Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 35

Temat: Rozrząd 2.0 TS. Co ile i co wymieniać?

  1. #21
    Piter_RS450
    Gość

    Domyślnie

    a co jest niby ustawiony zle???ja taki samochod kupilem i dziala zajebiscie...tylko chce rozrzad wymienic bo juz na to pora

  2. #22
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    Już wszystko zostało tu napisane jak powinieneś wymienić rozrząd. Możesz to zrobić zgodnie z radami lub na odpie!@#l. Twój wybór.

  3. #23
    Piter_RS450
    Gość

    Domyślnie

    bedzie wymienione prawidlowo,bo alfa to zajebisty samochod do jazy,i trzeba sie nim cieszyc

  4. #24
    Piter_RS450
    Gość

    Domyślnie

    panowie jak mozecie to powiedzcie mi jaki olej mam kupic do silnika???Polsyntetyk czy inny?przebieg to 271 800 napewno prawdziwy bo kupiony od pierwszego wlasciciela znajomego.

  5. #25
    Użytkownik Znawca Avatar criss2007
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Nowa Sól / Zielona Góra / Kożuchów
    Auto
    Jest: Alfa 166 3.0 V6 24V Był: Alfa Gtv 2.0 T.S '96
    Postów
    1,033

    Domyślnie

    Cytat Napisał Piter_RS450 Zobacz post
    panowie jak mozecie to powiedzcie mi jaki olej mam kupic do silnika???Polsyntetyk czy inny?przebieg to 271 800 napewno prawdziwy bo kupiony od pierwszego wlasciciela znajomego.
    Tu masz wszystko na temat
    http://www.forum.alfaholicy.org/foru...polecacie.html

  6. #26
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał pampik Zobacz post
    pompę wymień, ona jest też na pasku rozrządu jak sie zacznie zacierać i w końcu stanie to Ci zerwie pasek i masz po silniku. Co do samej wymiany to pracy trochę jest. Najważniejsze żebyś miał blokady z resztą powinienes sobie poradzić. Jeśli jeszcze chodzi o czujnik zegarowy to jak ustawisz koło paseowe wału korbowego na cechę to to jest właśnie położenie tłoka max w górze. Tak więc ten czujnik zegarowy niezbędny nie jest. Najważniejsze klokady bo przy skręcaniu wszystkiego koło paseowe z wałka ssącego masz delikatnie luźne. Naciągasz pasek i dopiero dokręcasz te 4 śruby z wariatora.

    A blokady do 2.0 TSa mam jak chcesz to mogę pożyczyć.
    Kolego, bez urazy, ale piszesz głupoty.
    To jest właśnie cała niedola TS-ów, że są obsługiwane przez osoby nie mające pojęcia o rozrządzie.
    Ja już ze 100 razy pisałem, że rozrząd w TS ustawiamy TYLKO NA PŁYWAJĄCYCH KOŁACH.
    Do prawidłowego ustawienia potrzeba KONICZNIE mieć:
    - blokady,
    - czujnik zegarowy,
    - klucz do trzymania koła rozrządu

    Jeszcze mi się nie zdarzyło, żebym robił TS-a, który miał znaki zrobione farbą przez "mechaników od golfów" i miał dobrze ustawiony rozrząd.
    Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 07-09-2012 o 17:06

  7. #27
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar OnanBarbarzynca
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Würselen / Niemcy
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (140PS) 2001 r.
    Postów
    339

    Domyślnie

    Podepne sie, jak powinien wygladac zabieg wymiany rozrzadu w ar 156 sw 2.4jtd 10v 140 osiolkow? W sensie co do zastosowania jakichs blokad zegarow itd, wczoraj odebralem autko od mecha i klepie bardzo tak tuktuktuk im wyzsze obroty tym szybciej, przed wymiana tego nie bylo, pas z firmy dayco czy jakos tak

    Zarzucone przez TapaTalk 2

  8. #28
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    Cytat Napisał OnanBarbarzynca Zobacz post
    Podepne sie, jak powinien wygladac zabieg wymiany rozrzadu w ar 156 sw 2.4jtd 10v 140 osiolkow? W sensie co do zastosowania jakichs blokad zegarow itd, wczoraj odebralem autko od mecha i klepie bardzo tak tuktuktuk im wyzsze obroty tym szybciej, przed wymiana tego nie bylo, pas z firmy dayco czy jakos tak
    Być może tylko luzy zaworowe do korekcji, a może to kolejny specjalista wysokiej klasy.
    Do tego silnika używa się tylko blokadę wału- taki lizak:
    http://www.egi-poland.pl/fxcms/files/2657-auto-big.jpg
    Sprawdź czy ten "wymieniacz" ją ma.
    Wałek ustawia się na znak na obudowie.
    Ostatnio edytowane przez mac!ek ; 10-09-2012 o 09:33

  9. #29
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    Każdy powinien to zrobić. No ale jeżeli koleś potrafił źle założyć pasek (i to w JTD) to można się wszystkiego spodziewać. Luzy na zimnym: ssący 0,25-0.35mm; wydechowy 0,30-0,40mm.

  10. #30
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar OnanBarbarzynca
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Würselen / Niemcy
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (140PS) 2001 r.
    Postów
    339

    Domyślnie

    Cytat Napisał mac!ek Zobacz post
    Każdy powinien to zrobić. No ale jeżeli koleś potrafił źle założyć pasek (i to w JTD) to można się wszystkiego spodziewać. Luzy na zimnym: ssący 0,25-0.35mm; wydechowy 0,30-0,40mm.
    To czy źle założył jeszcze nie jest ustalone, aczkolwiek szukam przyczyny tego klekotu (wiem diesel ma klekotać ale nie tak), rozumiem że po regulacji muszę wymienić jakąś uszczelkę czy coś?

Podobne wątki

  1. [159] 2.4 JTDm - czy trzeba wyjmować silnik, żeby wymienić rozrząd? Co ile go wymieniać?
    Utworzone przez warsztatpusz w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 92
    Ostatni post / autor: 07-11-2022, 11:55
  2. Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 08-10-2013, 16:31
  3. Wymieniać rozrząd?
    Utworzone przez xshopper w dziale 147
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 29-08-2011, 13:41
  4. Co ile wymieniać rozrząd w 3.0 v6
    Utworzone przez Maciek84 w dziale 166
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 29-05-2011, 13:19
  5. [159] Czy w JTS trzeba wymieniać rozrząd? Co ile?
    Utworzone przez yapyko w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-07-2010, 21:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory