Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: Alfa 156 samoistne wyłączanie radia

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Peugeot 407SW, EW10A
    Postów
    657

    Domyślnie Alfa 156 samoistne wyłączanie radia

    Witam. Tydzien temu kupilem Alfe 156 2003 rocznik i mam problem z radiem... Mianowicie samo wylacza sie po 20 minutach. Chcialem spytac czy jest to problem z ustawieniami radia czy trzeba cos poszperac w ustawieniach samochodu, pytam gdyz duzy wyswietlacz jest niewyrazny wiec nie widze opcji... Dodam ze radio jest oryginalne... Pozdrawaim.

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Nie wiem jak u Ciebie po FL ale u mnie radio wylacza sie po 20 minutach kiedy jest wylaczony zaplon, jesli u Ciebie dzieje sie to na wlaczonym zaplonie to chyba zle jest podlaczone.
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    Prawdopodobnie jeden + nie jest podłączony. Przy włączonym zapłonie, do radia dochodzą dwa +, przy wyłączonym jeden, wtedy wyłącza się po 20. minutach.
    Interesuje Cię + po zapłonie.

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Peugeot 407SW, EW10A
    Postów
    657

    Domyślnie

    Pytanie brzmi czy gdy zmienie radio na jakies nieoryginalne to dalej bedzie sie tak dzialo?

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    To już zależy od radia, ale większość będzie działało podobnie. Ja mam inne pytanie - jest szansa, żeby radio samo się załączało po włączeniu zapłonu i wyłączało po jego wyłączeniu? Radio to fabryczne Alpine. Skoro ICS w 166 miał taką opcję i 90% sprzętu niefabrycznego też to dlaczego u mnie się tak nie da?
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Peugeot 407SW, EW10A
    Postów
    657

    Domyślnie

    Cytat Napisał mac!ek Zobacz post
    Prawdopodobnie jeden + nie jest podłączony. Przy włączonym zapłonie, do radia dochodzą dwa +, przy wyłączonym jeden, wtedy wyłącza się po 20. minutach.
    Interesuje Cię + po zapłonie.
    Jestem laikiem w temacie... czyli ktos cos szperal i jak wyciagne radio to kabelek powinien byc odlaczony czy jak to jest?

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar palchon
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SJZ
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD SPORTWAGON
    Postów
    778

    Domyślnie

    Cytat Napisał premek Zobacz post
    To już zależy od radia, ale większość będzie działało podobnie. Ja mam inne pytanie - jest szansa, żeby radio samo się załączało po włączeniu zapłonu i wyłączało po jego wyłączeniu? Radio to fabryczne Alpine. Skoro ICS w 166 miał taką opcję i 90% sprzętu niefabrycznego też to dlaczego u mnie się tak nie da?
    To o co pytasz to jest fabryczna funkcja, wniosek taki że już coś z radiem jest niefabrycznego.
    Prawie każde radio do działania potrzebuje jak każde szanujące się urządzenie elektryczne 2 przewody, w przypadku instalacji w aucie mają one oznaczenie + i -, po podaniu tam napięcia i wciśnięcia przycisku ON radio zaczyna grać, takie radia jak Blaupunkt. Dodatkowo w wiązce przewodów w radiu jest jeszcze przewód o oznaczeniu INIT od inicjacji gdzie jak się na tym przewodzie poda napięcie po zapłonie to radio zostanie sterowane przez kluczyk w stacyjce, i każde szanujące się radio ma także przewód od oświetlenia dzięki którym radio dopasowuje podświetlenie pod porę dnia.
    Tak apropo Blaupunkta
    Kiedyś kupiłem i do dziś mam jakby nie to ze ma czytnik kart SD to dawno bym ten niemiecki badziew pogodził ze ścianą, taki tandetny widocznie ma wzmacniacz wCz, kiedyś sisostrze w starym Uno wsadzałem LG w dość solidnym garażu i to radio zbierało stacje jak głupie
    Alfa Romeo 156 1,9JTD '02 SPORTWAGON
    Szerokopojęta elektronika i elektryka samochodowa

  8. #8
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Cytat Napisał palchon Zobacz post
    Kiedyś kupiłem i do dziś mam jakby nie to ze ma czytnik kart SD to dawno bym ten niemiecki badziew pogodził ze ścianą, taki tandetny widocznie ma wzmacniacz wCz
    Miałem podobnie w Peugeocie ale po zastosowaniu wzmacniacza antenowego za parę złoty totalna poprawa .
    Wcześniej nawet nie wiedziałem że jest tyle stacji radiowych.
    Np taki : http://allegro.pl/wzmacniacz-separat...505035143.html
    Moja Bella

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał abezus Zobacz post
    Jestem laikiem w temacie... czyli ktos cos szperal i jak wyciagne radio to kabelek powinien byc odlaczony czy jak to jest?
    Może być odłączony, ale prędzej jest zamieniony tj + po stacyjce z pamięcią czyli stałym 12v
    Wklej zdjęcie frontu to wytłumaczę jak powinno być podłączone.

    Cytat Napisał mac!ek Zobacz post
    Przy włączonym zapłonie, do radia dochodzą dwa +, przy wyłączonym jeden, wtedy wyłącza się po 20. minutach.
    Nawet trzy, jeśli włączone są światła mijania.

  10. #10
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    BMW E46 330i
    Postów
    220

    Domyślnie

    Nikt nie poruszył tutaj tematu podmiany radia za radio z 147, jeśli miałbyś radio z 147 to będzie się wyłączać po 20 minutach bo w 147 jest podłączenie pod szynę kan bodaj (inaczej sterowane radio). Nie będzie się też samo włączać/wyłączać po przekręceniu zapłonu.

Podobne wątki

  1. Samoistne rozprogramowywanie się szyby lewej
    Utworzone przez Abidibi1509 w dziale GT
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 26-09-2013, 20:15
  2. Wyłączanie zegarów.
    Utworzone przez grzegorz.fl w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-06-2013, 22:53
  3. Wyłączanie zegarów.
    Utworzone przez grzegorz.fl w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-06-2013, 21:37
  4. [MiTo] Wyłączanie się wspomagania.
    Utworzone przez Wieri w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-03-2013, 22:29
  5. [MiTo] Wyłączanie ASR
    Utworzone przez chriscy w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 24-01-2011, 11:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory