Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Temat: Ciągle powracający błąd P1173

  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar stopczyk26
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Malczyce
    Auto
    Peugeot 407 3.0 V6 211KM 2005, Peugeot 307 1.4 88KM 2005
    Postów
    473

    Domyślnie

    Cytat Napisał buksal Zobacz post
    Sprawdzałeś sondę lambda? U mnie była uszkodzona wewnętrznie. Potrafiła raz dobrze działać, a innym razem wskazywała stałe napięcie. Sprawna musi rysować ładny wykres (bez poziomych krech). pozdrawiam
    Sonda sprawdzona, jednak dziwi mnie to, że zaczyna bardzo późno pracować bo dopiero jak silnik osiągnie temperaturę ok75st. Czy tak powinno być?

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    Cytat Napisał stopczyk26 Zobacz post
    Sonda sprawdzona, jednak dziwi mnie to, że zaczyna bardzo późno pracować bo dopiero jak silnik osiągnie temperaturę ok75st. Czy tak powinno być?
    sonda jest wyposażona w grzałke i powinna zaczac prace prawie natychmiast(20-30s.)po odpaleniu ,kiedy temp. spalim osiagnie 300 st.C

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar stopczyk26
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Malczyce
    Auto
    Peugeot 407 3.0 V6 211KM 2005, Peugeot 307 1.4 88KM 2005
    Postów
    473

    Domyślnie

    W takim razie jutro jeszcze raz podepnę kompa i sprawdzę ją dokładnie i wrzucę tu wykres jej pracy.

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar stopczyk26
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Malczyce
    Auto
    Peugeot 407 3.0 V6 211KM 2005, Peugeot 307 1.4 88KM 2005
    Postów
    473

    Domyślnie

    A więc tak.
    Dzisiaj podpiąłem kompa i pierwsze co to sprawdzam błędy, i okazuje się, że są nadal-usterka nie usunęła się sama
    Załącznik 66022
    Co do błędu przepływomierza to może być spowodowane tym,że ostatnio go odłączyłem i odpaliłem silnik. Dwa pozostałe pojawiały się już wcześniej.
    Poniżej wykresy pracy sondy lambda (która według mnie zaczyna działać późno bo dopiero prawie przy 80st), TRA,FRA i MAF.
    Proszę o ocenę i opinię tych wykresów. Czy mam coś uszkodzone i gdzie ewentualnie szukać przyczyny tych błędów.
    Z góry dzięki.
    Załącznik 66023Załącznik 66024Załącznik 66025Załącznik 66026Załącznik 66027Załącznik 66028Załącznik 66029Załącznik 66030
    Ostatnio edytowane przez stopczyk26 ; 18-08-2012 o 20:38

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar stopczyk26
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Malczyce
    Auto
    Peugeot 407 3.0 V6 211KM 2005, Peugeot 307 1.4 88KM 2005
    Postów
    473

    Domyślnie

    Czyżby nikt nie znał odpowiedzi?

  6. #16
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    stopczyk26 sprawdź te screeny które wkleiłeś i powiedz co na nich widzisz? Ja u siebie nie widzę NIC, są tak małe i nie wyraźne, 3/4 tych zrzutów to białe tło.

    Sprawdź jeszcze czy nie masz nieszczelności w wydechu przed sondą lambda. Jak auto ma przejechane ponad 160-170tys to możesz z miejsca zmienić sondę lambda.

    Podczas przeprowadzania adaptacji po resecie parametrów na 100% ani razu nie wrzucałeś LPG, nawet na kilkaset metrów jazdy? Te błędy co wypisałeś są typowe dla LPG.
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar stopczyk26
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Malczyce
    Auto
    Peugeot 407 3.0 V6 211KM 2005, Peugeot 307 1.4 88KM 2005
    Postów
    473

    Domyślnie

    Cytat Napisał minciu Zobacz post
    stopczyk26 sprawdź te screeny które wkleiłeś i powiedz co na nich widzisz? Ja u siebie nie widzę NIC, są tak małe i nie wyraźne, 3/4 tych zrzutów to białe tło.

    Sprawdź jeszcze czy nie masz nieszczelności w wydechu przed sondą lambda. Jak auto ma przejechane ponad 160-170tys to możesz z miejsca zmienić sondę lambda.

    Podczas przeprowadzania adaptacji po resecie parametrów na 100% ani razu nie wrzucałeś LPG, nawet na kilkaset metrów jazdy? Te błędy co wypisałeś są typowe dla LPG.
    Screeny poprawione i myślę,że teraz są bardziej czytelne. Co do nieszczelności w wydechu to raczej taką opcję też można wykluczyć. Niedawno wymieniłem łącznik elastyczny na nowy bo było podejrzenie,że jest rozszczelniony i przy okazji uszczelki wydechu. Co do adaptacji po resecie to tak jak napisałem kilka postów wcześniej-po przejechaniu się na benzynie błąd zaraz powrócił. Na gaz wtedy auto nie było przełączane.
    W tej chwili na liczniku jest 149000 km. Czy sonda jest oryginalna czy może była wymieniana to tego niestety nie wiem bo jestem właścicielem tego autko dopiero od nieco ponad roku.

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    pisał ci bubu321 że dla ECU M1.5.5 stosujemy alfadiaga, jeśli zaś uparcie stosujesz FES-a to dawaj plikiz tego FES-a a nie zrzuty..... poniżej opis tych blędów z Autodaty wersja 3.38.... nie jest to błąd P0171, P0172 czyli do sprawdzenia masz fałszywe powietrze, tor powietrza, cisnienie paliwa-pompa paliwa, wtryskiwacze cieknące, elektrozawor EVAP przewietrzania zbiornika paliwa oraz na końcu sondę paliwa..... paramtry FRA oraz TRA są na granicy poprawnych parametrów.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	P0170.jpg
Wyświetleń:	291
Rozmiar:	187.5 KB
ID:	66661   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	P1173-P1172.jpg
Wyświetleń:	144
Rozmiar:	151.3 KB
ID:	66663  
    Ostatnio edytowane przez euroscan ; 21-08-2012 o 08:59

  9. #19
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar stopczyk26
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Malczyce
    Auto
    Peugeot 407 3.0 V6 211KM 2005, Peugeot 307 1.4 88KM 2005
    Postów
    473

    Domyślnie

    Cytat Napisał euroscan Zobacz post
    pisał ci bubu321 że dla ECU M1.5.5 stosujemy alfadiaga, jeśli zaś uparcie stosujesz FES-a to dawaj plikiz tego FES-a a nie zrzuty..... poniżej opis tych blędów z Autodaty wersja 3.38.... nie jest to błąd P0171, P0172 czyli do sprawdzenia masz fałszywe powietrze, tor powietrza, cisnienie paliwa-pompa paliwa, wtryskiwacze cieknące, elektrozawor EVAP przewietrzania zbiornika paliwa oraz na końcu sondę paliwa..... paramtry FRA oraz TRA są na granicy poprawnych parametrów.

    Używam FES'a ponieważ na swojej Viście nie mogę sobie poradzić z instalacją AD a nie jestem jakimś super mega informatykiem. Jednak bardzo dziękuję za wypowiedź i postaram się w najbliższym możliwym terminie posprawdzać to o czym pisałem i o wynikach na pewno napiszę.

  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar stopczyk26
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Malczyce
    Auto
    Peugeot 407 3.0 V6 211KM 2005, Peugeot 307 1.4 88KM 2005
    Postów
    473

    Domyślnie

    Witam ponownie po dłuższej przerwie. A więc wszystko posprawdzane i niby sprawne a błąd jak był tak jest nadal. Czy powodem tegoż błędu może być wypalony katalizator? Wydaje mi się, że tak jest bo w trakcie jazdy przy ok 2000 obr/min słychać brzęczenie z niego.

Podobne wątki

  1. Powracający błąd
    Utworzone przez Paulos76 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 30-12-2014, 10:40
  2. powracający błąd p0130
    Utworzone przez michal100 w dziale 156
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 16-10-2012, 12:20
  3. Powracający błąd P0130
    Utworzone przez majkel_dg w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-05-2012, 07:26
  4. Powracający błąd ABS!
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 03-11-2011, 12:34
  5. Powracający błąd P0404 EGR
    Utworzone przez skipas w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-10-2011, 07:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory