Strona 10 z 14 PierwszyPierwszy 1234567891011121314 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 135

Temat: 1,9JTDM vs 2,0 JTDM ,a może BMW ?

  1. #91
    MAJSU
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Przejedź się 335d,a jesli i tego będzie ci mało,sofcik i mozna juz powoli czuć się niedoścignionym na trasie.

    Pozdrawiam.
    Diesle to kompletnie nie mój klimat, klekotanie i rzężenie spod maski przy każdym wciśnięciu gazu vs. klang benzynowego R6 ? Jeździłem 335i i to jest bajka ale cena bardzo wysoka a później jeszcze utrzymanie tego. Diesel jaki był nie był i tak puchnie A nie daj boże niech dwumas padnie albo wtryski...

  2. #92
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Cytat Napisał MAJSU Zobacz post
    A nie daj boże niech dwumas padnie albo wtryski...
    Niestety nowe, mocne benzyniaki tez mają dwumase, czasami nawet turbosprężarke

  3. #93
    MAJSU
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał majster Zobacz post
    Niestety nowe, mocne benzyniaki tez mają dwumase
    I te nie takie nowe też

  4. #94
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    KWA
    Auto
    2 x Giulietta 1.4tb i 1.75qv, GT 3.2v6
    Postów
    373

    Domyślnie

    Majsu, ja to widze tak ze większosc postów ktore piszesz to na podstawie domysłów teoretycznych. Odnosze wrażenie ze nie masz wogole pojecia o tym co piszesz a tym bardziej doswiadczenia z opisywanymi autami. Nawet niejezdziles 159 apiszesz o niej jakbys ja posiadal ze 6 lat. Piszesz ze e90 320d ma duzy potencjal, widziales potencjal 2.0jtdm? Nie chce cie obrazic i mam nadzieje ze tego tak nie odbierzesz.

    - - - Updated - - -

    Majsu, ja to widze tak ze większosc postów ktore piszesz to na podstawie domysłów teoretycznych. Odnosze wrażenie ze nie masz wogole pojecia o tym co piszesz a tym bardziej doswiadczenia z opisywanymi autami. Nawet niejezdziles 159 apiszesz o niej jakbys ja posiadal ze 6 lat. Piszesz ze e90 320d ma duzy potencjal, widziales potencjal 2.0jtdm? Nie chce cie obrazic i mam nadzieje ze tego tak nie odbierzesz.

  5. #95
    MAJSU
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał sebo18188 Zobacz post
    Majsu, ja to widze tak ze większosc postów ktore piszesz to na podstawie domysłów teoretycznych. Odnosze wrażenie ze nie masz wogole pojecia o tym co piszesz a tym bardziej doswiadczenia z opisywanymi autami. Nawet niejezdziles 159 apiszesz o niej jakbys ja posiadal ze 6 lat. Piszesz ze e90 320d ma duzy potencjal, widziales potencjal 2.0jtdm? Nie chce cie obrazic i mam nadzieje ze tego tak nie odbierzesz.
    No cóż, staram się doradzić koledze który na BMW się nie zna a ja jak dobrze trafiłeś jestem z tą marką mocno związany od jakiś 6 lat czyli od momentu kiedy kupiłem swoje pierwsze BMW. Nie mam klapek na oczach i dlatego dostrzegam też inne modele, może koledze się przyda zmiana. Ja piszę o dużym potencjale 320d ? Gdzie ? Napisałem że tanio da się tam zrobić 200 kucy. W życiu bym nie polecił nikomu kto szuka osiągów 320d Dla mnie to kibel jak każde BMW z dieslem R4 pod maską. E60 to dla mnie ale nie tylko, totalna porażka i jakiś dziwny wybryk w historii BMW który na szczęście nie został kontynuowany w nowej serii 5.

    Porządną Alfę chciałbym mieć w mojej kolekcji zdecydowanie ! Np. takie 75 z V6 cud, miód i orzeszki Albo 8C na które w palecie BMW odpowiednika od wielu lat niema
    Ostatnio edytowane przez MAJSU ; 11-09-2012 o 19:56

  6. #96
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał MAJSU Zobacz post
    Nie, nie działa mi jutub ale domyślam się że jakiś denny test pismaków czy innego motortrendu ? Jaki czas na Nurburgringu ma 159 a jaki E90 z porównywalnymi osiągami silnikowymi ?
    Nie wszyscy producenci testują swoje auta na Nurburgringu. AR 159 takiego testu nie miała, wiec nie za bardzo jest jak ją porównać z BMW...

    Jakbym nic poza BMW nie widział to nie miałbym Alfy w rodzinie tylko optowałbym za kolejnym samochdem z Monachium . Po to jest taki wybór samochodów żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie i git. Przy 320d można dużo namieszać samym programem, później dorzucić wydech, większy IC i będzie naprawdę fajny ścig przy nie dużym koszcie, mniejszej utracie przy odsprzedaży i szybciej zbywalny samochód. Kwestie design`u i gustów można sobie darować.
    Rozumiem, że jako obecny posiadacz 156-ki (avatar) wiesz wszystko na temat kosztów utrzymania 320d oraz utraty kasy przy odsprzedaży Akurat mocno byś się mógł zdziwić...

    Prawda jest taka - jest grupa ludzi, którzy wyznają zasadę, że tylny napęd jest zawsze najlepszy. Takim osobom bardzo prosto wykazać, jak bardzo się mylą, puszczając ich za dobrze skonfigurowaną przednionapędówką po torze wyścigowym, przy średnio sprzyjających warunkach atmosferycznych. Tylny napęd to nie jest żadne panaceum na najlepsze osiągi i najlepszą trakcję. Możesz mieć mega gównianie się prowadzące auto z tylnym napędem (vide większość pseudosportowych starych aut amerykańskich), możesz mieć ryjący przodem przednionapędowy kloc (np. Vectra 2.8 turbo), wszystko zależy nie tyle od napędu, tylko od od połączenia napędu z dobrym rozkładem masy w samochodzie. To jest FIZYKA, która powoduje, że coś po zakręcie jedzie dobrze, zamiast wyjeżdżać przodem albo obracać się o 180 stopni. Frajda z jazdy (jeśli tak możemy określić skłonność auta do stawania bokiem w zakrętach) nie ma nic wspólnego z możliwosciami auta jeśli chodzi o sprawne i PRZEWIDYWALNE pokonywanie zakrętów...
    Byłbym zapomniał dodać - test należy wykonać przy wyłączonych systemach kontroli trakcji. Skoro coś się dobrze prowadzi - to system kontroli trakcji tylko pogorszy osiągi
    Ostatnio edytowane przez Tomek_KRK ; 11-09-2012 o 21:26
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  7. #97
    MAJSU
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Nie wszyscy producenci testują swoje auta na Nurburgringu. AR 159 takiego testu nie miała, wiec nie za bardzo jest jak ją porównać z BMW...
    No ale jaki widać ktoś to robi za nich.



    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Rozumiem, że jako obecny posiadacz 156-ki (avatar) wiesz wszystko na temat kosztów utrzymania 320d oraz utraty kasy przy odsprzedaży Akurat mocno byś się mógł zdziwić...
    Bez jaj 156 jeździ moja mama. To samochód dla bardzo cierpliwych ludzi, mama na emeryturze więc to idealny samochód dla niej ! Ja obecnie użytkuję E36 328i i E28 525i.

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Prawda jest taka - jest grupa ludzi, którzy wyznają zasadę, że tylny napęd jest zawsze najlepszy. Takim osobom bardzo prosto wykazać, jak bardzo się mylą, puszczając ich za dobrze skonfigurowaną przednionapędówką po torze wyścigowym, przy średnio sprzyjających warunkach atmosferycznych.
    Rozumiem że to zaproszenie ?

  8. #98
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar _cichyy_
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    czestochowa
    Auto
    Była AR 159 jtdm, Jest : BMW E66 750Li
    Postów
    459

    Domyślnie

    Cytat Napisał pampik Zobacz post
    BMW w dieselu ........ hmmm
    Alfa w dieslu ..... hmm wypada to bardziej blado niż BMW w dieslu.




    __________
    Autor tematu już chyba sam nie wie co by chciał ( mam na myśli charakterystyke auta a nie konkretny model ) ,ale dobrze ze sprawdzasz różne modele po kolei , to chyba najlepszy sposób żeby dowiedzieć się która konfiguracja odpowiada najbardziej , a nie czysta teoria co lepjej powinno jeździc, bo nieraz te 0.5 sek. do 100km/h gorzej może zrekompensować ogólna frajda z jazdy.
    Ostatnia z Alf : Alfa Romeo 159 ,
    Teraz: Mercedes CLS 55 AMG & Suzuki SV 1000S

    OD DUŻEGO SILNIKA LEPSZY JEST ? ..... JESZCZE WIĘKSZY SILNIK

  9. #99
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał MAJSU Zobacz post
    No ale jaki widać ktoś to robi za nich.
    Pytanie kto - bo to ma przy tym torze niebagatelne znaczenie.

    Cytat Napisał MAJSU Zobacz post
    Bez jaj 156 jeździ moja mama. To samochód dla bardzo cierpliwych ludzi, mama na emeryturze więc to idealny samochód dla niej ! Ja obecnie użytkuję E36 328i i E28 525i.
    No to tym bardziej na pewno wiesz, z czym się je E90 i E60 skoro masz "na podorędziu" modele sprzed 2 epok motoryzacyjnych...

    Rozumiem że to zaproszenie ?
    Dla mnie nie ma problemu - wezmę jakąś 159 i możemy upalać np. w Kielcach. Dawno tam nie byłem i chętnie sobie odświeżę "znajomość" toru Tylko weź do jazdy jakieś BMW z podobnych lat produkcji - bo może być istotna róznica w masie (200-300 kg jednak robi swoje przy przyspieszaniu). Albo liczymy stosunek moc/masa i ja sobie dobiorę coś adekwatnego.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  10. #100
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał pampik Zobacz post
    ogladałes ?
    http://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek

    podsumowanie jest przy 51 sekundzie.
    Z chęcią zobaczyłbym cały test. Znalazłem tylko skrócony artykuł na stronie niemickiego AMS.

    http://www.auto-motor-und-sport.de/v...02.html?show=2

    Jak widać niemieckie test, więc Niemcy w czołówce. Ale każdy kto wie jak się robi testy wie, że wystarczy odpowiednio dobrać wagi punktów, żeby wynik testu był zgodny z założoną na początku tezą. Niemniej jednak – o ile dobrze zrozumiałem – to w AR159 narzekają na słaby, paliwożerny silnik, brak miejsca z tyłu, drobne defekty, a chwalą za prowadzenie. Swoją drogą dziwny dobór silników – 1.9 JTD i silniki 2.2 w Fordzie i Hondzie. Ale z chęcią zobaczyłbym konkretne wyniki testów drogowych/torowych.

    i sory dalsza dyskusja w tym temacie jest bezcelowa. Więc może przejdzmy do baletu ? bo pewnie tak jak Ty tak i ja mamy o nim takie samo pojęcie czyli zerowe To będzie nautralny grunt na którym oboje możemy wylewac swoje mondrości. . Przejedz sie 159 i wrócimy do tematu bo na razie nic poza BMW nie widzisz.
    Bez urazy, ale niektórzy na siłę próbują udowodnić, że AR159 jest jednocześnie lepsza od E60, E90, od 2 i 3 litrowego diesla i na dobrą sprawę jest lepsza od 335, a zaraz się dowiemy, że też od M3 i M5. AR159 jest bardzo dobrym autem, ale ma swoje wady. Każdy ma swoje własne preferencje, ma swój budżet, emocje, ustala własne priorytety. Trzeba to uszanować.

Podobne wątki

  1. [159] Pompa paliwa 159 JTDM pilnie szukam - może być martwa :)
    Utworzone przez Mr_Kain w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-08-2015, 11:58
  2. [Brera] 2.4 Jtdm. Wyciek oleju, co może być przyczyną?
    Utworzone przez samsung w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-10-2014, 11:48
  3. [159] Zakup AR 159 1.9JTDM a może jednak 2.2 JTS ?
    Utworzone przez R-Y w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-05-2013, 20:53
  4. [159] Stuki w 1.9 JTDm 16v 136 KM (filmik), co to może być?
    Utworzone przez pitt24 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 14-06-2010, 09:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory