Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 35

Temat: Start & Stop

  1. #21
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotr_c
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Stelvio & Stelvio
    Postów
    555

    Domyślnie

    Cytat Napisał misiu_k Zobacz post
    Po co te wszystkie kombinacje, przekaźniki, włączniki i inne pierdoły? Wystarczy wypiąć cięgno i po problemie. Czujnik ten jest tylko i wyłącznie do S&S więc nie ma problemu że coś innego nie będzie działać Wiem co piszę sprawdzone w wielu Alfach.

    Jak masz chwilę - cyknij jakieś fotki i wrzuć do http://www.forum.alfaholicy.org/zrob_sam/
    Będziemy Ci bardzo wdzięczni
    Ostatnio edytowane przez piotr_c ; 05-09-2012 o 17:14
    było: MiTo - jeździ nią młoda Alfisti
    AR 166 - takich już teraz nie robią...
    AR 146 1.6 bokser - najlepsza alfa jaką jeździłem

  2. #22
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar MikoConAlfa
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Czarna jak diabeł Giulietta 2.0 JTDm2
    Postów
    107

    Domyślnie

    Mam nadzieję, że w którejś odsłonie Multiecuscan będzie można wyłączyć S&S programowo.

  3. #23
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotr_c
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Stelvio & Stelvio
    Postów
    555

    Angry

    Dobra, wracamy do tematu - czy ktoś wie jak wyłączyć to cholers..wo?
    (aha i żadnego cięgna tam nie ma!)
    było: MiTo - jeździ nią młoda Alfisti
    AR 166 - takich już teraz nie robią...
    AR 146 1.6 bokser - najlepsza alfa jaką jeździłem

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar dobryalf
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    giulietta serie 1 1,4TB MultiAir 16v 170KMTCT Excl
    Postów
    675

    Domyślnie

    Jestem pod wrażeniem oporu przed Start & stop. Jeżdżę już 8 lat z tą funkcją - czyli jeszcze prze Giulietta. Wierzcie mi można się przyzwyczaić do dobrego . Inna sprawa to technika jazdy, jest minimalnie inna taktyka stania w korkach i na światłach to fakt ale spalanie na pewno 1l mniejsze w mieście, cichutko kiedy trzeba, na końcu mniejsze obciążenie cieplne układu chłodzenia zaowocuje bezawaryjnością.

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotr_c
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Stelvio & Stelvio
    Postów
    555

    Domyślnie

    Cytat Napisał dobryalf Zobacz post
    Jestem pod wrażeniem oporu przed Start & stop Wierzcie mi można się przyzwyczaić do dobrego .

    kto co lubi. Ja nie lubię i chcę to wyłączyć. Nie będzie mnie Fiat uszczęśliwiał na siłę.


    Cytat Napisał dobryalf Zobacz post
    Inna sprawa to technika jazdy, jest minimalnie inna taktyka stania w korkach i na światłach to fakt ale spalanie na pewno 1l mniejsze w mieście,
    ???
    taaa, spalanie na pewno spadnie jeśli na odcinku 5 km auto zgaśnie 7 razy. Szczególnie w zimę :p


    Cytat Napisał dobryalf Zobacz post
    na końcu mniejsze obciążenie cieplne układu chłodzenia zaowocuje bezawaryjnością.
    układ chłodzenia jest mega obciążony i skomplikowany. Nie to co rozrusznik, alternator i akumulator.



    Reasumując: jeśli auto jeździ na krótkich trasach, 100% miasta to S&S to poroniony pomysł.
    A brak wyłącznika to po prostu złośliwość. Lub głupota. Do wyboru.
    było: MiTo - jeździ nią młoda Alfisti
    AR 166 - takich już teraz nie robią...
    AR 146 1.6 bokser - najlepsza alfa jaką jeździłem

  6. #26
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar dobryalf
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    giulietta serie 1 1,4TB MultiAir 16v 170KMTCT Excl
    Postów
    675

    Domyślnie

    1 W każdym aucie jest guzik i można wyłączyć
    2 W zimie S i S nie działa, zobacz w instrukcji ile musi być spełnionych warunków.
    Podsumowując nie ma racjonalnych wskazań do wyłączania, o gustach nie dyskutuje

  7. #27
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Myszków, Poland
    Auto
    Giulietta 2.0 JTDM 170KM Distinctive, TCT
    Postów
    10

    Domyślnie

    O jak bym chciał to wyłączyć... W manualu jeszcze mi to nie przeszkadzało (łatwo trzymać wciśnięte sprzęgło), ale przy TCT to już masakra. Wystarczy przystanąć chwilkę na jakimś skrzyżowaniu i już auto gaśnie. To samo przy wjeździe do garażu: staję żeby garaż otworzyć - auto gaśnie, następnie wysiadam - pojawia się "s&s unavailable", otwieram garaż i wsiadam z powrotem, ale teraz auto samo już nie odpali właśnie ze względu na otwarcie/zamknięcie drzwi.
    Wyrobiłem sobie nawyk wyłączania tego ustrojstwa zaraz po odpaleniu auta i tyle.

  8. #28
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza,Myszków
    Auto
    lexus ux, bmw x2
    Postów
    89

    Domyślnie

    Ja tam nie widzę problemu. Systemu stop&start nie używam w ogóle. wydaje mi się że to raczej nie pomaga żeby autko mniej paliło. Więc za każdym razem po odpaleniu silnika naciskam magiczny guzik wyłączania

  9. #29
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Przy jeździe w warszawskich korkach S&S daje oszczędność w spalaniu rzędu 1l/100km. Miałem możliwość dokładnej oceny wpływu tego systemu na spalania jak padał mi fabryczny akumulator i S&S nie załączał się wcale.
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  10. #30
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Imć
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    WJ
    Auto
    Giulietta MA TCT, Giulia 2.0T Veloce, Spider 916 1.8 TS
    Postów
    520

    Domyślnie

    Cytat Napisał TomSko Zobacz post
    ale przy TCT to już masakra. Wystarczy przystanąć chwilkę na jakimś skrzyżowaniu i już auto gaśnie.
    Jak odbieralem Julke to sie dowiedzialem, ze jest zmiana softu ktora zapamietuje ustawienia DNA i S&S. MY14 juz zapamietuje, ale demowka dealera tez to potrafila mimo ze byla przedliftowa. Mitka ta zmiana tez dotyczy (tak slyszalem, ale nie sprawdzalem).

Podobne wątki

  1. [Giulietta] System start & stop
    Utworzone przez TOM & JULIA w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 281
    Ostatni post / autor: 27-05-2021, 21:42
  2. [Giulietta] start&stop
    Utworzone przez mandecki w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 17-11-2013, 13:54
  3. [MiTo] start&stop a nawiew
    Utworzone przez marycha w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-01-2013, 20:44
  4. [MiTo] Start/Stop
    Utworzone przez jjokocha w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 26-01-2011, 17:08
  5. [145] Start Stop Engine
    Utworzone przez karsto1982 w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 18-08-2010, 04:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory