Mi tak pukało, przy skręcaniu na postoju i czasem właśnie przy skręcie i jednoczesnym obciążeniu kół i przestało, jak naprawiłem cieknący przewód wspomy i zalałem nowy płyn, więc tłukł się niedosmarowany magiel. Ale trzeba sprawdzić całą zawiechę.
Mi tak pukało, przy skręcaniu na postoju i czasem właśnie przy skręcie i jednoczesnym obciążeniu kół i przestało, jak naprawiłem cieknący przewód wspomy i zalałem nowy płyn, więc tłukł się niedosmarowany magiel. Ale trzeba sprawdzić całą zawiechę.
Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda
To cóż czeka mnie przejażdżka na stację diagnostyczną, albo do jakiegoś czarodzieja . Lecz mi osobiście najbardziej prawdopodobne wydają się te przeguby , no ale okaże się![]()
Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była
Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest
Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest
Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?
Przeguby raczej strzelają i chroboczą, niż stukają, wiem choćby stąd, że 3 lata drugim autem jeżdżę ze strzelającymi. Stuków tam z nich brak
Za to z zawiechy czy magla jak najbardziej.
Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda
Nie no jeśli nei zmienia się czestotliwosc - to przegub ok ... tak to jak Rzmudzior pisał by pukał. albo strzelał.
Jak tak - to faktycznie sprawdź gumy stabilizatora akurat w 145 są one dobrze umieszczone i wystarczy wsadzić głowe i ręke pod auto - ewentualnie jeden patrzy a drugi buja autem..
147 powodów do zadowolenia
Jest nowa diagnoza po porannej jeździe . Przy wracaniu na drogę osiedlową , i przy nierównościach przy mniejszych prędkościach coś strzela w prawym kole . Z Waszych uwag stawiam że to przegub. Puk puk nadal jest przy kręceniu kołem do oporu . Sprawa chyba jasna iż za puk puk odpowiada magiel, a za strzelanie prawy przegub . Pytanie , wymienić najlepiej od razu lewy i prawy mam rozumieć? Tak dla bezpieczeństwa , aby zaraz lewego nie trzeba było robić![]()
Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była
Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest
Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest
Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?
Jedź na jakiś parking skręć na maksa w prawo potem w lewo i powoli rób takie koła, jeżeli będzie "trykotało" to przegub możesz też podczas kręcenia tych kółek lekko "zrywać" przyśpieszać. Rozpadający się przegub daje dźiwęk bardziej grzechotania niż pukania.
A jeżeli będzie uszkodzony tylko jeden z przegubów to wymieniasz jedene, nie ma konieczności wymiany prawego i lewego skoro uszkodzony będzie np tylko lewy.
jak kto woli. można wymienic jeden zepsuty lub dwa tak dla świętego spokoju i pewności właściciela że nic nie powinno już się w przyszłości z tym dziać![]()
147 powodów do zadowolenia
Nie oczywiście jedenJa tylko mówie że są osoby które to robią dla św spokoju i uspokajenia sumienia.
Dla świętego spokoju to można pół auta wymienić ....
A uspokoić sumienie można na setke innych sposobów a nie wymieniactwem.
147 powodów do zadowolenia