Jak w temacie, zapala się, gaśnie, zapala się i tak w kółko, głównie podczas jazdy.
Bez żadnego konkretnego odstępu czasowego.
Ma ktoś jakiś pomysł?![]()
Jak w temacie, zapala się, gaśnie, zapala się i tak w kółko, głównie podczas jazdy.
Bez żadnego konkretnego odstępu czasowego.
Ma ktoś jakiś pomysł?![]()
Standardowo - sprawdzić styk na kostkach pod fotelami.
Jak to nie pomoże to sprawdzić na kompie co powoduje błąd i wtedy sprawdzić kostkę tej poduchy, która daje błąd.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Dzięki,
a czy oprócz styków może to być wina słabego akumulatora?
BEZ SERCA, BYLI BYŚMY JEDYNIE MASZYNAMI..................
Dementuję - w japońskich i koreańskich nic takiego mi się nie przytrafiało.
Ostatnio zerkałem pod fotel. Tak niechujnie ułożonych i praktycznie niezabezpieczonych kabli nie widziałem w żadnym innym aucie.
Można też pozbyć się kostki całkowicie i połączyć "na krótko" tak jak bardzo wielu użytkowników 166. Raz na zawsze.
STOP CIOTOM DROGOWYM
Było>> 166 2.4 JTD '99 >> GT 1.9 JTD '05 >> Jaguar X-Type 2.5 '03 >> Laguna 2 FL 1.9 DCI '05>>
Jest>> Passat B6 2.0 TSI 200KM '07 ver. USA
Wydaje mi się Panowie że to nie jest wina styków w kostkach. Przerwanie ciągłości sygnału po przez zły styk w kostce skutkowałby wyrzuceniem błędu i kontrolka świeciłaby się do momentu skasowania błędu programem diagnostycznym.
Ja obstawiałbym zły styk żaróweczki w zegarach...