Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Temat: Czujnik regulacji ksenonów - położenie wodzików

  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kamko25
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    dolny śląsk
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20v 2006r. Distinctive. Była 156 SW 2.4 Jtd 10v 2002r
    Postów
    446

    Domyślnie

    Do kalibracji Fesem potrzeba chyba ELMa 327 bo na VAG KKL z przelacznikami nie wykonuje kalibracji.

  2. #12
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    eeee tam...ja swoim robię bez problemu.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kamko25
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    dolny śląsk
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20v 2006r. Distinctive. Była 156 SW 2.4 Jtd 10v 2002r
    Postów
    446

    Domyślnie

    Cytat Napisał danus77 Zobacz post
    eeee tam...ja swoim robię bez problemu.
    No widzisz Danus, a ja się łączę bez problemu, ale kalibracji nie wykonuje.

  4. #14
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    a nie wyrzuca Ci błędów od świateł jakichś ? Układ masz w pełni sprawny ?
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kamko25
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    dolny śląsk
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20v 2006r. Distinctive. Była 156 SW 2.4 Jtd 10v 2002r
    Postów
    446

    Domyślnie

    Dzisiaj sprawdziłem raz jeszcze spokojnie FESem i wygląda na to że nie ma sygnału z tylnego czujnika samopoziomowania.
    Log ponizej.

    Ten czujnik był niedawno wymieniany i wygląda na to ze chyba napięcie do niego nie zawsze dochodzi.


    ODCZYT KODÓW BŁĘDÓW:
    1: B1021 - Sygnał czujnika tylnego
    Check the following:
    - Sensor faulty
    - Connections faulty
    - Wiring faulty
    Powodem tego błedu jest fakt, że ECU nie odebrało sygnału z czujnika. Błąd obecnie jest aktywny. Podejmij stosowne działania by usunąć usterkę. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd.

    KASOWANIE ZAPISANYCH KODÓW BŁĘDÓW...

    AKTYWOWANIE REGULACJI...
    Kalibracja systemu
    WYKONANIE NIEUDANE
    Złe warunki do wykonania testu!

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ciecieszek
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Piła
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD 150HP
    Postów
    100

    Domyślnie

    Panowie a jaką wersję macie FES, że macie kalibrację? Ja mam 2.6 i nima

  7. #17
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    @kamko i dla tego nie przechodzi testu. Prawdopodobnie czeka Cię to samo co mnie, czyli wymiana kabli i wtyczki. Kable miałem zgnite aż do bagażnika, musiałem je kłaść od nowa łącząc pod podstawą aku. Ja przez to że nie wymieniłem od razu uwaliłem dwa nowe czujniki i teraz jeżdżę bez nich, bo już nie mam do tego siły.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  8. #18
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kamko25
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    dolny śląsk
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20v 2006r. Distinctive. Była 156 SW 2.4 Jtd 10v 2002r
    Postów
    446

    Domyślnie

    To żeś mnie danus pocieszył. Nie przyglądałem się jeszcze tym kablom, ale rozumiem że mówisz o przewodach i wtyczce od czujnika na wachaczu tylnim, do bagażnika-tam się łączą tak? Apropos to gdzie kupowałeś czujniki , bo na alledrogo nie ma a w serwisie to cena kosmos.

  9. #19
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Tak mówię o tych kablach. Z tyłu musisz wytargać aku wraz z podstawą i tam ciąć i lutować kable, ponieważ nie mają żadnego złącza, a wchodzą prosto w grubą wiązkę. To samo proponuje zrobić z przodem, bo ja przez to że nie wymieniłem wtyczki od razu, to zgnił czujnik.
    A co do czujników, to używanych nie proponuję, a nowe jedynie od Taniegofiata z allegrosza.
    U mnie jest za to ciekawy objaw, bo przedniego czujnika wogóle nie mam (zdemontowany leży w garażu), na tylni wogóle nie reaguje, a światła nie opadły ani o milimetr i po włączeniu zapłonu wykonują test i pełen ruch dół - góra.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  10. #20
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Giulietta 1,4 MA
    Postów
    111

    Domyślnie

    Cytat Napisał Paazik Zobacz post
    Tylko uważaj w SKP, mi ostatnio koleś kręcił śrubą od regulacji w poziomie.......opieprzyłem go :-), bo dużo czasu mi zajęło wyregulowanie tej śruby na lux....uważaj...
    Kiedyś pojechałem na odgrzybianie klimy i przy okazji chciałem wyregulować światła, ponieważ dzień wcześniej wymieniłem postojówki i rano zauważyłem, że silniczki źle wpiąłem. Panowie zaczęli majstrować przy plastikach, żeby dobrać się do silniczka, upuszczali klucze, najpierw zaczęli kręcić właśnie poziomem, potem już na silniczkach. Bawili się również czujnikiem z przodu i w końcu doszli do tego, że muszą silniczek wyciągnąć i sprawdzić, czy był wpięty. Męczyli niemiłosiernie te lampy i stwierdzili, że już dobrze ustawili, ale widziałem, że prawej strony nie ustawili. Pomęczyli się jeszcze trochę i jakoś im się udało... Na koniec dostałem pouczenie, że niewolno wyjmować tych silniczków podczas wymiany żarówek. Stwierdziłem, że nie ma innej możliwości, bo przetwornicę trzeba wyciągnąć, ale usłyszałem, że już robili takie rzeczy w Alfie i niewolno . Ubaw miałem po pachy obserwując trzech mechaników walczących z tak prostą wydawałoby się czynnością. Ostatecznie okazało się, że skrzywili mi grzybek od silniczka. Nie polecam serwisu ALFA (to nie od specjalizacji w tej marce)z Siemianowic Śląskich.

    Odpaliłem FESa i nie było problemu z testem silniczków i z kalibracją. Tylko po co robi się kalibrację? Myślałem, że podczas tej procedury zacznie mi dostosowywać wysokość świateł, a tu nic.

Podobne wątki

  1. Czujnik przechyłu ksenonów w GT
    Utworzone przez rossoneri w dziale GT
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 10-04-2014, 19:54
  2. Czujnik poziomowania ksenonów
    Utworzone przez ozman w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-12-2011, 13:59
  3. [145] czujnik cisnienia oleju Boxer 1.6(położenie)
    Utworzone przez lery77 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-10-2008, 20:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory