Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: kolejna alfa JTD czy koniczynka?

  1. #1
    Allkey
    Gość

    Domyślnie kolejna alfa JTD czy koniczynka?

    Witam.
    Jako że trochę grosza zostało odłożone a mój TD okazuje za mało mocy na trasie stwierdziłem prosto że zmieniam budę i serce na coś mocniejszego... 147 jednak odpada za okrągła w środku
    Ogólnie mam 2 drogi :
    JTD w bardzo dobrym stanie za 4 tys z opłatami + jakiś drobny wirusek + deska z przed FL
    lub
    2.0 do ok 2.5tys + remont silnika ( wiadomo że uszczelka i cały dół będzie do roboty ) + gaz + moja tylna zawiecha o ile pasuje.

    Teraz takie 2 pytanka do osób które mają takie autka minimum rok.
    W JTD to listę padak po maską mam w miarę ułożoną, najbardziej interesuje mnie spalanie w zimę.
    Co do PB jak TS lubią gaz? I jakie są mniej więcej koszta pierdnięć silnika w roku?

    Auto będzie ciągało 205/40/17 także wytrzymałość 2 masy przy takim setupie też by mnie intrygowała...

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar micrus
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bochnia
    Auto
    jeździło się alfa romeo 33, silnik 1,7 boxer, jeździ się alfa romeo 146, silnik 1,4 ts
    Postów
    218

    Domyślnie

    Witam. Sam posiadam trochę mniejszą jednostkę T.S. bo 1,4 ale na gazie spisuje się nieźle (sekwencja) włożyłem drugi silnik, który wcześniej nie jeździł na gazie i też spisuje się ok. Więc jeśli będzie odpowiednio dobrana instalacja i posiadał kontakt z dobrym gazownikiem to myślę, że bez problemów pojeździsz długo, jeżeli tylko będziesz w miarę dbał

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Jarek_Jarecki
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Świdnica / Legnica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.4 16V T.S.
    Postów
    145

    Domyślnie

    Jeśli chodzi o LPG, to ja nie narzekam. Chodzi tak samo jak na benzynie (oczywiście jest to sekwencja)
    Producentem jest AGIS, więc z serwisem nie ma problemu a i na stronie producenta jest do pobrania program do obsługi tej instalacji więc jak masz nieco pojęcia, to możesz się pobawić.

    Oczywiście nie należy zapominać, jak było wyżej wspomniane, żeby serwisować tą instalację i mieszaj cykle jazdy - tzn nie żałuj i raz na jakiś czas, wypal bak na benzynie

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    W-w
    Auto
    Była: 145 1,9JTD '99, Jest: 156 1,9JTD '03/04 115KM
    Postów
    284

    Domyślnie

    Co do spalania JTD to nie zauważyłem jakiegoś mega zwiększenia zimą.
    Mi przybywa 0,2-0,3l. Średnio 6,2 - 6,5.
    Ale ja mam codziennie trasę 15 km przez miasto i 15 poza a potem z powrotem, a do tego garażuję na noc w hali gdzie temp rzadko spada poniżej 0.

  5. #5
    Allkey
    Gość

    Domyślnie

    Przy takim spalaniu zaczynam szukać JTD, zamiast butli będzie miejsce na wkomponowanie mojego JBL z piecykiem.
    Ok stycznia jak doprowadzę ją do stanu używalności pochwalę się galerią Akurat koła będą już w chromie

    A takie pytanie ma ktoś przed liftowy egzemplarz z bajerami na zegarach ( śr spalanie itp? ) bo deska i środek na pewno z przed 96 zagości.
    Ogólny plan to sensowne zawieszenie ( finalnie pneumatyka mapeda - 2014), skrócenie przedniego zderzaka i najważniejsze flip flop czerwieni alfy z fioletem o ile znajdę w końcu lakiernię która mi coś takiego stworzy ...

    Ten pojazd jest tak genialny że plan wrx lub eagle gsi wylądował w koszu.
    Pozdrawiam.

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    Cytat Napisał Allkey Zobacz post
    A takie pytanie ma ktoś przed liftowy egzemplarz z bajerami na zegarach ( śr spalanie itp? )
    W 145 nigdy nie było takich bajerów. Ani przed, ani po lifcie.


  7. #7
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Rzeczka
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Ciechanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 km
    Postów
    14

    Domyślnie

    Jak mówi kolega takich bajerów nie ma w 145. Jeśli chodzi o ts miałem 1.4 niezagazowany więc nie wiem jak się sprawuje na gazie. Ogólnie w ts-ach trzeba cały czas dbac aby oleju było w sam raz żeby się wariat ni spruł. Teraz mam 156 w Jtd 115km. i jestem bardzo zadowolony jak na te auto i na tą moc daje radę. Podsumowując 145 w Jtd będzie zajebiście Ci się sprawowało i na dodatek niewiele będzie palic jak się postarasz to w trasie poniżej 5 spokojnie zejdziesz jeśli chodzi o spalanie .

  8. #8
    Allkey
    Gość

    Domyślnie

    Ogólnie do laga jestem przyzwyczajony także wpada większe IC i po doprowadzeniu silnika do stanu co najmniej dobrego wpadnie jakiś wirusek na rozsądne 130 z naciskiem na wysoki momęt w zakresie 2.5-3.5tys rpm. Trochę zostanie dla niektórych zepsuta ale to w swoim czasie

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar 1990mb
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Jarocin/Poznan, Poland, Poland
    Auto
    [Była] Alfa Romeo 145 TD 96 r.; [Jest] Alfa Romeo 147 07 r. 1,6 T.S. ; Alfa Romeo 145 1,9JTD++ 99r.
    Postów
    1,111

    Domyślnie

    no plan jak najbardziej rozsadny. i równie bardziej celował bym w JTD.

    Ja cały czas mam marzenie wrzucić jtd 140 KM do 145 zamiast tego 'osiołka' co teraz mam ale plan raczej z grupy bajek
    Masz zniszczony lakier w swoim aucie???
    Chętnie pomogę
    Szczegóły:
    http://www.forum.alfaholicy.org/wiel...ml#post1379105


Podobne wątki

  1. [Sprzedam] Koniczynka ALFA 1 sztuka
    Utworzone przez sebastian-wro w dziale Pozostałe
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-08-2014, 18:51
  2. Koniczynka - brelok
    Utworzone przez bobryt w dziale Sklep
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 26-04-2011, 17:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory