie było jak... Rzeczywiste powinno byc chyba podobne bez takiech roznic ? Mozna to wyregulowac ciegnem na gruszce od zmiennej geometri ?

  7. #17
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał dex8 Zobacz post
    Przejechałem sie i wreszcie mozna powiedziec ze wygrałem walke z brakiem mocy. Zrobilem test drogowy z cisnieniami doładowania oczekiwanym a rzeczywistym i jest roznica np oczekiwane ma byc 1600 a jest 1480. czy tak ma byc bo wczesniej nie zwracalem na to uwagi bo nie było jak... Rzeczywiste powinno byc chyba podobne bez takiech roznic ? Mozna to wyregulowac ciegnem na gruszce od zmiennej geometri ?
    Weź pod uwagę, że programy diagnostyczne nie logują non stop. Dla tego test należy wykonać w dłuższym czasie i przy zapewnieniu w miarę takich samych warunków pracy. Czyli przy teście turbo najlepiej włączyć wyższy bieg np. 4 i gaz w podłogę najlepiej od 80 do 120... 160 . Tak aby obciążenie trwało dłuższy czas.
    Po tym co piszesz ciężko jest stwierdzić czy jest właściwie czy nie. Jeśli różnica jest cały czas lub większość czasu lub nie dociąga do maksimum, to masz coś nie tak z samochodem.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #18
    dex8
    Gość

    Domyślnie

    Witam Odświeżam temat ... niestety w moim wypadku turbo rozleciało się całe w środku ... pozostała wymiana środka na nowy ... Teraz wszystko jest ok ... ale czasami nie powiem ze zawsze wywala mi marchewe przy gwałtownym przyspieszaniu ale zaraz błąd znika. Po podpięciu kompa są błędy :

    czujnik ciśnienia doładowania
    doładowanie

    czujnik czyściłem i na jakiś czas był spokój, i tu moje pytanie, stara turbina wywalała mgiełkę olejową czy możn to być przyczyna ze wszystko to osadziło się w kolektorze i jak dostanie powietrza odrywają się drobinki i czujnik łapie błąd ? kolektor będę czyścił w sobotę ... czy może czujnik już nie działa jak powinien ?

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy/ utrata mocy/ poszarpywanie
    Utworzone przez chemiczny w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-05-2018, 15:36
  2. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 30-08-2015, 21:02
  3. [159] Kompletny brak kultury silnika 1.9JTDM: klepie, brak mocy
    Utworzone przez Maciej69 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-05-2014, 16:43
  4. [146] Brak mocy, brak prędkości, twarde hamulce, dyskoteka w tylnym lewym świetle
    Utworzone przez Larrond w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 08-04-2013, 17:36
  5. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-12-2012, 22:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory