Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: Pomocy. Tyk, tyk, tyk z silnika. Coś stuka.

  1. #11
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    nie dal rady, zaniedbane egzemplarze 166 to studnia bez dna
    Ale weż to wyłumacz kupujacym.
    Majkel oglądał koło siebie 147 z SS za 5600 i tylko po krótkich oględzinach wartość napraw to 3000 do 4000 aby to bezpiecznie jezdziło.
    Np.przedający pisał o dobrych zimówkach.
    A stan 2000 r produkcji 2.5mm bieżnika /sic!/
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    nie dal rady, zaniedbane egzemplarze 166 to studnia bez dna
    Zadbane też. Moja mi daje ostro w kość, też wam powiem że rozważam sprzedaż, kupiłem dom w kredycie, to jest dopiero studnia bez dna .
    Poza tym 166 przestała spełniać moje wymagania, mam już 2 dzieci i na wyjazd na wakacje przydałby się kombi albo hatchback, tak samo zakupy większych gratów do domu - muszę pożyczać kombi albo jakieś doblo...

    No i utrzymanie 166: mnie leci wydech - lekko 3-4 tysiące. Zgrzyta skrzynia - może pomoże wymiana oleju, a może się skrzynia sypnie za 2-3 lata. Zawieszenie się jeszcze trzyma, ale jak się posypie to będzie grubo, do tego zostały mi tylne amorki do wymiany - wiadomo ponad 1000zł. Czasem nie odpala, ciągle walczę z elektroniką, podejrzewam dodatkowy immo że mi bruździ, ale jeśli to rozrusznik to kolejnych parę stówek.
    Przy tych kosztach (jakieś 6 tys do wsadzenia) cena benzyny i spalanie 3.0 v6 to naprawdę niewielki wydatek . A z drugiej strony - za ile ją sprzedam? Za 10k przy dobrym wietrze?

    No to ponarzekałem, sorry za OT .
    Ostatnio edytowane przez yoozef ; 04-09-2012 o 13:20
    moja była Bella...

  3. #13
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    A ja swojej nie sprzedam Nigdy.
    [C

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Cytat Napisał Masa625 Zobacz post
    A ja swojej nie sprzedam Nigdy.
    U mnie też jest taka szansa, pytanie ile w tym własnego wyboru a ile... hmm... prawa popytu . Co ja sobie za to kupię, waciki?
    A na 3.0 albo 3.2 się nie nastawiasz? Ponoć królowa jest tylko jedna .
    moja była Bella...

  5. #15
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał yoozef Zobacz post
    U mnie też jest taka szansa, pytanie ile w tym własnego wyboru a ile... hmm... prawa popytu . Co ja sobie za to kupię, waciki?
    A na 3.0 albo 3.2 się nie nastawiasz? Ponoć królowa jest tylko jedna .
    Narazie nie bo 166 w dieslu to bardzo ekonomiczny dupowóz A poza tym to jakos nie mam przekonania do lpg bo w samej benie to raczej do codziennej jazdy to auto sie nie nadaje. W moim wypadku bo nie zarabiam tyle ile osoba która wyjechała 3.0 z salonu Wogóle kocham świadomośc tego jak to autko mało spala a do tego wygląda Dieselek w środku jest cichy, nie kopci, jak trzeba to mozna fajnie wyprzedzić jakies auto w trasie sie nie męczy. Coraz bardziej mi sie to podoba.Do tego po poprawkach napinacza ten silniczek jest bardzo cichutki. I tak fajnie tyk tyk tyk tyka: żeby nie oftopować.
    A poza tym jest tak jak mówisz józef- troszke kasy już poszło w to auto i nieopłaca się sprzedawać za grosze. Kazda 166 lubi połknąc troszkę grosza.
    Ostatnio edytowane przez Masa625 ; 04-09-2012 o 16:22
    [C

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    A ja wam powiem tak, jestem zadowolony z tego samochodu nie jest awaryjne, ale trzymam je w ryzach nie dopuszczam do awarii wymieniam poszczegolne elementy zawsze na czas ,czasami przed czasem, raz w roku robie generalny gruby przeglad zbieram kase caly rok i wydaje.Czesci zawsze oryg czasami cos lepszego troche to kasy kosztuje ale tak jak pisze jest to raz w roku .Nie jest to tani samochod w utrzymaniu jesli chcesz tip -top ale warty zachodu bo przejechalem nia troche po fajnych drogach i rewelka .Kupilem ja z malym przebiegiem od pierwszego wlasciciela i to byla zaleta bo nic nie musialem robic w momencie zakupu, wymienilem tylko rozrzad bo auto wtedy mialo 40tys dzis ma tylko 120 i jeszcze oryginalne zawieszenie z wyjatkiem gornych przednich wachaczy. Zreszta zawsze tak robilem z kazda alfa i dlatego tez nie mam powodu narzekac na te samochody ze sa nadmiernie awaryjne ,wrecz przeciwnie jak dbasz musi byc dobrze, inaczej po 13 latach zrezygnowalbym z alfa romeo
    Ostatnio edytowane przez salatin ; 04-09-2012 o 19:50
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar dejv667
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    zza chorej rzeki
    Auto
    Lancia Delta HPE HF
    Postów
    334

    Domyślnie

    Tylko zwróć uwagę na to, że generalnie mowa o czymś innym.
    Każde auto regularnie serwisowane można nazwać bezawaryjnym - to jednak wcale nie oznacza że utrzymanie tego stanu będzie tanie. W przypadku 166 mowa o klasie średniej wyższej a co za tym idzie koszta też są wysokie.
    Dodatkowo gdy kilka spraw się zbiegnie to potrafi zboleć.

    "... I guess it's just the way I'm wired."

Podobne wątki

  1. 1.9JTD 110KM stuka przy wysokich obrotach POMOCY!
    Utworzone przez mati9201 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-12-2014, 10:53
  2. Zamykanie drzwi + tylna półka stuka POMOCY koledzy
    Utworzone przez Garbus w dziale GT
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 09-04-2013, 20:21
  3. Cos stuka...POMOCY!!!
    Utworzone przez radek12345 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 07-11-2010, 09:30
  4. Po wymianie zawieszenia VEMA od Kordi52 stuka dalej - POMOCY
    Utworzone przez tomaszko79 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 20-05-2010, 14:28
  5. Wali, stuka w silniku - POMOCY !!!!!!!!!!!!!
    Utworzone przez nowakooowski w dziale 156
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 28-09-2007, 17:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory