Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30

Temat: JTD 16V Opoznione turbo i chmura dymu

  1. #1
    pleberk
    Gość

    Domyślnie JTD 16V Opoznione turbo i chmura dymu

    Witam od paru dni z kazdym kolejnym bolo coraz gozej az wkoncu wczoraj doszlo do tego ze turbo reaguje w granicach 2.800/3.000 a do tego czasu jade "seicentem" . Dzis po odpaleniu wgl na poczatku mial trudnosci z przyjmowaniem gazu a przy tym wielka chmara siwego dymu. Zrobilem pare screenow z pomiarow parametrow . Moze cos podpowiecie bo nie wiem od czego zacząc :
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	11.jpg
Wyświetleń:	118
Rozmiar:	102.0 KB
ID:	65702   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	22.jpg
Wyświetleń:	127
Rozmiar:	112.9 KB
ID:	65703   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	33.jpg
Wyświetleń:	167
Rozmiar:	103.6 KB
ID:	65704  

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    Masz nieszczelność w dolocie. Sprawdź czy dwa gumowe przewody nie są dziurawe.
    Kiedy gasisz silnik, telepie budą?

  3. #3
    pleberk
    Gość

    Domyślnie

    Hm z telepania to jedynie ze gdy wciskam na raz gaz bez biegu to czuj takie telepniecie na dole i gdy zalacza sie turbo... przy gaszeniu moze moze ale malo wyczuwalnie.

    - - - Updated - - -

    Wydaje mi sie ze nieszczelnosc piwietrza nie wiele by miala do takiej chmary siwego dymu. Moze to cos z wodą ?

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    Cytat Napisał pleberk Zobacz post
    Wydaje mi sie ze nieszczelnosc piwietrza nie wiele by miala do takiej chmary siwego dymu
    Jak uważasz. Szukaj gdzie indziej, skoro tak ciężko jest to sprawdzić.

  5. #5
    pleberk
    Gość

    Domyślnie

    Sprawdze napewno ale jutro bo dzis swieto i nie bd siedzial w garazu a dzis chce pozbierac wszystkie mozliwosci .

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,619

    Domyślnie

    Jak napisał kolega - dziura w dolocie

    - - - Updated - - -

    Jak napisał kolega - dziura w dolocie
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    Cytat Napisał mac!ek Zobacz post
    siwego dymu
    czarny chyba przy nieszczelnym dolocie ,a tutaj siwy...

  8. #8
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    aha jeszcze jedno nie przekraczaj 2000rpm przy zimnym silniku,
    na zrzutach jest 3000rpm przy 30stC - szanuj silnik, bo kiedyś może się obrazić

    peenbe
    jak nieszczelność nieduża to dym nie będzie czarny jak smoła

  9. #9
    pleberk
    Gość

    Domyślnie

    Dzis wyjąłem i sprawdziłem te dwie rury Turbo>IC IC>silnik noi są szczelne, przy okazji zmieniłem filtr powietrza i paliwa, przeczysciłem overboost oraz czujnik cisnienia doładowania. Zapalam i dupa ! zero zmian do 2000 obr jest normalnie nic nie dymi ale w momencie gdy ma sie załaczyc turbo pojawiaja sie nierownosci i na raz ogromna chmara dymu na siwo nie czarno... POMOCY! bo mam ochote sie pociąć ;//

    Jeszcze jedno pytanie : Czy po odpieciu przypływki auto powinno chodzic ? - bo odpiałem i po zapaleniu zaraz zgasl i potem juz nawet zapalic sie nie da.... !
    Ostatnio edytowane przez pleberk ; 16-08-2012 o 15:13

  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,619

    Domyślnie

    Bez podpiętego przepływomierza ten silnik powinien pracować bez żadnych problemów
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. [159] chmura dymu i silnik stoi
    Utworzone przez olej7777 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 17-12-2014, 09:48
  2. [159] Czarna chmura dymu
    Utworzone przez konrado90 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-10-2013, 23:45
  3. [159] Chmura dymu - turbina?
    Utworzone przez Airen w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 06-02-2012, 21:37
  4. wielka chmura dymu??co robic??pomocy?
    Utworzone przez jasio80 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-01-2011, 18:51
  5. brak mocy i Chmura dymu
    Utworzone przez sopel w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 26-04-2010, 17:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory