Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 50

Temat: [156 JTD 2,4] olej w cylindrach

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mku1980
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    156 2,4 JTD
    Postów
    57

    Domyślnie

    Jeśli nie jest to głowica to można pomyśleć o demontażu jak masz jakiś pomysł pisz
    Roboty to ja się nie boje XD

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    Miałeś wyciągnięte wtryskiwacze, można było wtedy jakimś cienkim wężykiem próbować. Albo przez otwory po świecach żarowych?
    Uważam, że to się nie opłaca, nie ma dużo oleju w cylindrach, tym bardziej że już odpalałeś.

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Możesz jakąś strzykawką z cienkim wężykiem albo jak masz dostęp to odsysarką pod ciśnieniem. Reszta co pozostanie to przepali się.

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar szwagieralfa
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Golub-Dobrzyń
    Auto
    156 1,9 jtd
    Postów
    75

    Domyślnie

    jak masz wyjete wtryski , przyłóż jakas szmatke to otworu i pokrec rozrusznikiem , powinna wszystko wypluc .

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mku1980
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    156 2,4 JTD
    Postów
    57

    Domyślnie

    Cytat Napisał szwagieralfa Zobacz post
    jak masz wyjete wtryski , przyłóż jakas szmatke to otworu i pokrec rozrusznikiem , powinna wszystko wypluc .
    a co z lecącym paliwem przez przewody ??

    Wyssam strzykawką o ile się da lub będę bezpyłową szmatkę wciskał przez otwory wtrysków i wyciągnę ile się da resztę przepale
    Chyba że do jutra ktoś jeszcze jakiś pomysł będzie miał.
    Jutro kontrola świeczek.
    Nawiasem mówiąc wymieniał je ktoś w 156 2,4 jtd do 4 dostęp jest w nawet OK po odkręceniu filtra paliwa i tej czarnej puszki czyli 4 i 5 cylinder a jak z 1 ???

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Ja nic nie wykręcałem po drodze, odkręciłem wszystkie 10 na patyku potrzebne są tylko jakieś szczypce żeby kapturki pozdejmować od zasilania.

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mku1980
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    156 2,4 JTD
    Postów
    57

    Domyślnie

    dziś wylałem to co było w IC czyli kolejne 0,5l +/- 0,2 poleciało na ziemie
    czyli do silnika nie poleciało więcej niż 1 litr
    tyle z tego radości

  8. #18
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar OnanBarbarzynca
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Würselen / Niemcy
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (140PS) 2001 r.
    Postów
    339

    Domyślnie

    jak zadusić auto w takiej sytuacji?

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mku1980
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    156 2,4 JTD
    Postów
    57

    Domyślnie

    wbijasz 5 i noga na hamulec
    i to szybko jak tylko zobaczysz chmurę białego dymu za sobą im dłużej będziesz zwlekał tym gorzej

  10. #20
    Użytkownik Świeżak Avatar marioroza
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    bydgoszcz
    Auto
    AR 156 1.9 JTD 115 KM 2001, Chevrolet Captiva 2.0 VCDI 150 KM, 4x4
    Postów
    156

    Domyślnie

    Nie zdusisz rozbieganego silnika. Wchodzi on na max obroty samoczynnie i albo wypali się olej albo nie wytrzyma silnik.
    A próba zatrzymania go na biegu mogłaby rozłożyć sprzęgło na części pierwsze.
    A oto filmiki:
    http://www.youtube.com/watch?v=5zx3q...feature=g-hist ,
    http://www.youtube.com/watch?v=58SoI...feature=g-hist ,
    http://www.youtube.com/watch?v=rhlD5...feature=g-hist ,
    http://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_...feature=g-hist ,
    http://www.youtube.com/watch?v=2cl9S...feature=g-hist.
    Przy okazji czy może ktoś fachowo wytłumaczyć dlaczego tak się dzieje z silnikiem i w jakich okolicznościach?
    Słyszałem że silnik spala olej nagromadzony w IC przez całe lata zamulania silnika, słyszałem że zależy to od konstrukcji IC, słyszałem że zdarza się to gdy pada albo już padła turbina, słyszałem że jest to bolączaka silników TDI, i słyszałem że w naszych alfach konstrukcja IC zapobiega takiemu efektowi.

Podobne wątki

  1. Ciśnienie w cylindrach
    Utworzone przez mariokowal27 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-08-2014, 13:44
  2. [146] Za wysokie ciśnienie w cylindrach
    Utworzone przez scyzorsw w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 16-05-2011, 18:04
  3. Praca na 3 cylindrach 1.8 T.S.
    Utworzone przez Banan10 w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 13-02-2010, 22:51
  4. [33] nie równe ciśnienie w cylindrach
    Utworzone przez dosman w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 31-10-2008, 06:55
  5. [33] Pracuje na 3 cylindrach
    Utworzone przez robertalfa33 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 17-07-2008, 19:30

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory