Strona 10 z 16 PierwszyPierwszy 12345678910111213141516 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 160

Temat: szarpie przy 1,5 tys obrotów

  1. #91
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xdj1
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 2,4jtdm, AR GT 1,9jtd
    Postów
    316

    Domyślnie

    Po podpięciu przepływki i resecie ustwień samoprzyswajalnych, już smigam tak 3 dzień, wszystko wróciło do normy:
    - wogule nie szarpie
    - egr chodzi w zakresie 4% - 41%
    - wskazanie przepływki są trochęnizsze od docelowych (okazało się, że mam przepływkę od brery 2,4jtd - trochę inny numer od tego co powinno być)
    - turbo chodzi płynnie i dynamicznie max niecałe 1,6

    Jedyny problem jaki pozostał to rano czy po pracy podczas odpalania chodzi przez kilka sekund jakby na 3-4 cylindrach (telepie i próbuje zgsnąć, oboty wachlują 900-800)- po dodaniu gazu jest oki, zadnych błędów, na ciepłym pali super.
    Musze wymienić tę przepływkę -niestety tylko w ASO za 680zł - w intercarsie nawet nie mogą tego zamówić w Bosch-u ??? oto jejn numer: fiat: 51827033, bosch:0281 006 048.

  2. #92
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,601

    Domyślnie

    Jedyny problem jaki pozostał to rano czy po pracy podczas odpalania chodzi przez kilka sekund jakby na 3-4 cylindrach (telepie i próbuje zgsnąć, oboty wachlują 900-800)- po dodaniu gazu jest oki, zadnych błędów, na ciepłym pali super.
    Pewnie może być pełno innych przyczyn, ale ja bym sprawdził świece żarowe, choćby omomierzem do masy po odpięciu przewodów.
    Korekty wtrysków masz w miarę w normie? Klapy wirowe i listwa sterująca na właściwym miejscu?

  3. #93
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xdj1
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 2,4jtdm, AR GT 1,9jtd
    Postów
    316

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    Klapy wirowe i listwa sterująca na właściwym miejscu?
    A jak to można sprawdzić - w programie FES???

  4. #94
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,601

    Domyślnie

    Cytat Napisał xdj1 Zobacz post
    A jak to można sprawdzić - w programie FES???
    Sprawdzisz wizualnie, nie w FESie. Oczywyście na forum było tysiąc razy pisane łącznie ze zdjęciami, ale OK, tu masz stronkę na której masz filmiki nawet pokazane:
    http://www.kolektorycdti.pl/
    wspomniałem o klapach i listwie, dlatego że to tylko polega na rzuceniu okiem czy wszystko jest OK i dlatego, że u mnie jak się klapy zatarły i spadła listwa, to klapy zostały w różnych pozycjach i miałem inne korekty wtrysków niż później po naprawie kolektora, a to wydaje mi się że może mieć wpływ na kulturę pracy silnika.

    Ważniejsze jednak wg mnie jest sprawdzenie świec żarowych, robiłeś już to? Choćby omomierzem, choć pewnie lepiej amperomierzem podczas pracy aby mieć pewność że świece działają po rozgrzaniu (np brak jakiegoś mikropęknięcia grzałki). Poszukaj na forum, w ciągu ostatnich paru dni pisałem o tym więcej.

  5. #95
    Użytkownik Świeżak Avatar Damianosl
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    Giulietta QV Rosso Competizione
    Postów
    164

    Domyślnie

    Cytat Napisał xdj1 Zobacz post
    Jedyny problem jaki pozostał to rano czy po pracy podczas odpalania chodzi przez kilka sekund jakby na 3-4 cylindrach (telepie i próbuje zgsnąć, oboty wachlują 900-800)- po dodaniu gazu jest oki, zadnych błędów, na ciepłym pali super.
    Musze wymienić tę przepływkę -niestety tylko w ASO za 680zł - w intercarsie nawet nie mogą tego zamówić w Bosch-u ??? oto jejn numer: fiat: 51827033, bosch:0281 006 048.
    mam identyczny problem! od zakupu auta to miałem :/

    Identyczne objawy jak u Ciebie, czasem jest okej, ale ostatnio to już nawet po pierwszym odpaleniu dłużej kręci aby zapalić i zaraz potrafi zgasnąć . Po drugim telepie kilka sekund i jest okej. Później auto wystarczy, że stoi kilka godzin i problem powraca.

    Na ciepłym kultura pracy już bardzo dobra, odpala bez problemu etc.

    silnik mamy ten sam daj znać jak rozwiążesz problem

  6. #96
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xdj1
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 2,4jtdm, AR GT 1,9jtd
    Postów
    316

    Domyślnie

    Klapy wyeliminowane - działają

  7. #97
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,601

    Domyślnie

    Cytat Napisał xdj1 Zobacz post
    Klapy wyeliminowane - działają
    OK, co ze świecami żarowymi?

  8. #98
    Użytkownik Świeżak Avatar julowalker
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Strzelce Opolskie
    Auto
    Alfa 159 SW Ti , Stelvio 2.0 Q4, Giulia Ti Q4
    Postów
    222

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    OK, co ze świecami żarowymi?
    Przy tych temperaturach świece nie biorą udziału przy odpalaniu, Telepanie przy odpalaniu na zimno to typowy problem tych silników (nie jedyny...) ja obstawiam co powtórzę po raz kolejny zawalony syfem kolektor ssący...

  9. #99
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,601

    Domyślnie

    Cytat Napisał julowalker Zobacz post
    Przy tych temperaturach świece nie biorą udziału przy odpalaniu, Telepanie przy odpalaniu na zimno to typowy problem tych silników (nie jedyny...) ja obstawiam co powtórzę po raz kolejny zawalony syfem kolektor ssący...
    Nie biorą w ogóle? Zawsze myślałem że świece grzeją w każdych warunkach, choć że w zimie najbardziej się przydają (tzn muszą wtedy działać poparawnie bo inaczej nawet nie zapalisz).
    Jakby nie było, sprawdzić omomierzem świec nie zaszkodzi - mniej niż 5 minut prostej roboty.

  10. #100
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Damianosl Zobacz post
    mam identyczny problem! od zakupu auta to miałem :/

    Identyczne objawy jak u Ciebie, czasem jest okej, ale ostatnio to już nawet po pierwszym odpaleniu dłużej kręci aby zapalić i zaraz potrafi zgasnąć . Po drugim telepie kilka sekund i jest okej. Później auto wystarczy, że stoi kilka godzin i problem powraca.

    Na ciepłym kultura pracy już bardzo dobra, odpala bez problemu etc.
    Regulator ciśnienia na pompie wtryskowej.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

Podobne wątki

  1. [156] do 3 tyś obrotów, szarpie. 2.0 TWIN SPARK
    Utworzone przez patrykalfa w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 16-01-2015, 18:26
  2. Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 16-01-2013, 11:14
  3. [155] szarpie przy nagłym przejściu z niskich obrotów
    Utworzone przez bodziok26 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 14-10-2012, 19:10
  4. Alfa 147 jtd szarpie od 2500 obrotów
    Utworzone przez prezes2124 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-09-2012, 19:23
  5. problem z Alfą. szarpie przy 1,8-2 tys obrotów
    Utworzone przez botticelli w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-07-2011, 12:39

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory