Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 31

Temat: Tylne koła się kraczą z tyłu proszę o porade

  1. #11
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Czarek
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Podlaskie
    Auto
    166 JTD
    Postów
    133

    Domyślnie

    oglądałem te swoje tuleje kilka razy to jak nówki, zero jakiegokolwiek pęknięcia, nie są poparciałe, wszystko wygląda super i tak samo jezdzi, tylko ze wizualnie to zaczyna nie wyglądac za bardzo gdy koła rozjeżdżają się dołem. tuleje w zwrotnice kupię lema, a w wahaczu są już jakieś firmowe dostępne czy tylko ted i noname?? wymienię narazie same tuleje i zobaczę czy wszystko wróci do normy.

  2. #12
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    MMz
    Auto
    159 1.9 JTDm | EX 166 2.4 JTD
    Postów
    182

    Domyślnie

    ja zapłaciłem 600zł do tego dochodziła wymiana sprężyn na czerwone Eibachy, niestety nie miałem prasy a wybijać sam nie chciałem.. Samo rozkręcenie nie jest ciężkie, tyle, że nakręcić się trzeba

    A ja mam taki zonk.. wymieniałem tuleje na zetce, na dolnym wahaczy, zwrotnicy, łączniki stabilizatora założyłem springi (Eibachy) a koła są pochylone (wcześniej jedno bardziej drugie mniej), sprężyny mają to do siebie, że tworzy się negatyw z tyłu? Zadziwiło mnie to na wielowahaczowym zawieszniu, może związane jest to z kątem ustawienia się tej zwrotnicy względem wahacza..? Niższa sprężyna = większy kąt..? Dziwne.

    Wszystko PU StrongFlexa, na zwrotnice poszła tuleja Lemfordera..
    Ostatnio edytowane przez kML ; 16-08-2012 o 12:39

  3. #13
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    a w jakim stanie masz banany (górne wahacze) ?
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  4. #14
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    MMz
    Auto
    159 1.9 JTDm | EX 166 2.4 JTD
    Postów
    182

    Domyślnie

    Siedziały bardzo sztywno jak zwrotnica była ściągnięta, ustawiałem dziś zbieżność, pochylenie kół z tyłu to -2,5' Koleś powiedział, że jeśli zawieszenie jest w 100% sprawne to mogą za to odpowiadać czerwone springi. Danus, co Ty na to?

  5. #15
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    powiem tak. U mnie przed wymianą sprężyn z tyłu przy oponach 225/45/17 wchodziło 1,5 palca pomiędzy koło a rant błotnika i koła stały prosto zanim poleciały tuleje (przeleciałem w pełni załadowanym samochodem aż się koła chowały przez 2-metrowy próg zwalniający). Teraz po wymianie sprężyn wchodzą 4 palce, koła stoją prosto. Raczej nie winiłbym tu sprężyn, ale niech wypowiedzą się jeszcze koledzy z obniżonym zawieszeniem.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  6. #16
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    MMz
    Auto
    159 1.9 JTDm | EX 166 2.4 JTD
    Postów
    182

    Domyślnie

    Danus, czyli winiłbyś górne wahacze tył? Tuleje belki z tego co się orientowałem nie mają wpływu na pochylenie kół z tyłu. Kurczę poza tymi wahami wszystko co jest odpowiedzialne za pochylenie koła wymieniałem..

  7. #17
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Czarek
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Podlaskie
    Auto
    166 JTD
    Postów
    133

    Domyślnie

    kML mówisz na wahacze dałeś poliuretan???? i co nie skrzypi?? czym smarowałeś przy montażu??

  8. #18
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    MMz
    Auto
    159 1.9 JTDm | EX 166 2.4 JTD
    Postów
    182

    Domyślnie

    Tak, dałem poliuretan, nic nie skrzypi, tuleje posmarowane są smarem dołączonym razem z zestawem. Za komplet (na zetkę i na dolny wachacz, razem 8 tulei) z przesyłką na drugi dzień zapłaciłem ok. 450 zł + tuleje na zwrotnice Lemfordera 55 zł za sztukę.

  9. #19
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Czarek
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Podlaskie
    Auto
    166 JTD
    Postów
    133

    Domyślnie

    no to cena dobra, słuchaj dałbyś namiary gdzie to brałeś. a to ze na krótszym ramieniu wahacza zamiast wahliwej dałeś stałą poli to nic nie szkodzi?? http://moto.allegro.pl/tuleje-poliur...563407661.html tylko takie znalazłem, to te twoje?
    Ostatnio edytowane przez Czarek ; 19-08-2012 o 11:23

  10. #20
    Numberuno
    Gość

    Domyślnie

    tuleje z tej aukcji możesz kupić u producenta sporo taniej..
    http://m.poliuretany.istore.pl/kateg...,353171,1.html
    Natomiast te o których mówi kolega szukasz na stronie strongflex.eu

Podobne wątki

  1. Proszę o PORADE, PC plus pasek rozrzadu
    Utworzone przez wojtasTheAnder w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-09-2012, 16:02
  2. Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 13-08-2012, 20:46
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-12-2011, 23:08
  4. 156 z okolic zielonej - Proszę o porade czy warto.
    Utworzone przez kamil311 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-11-2011, 21:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory