Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 35

Temat: Alfa GT jako pierwsze auto w życiu :?

  1. #21
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar maciey
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Bielsko-Biała / Czaniec
    Auto
    BYŁA: Alfa GT Q2 1.9 JTDm 2008 177KM 372Nm, jest RCZ
    Postów
    235

    Domyślnie

    Wcześniej miałem 2.7 v6 i szczerze powiem, że moc drzemiącą w aucie wykorzystywałem tylko wtedy gdy jakiś golfiarz z tyłu przyklejał się na zderzak żeby się "spróbować". Większość jednak czasu patrzyłem na wskaźnik spalania chwilowego, który ciągle oscylował między 10 a 15 l/100 km. Średnio i tak wychodziłem 11 / 100.
    Wielokrotnie wlekąc się w długich kolumnach samochodów z prędkością 50km/h zastanawiałem się jaki jest sens v6. W końcu takie cinquecento 0.9 też tyle potrafi jechać, a spali połowę albo jeszcze mniej. A trzymać auto po to, żeby cieszyć się jak głupi słuchając dźwięku v6 albo żeby pokazać golfiarzowi, że gnojówkowozem 1.9 tdi nie ma szans - nie widziałem sensu. Teraz sam mam gnojówkowóz 1.9 i mi wystarczy, spalanie na poziomie 7l / 100 i wystarczająca moc 150 KM. Brakuje mi jedynie tej elastyczności, którą dawała v6, czyli 70km/h i turlanie się na 6 biegu. No i dźwięku v6 też brakuje
    W Alfach paliwożerność v6 jest porażająca i musisz sobie zadać pytanie - czy jeżdżąc po zatłoczonych polskich drogich chcesz wydawać tyle kasy na jazdę i tak z prędkością 50 km/h.

  2. #22
    lexus91
    Gość

    Domyślnie

    No Macieju akurat tutaj się z Tobą nie zgodzę. Miałem przyjemność jeździć przez prawie 2 lata autem 2,7 biturbo (294KM) i wrażenia są niezapomniane. Bardzo chętnie jeszcze bym się powoził autem z podobną mocą Mówicie, że nie ma w Polsce gdzie przycisnąć itp. ale prawda jest taka, że na ekspresówce śmiało można przegonić raz na jakiś czas takie v6 oczywiście wszystko w granicach rozsądku i najlepiej przy znikomym ruchu. Co nie zmienia faktu, że NIKOMU nie poleciłbym silnika 3.2 do pierwszego auta. 1,9 z GT wystarcza w zupełności na początek. Co do ogólnej sprawy kupna GT na pierwsze auto to także odradzam. Na parkingu manewruje się dosyć ciężko, w lusterkach widoczność jest słaba, a przez tylną szybę to nawet nie wspomnę. I takie auto prowokuje do wciskania gazu w podłogę a przy braku nawyków i umiejętności może się to skończyć źle. Ale i tak zrobisz jak chcesz

  3. #23
    Użytkownik Świeżak Avatar dimasinho
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Lębork
    Auto
    Spider 2.4, GT 1.9, 147 3.0 V6
    Postów
    122

    Domyślnie

    Promień skrętu faktycznie słaby, a na kiepską widoczność z tyłu lekarstwem są czujniki

  4. #24
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    A z tym manewrowaniem GT jest dużo gorzej niż np w przypadku 147?

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    Brerunia
    Postów
    24

    Domyślnie

    Dla mnie GT jezdzi sie idealnie! A widocznosc.... po tygodniu jazdy mozna sie juz przyzwyczaic.

  6. #26
    lexus91
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał dimasinho Zobacz post
    Promień skrętu faktycznie słaby, a na kiepską widoczność z tyłu lekarstwem są czujniki
    Dlatego właśnie szukałem Alfy tylko i wyłącznie wyposażoną w czujniki nie chodzi tu o to, że jestem niemotą i nie potrafię parkować, tylko że nie mógłbym zaparkować szybko tyłem, tylko traciłbym sporo czasu, na poprawianie się, żeby tylko Alfy nie zarysować. a Co do manewrowania to chodzi o niewidoczny w tylnej szybie kufer, bo promień skrętu mają bardzo podobny - czyli chu**wy

  7. #27
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Piotr 30
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    kujawsko-pom.
    Auto
    156 1,9-Sportpack (była).. jest - GT 1.9 JTD (177KM)
    Postów
    320

    Domyślnie

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    A z tym manewrowaniem GT jest dużo gorzej niż np w przypadku 147?
    Myśle, że nie ma żadnej tragedii, i mimo że dopiero zacząłem nią jeżdzić nie widze znaczących róznic w cofaniu czy parkowaniu w stosunku do 156,
    ale 147 moze i być ciutke lżej

  8. #28
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Zapytałem dlatego, że mi się 147 manewruje bez problemów a jest to moje pierwsze auto.

  9. #29
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Piotr 30
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    kujawsko-pom.
    Auto
    156 1,9-Sportpack (była).. jest - GT 1.9 JTD (177KM)
    Postów
    320

    Domyślnie

    Mysle że wazne jest tez to czy długo się jeżdzi, poza tym nigdy nie manewrowałem 147 ale z racji swojej bryły (nie posiadającej kupra) napewno jest idealna do parkowania i cofania (wiem z autopsji jak smigałem bezkuprową polówką...)

  10. #30
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Maru93
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa Romeo gt www.forum.alfaholicy.org/nasze_belle/56906-alfa_romeo_gt_1_9_jtd_150km-9.html
    Postów
    400

    Domyślnie

    GT jest moim pierwszym autem przez rok nie miałem żadnego problemu z nią a co do tej ograniczonej widoczności to bym nie przesadzał bo moim zdaniem nie jest źle

Podobne wątki

  1. GTV 2.0 jako pierwsze auto
    Utworzone przez Tadek w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 62
    Ostatni post / autor: 12-01-2014, 16:23
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-09-2013, 08:12
  3. [159] Alfa Romeo 159 jako pierwsze auto
    Utworzone przez jeszczenowy w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 23-10-2012, 15:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory