Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 35 z 35

Temat: Rozrząd 2.0 TS. Co ile i co wymieniać?

  1. #31
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,268

    Domyślnie

    Nie jest to bezwzględnie konieczne.

  2. #32
    Użytkownik Ogier Avatar brill7
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Błonie
    Auto
    Alfa Romeo Centocinquantasei in colore blu vela metallizzato 1970 centimetri cubici
    Postów
    155

    Domyślnie

    Cytat Napisał Masa625 Zobacz post
    Tego Ci z całego serca życze. Z tym ideałem to troszke jak walka z wiatrakami bo auto swoje lata ma i trzeba sie z tym pogodzic. Najwazniejszy silnik. Alfa zadbana odwdzieczy sie
    muszę zrobić rozrząd, wariator, sprzęgło, zawieszenie tył, hamulce tył, zabezpieczyć podwozie przed zimą, pedał gazu bo nie reaguje. czy to dużo? ha! do zimy chcę zrobić połowę tego. dobrze że mam zimówki i nie muszę inwestować w nie

  3. #33
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar OnanBarbarzynca
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Würselen / Niemcy
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (140PS) 2001 r.
    Postów
    339

    Domyślnie

    Cytat Napisał mac!ek Zobacz post
    Nie jest to bezwzględnie konieczne.
    Podpytam cie jeszcze, czy te plytki sie wymienia na nowe, czy po prostu szlifuje, albo jeszcze cos innego? Czy to rozregulowanie faktycznie moglo powstac ot tak samo z siebie po wymianie rozrzadu, czy raczej jest to niedbalosc, lub niefachowosc mechanika? Wieczorem odwiedze alfe na warsztacie i nagram wideo jak to klepie. Maćku wielkie dzieki za udzielona pomoc, twoja wiedza jest mi ogromnie pomocna!

    Zarzucone przez TapaTalk 2

  4. #34
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,268

    Domyślnie

    http://www.alfaclub.pl/forum/viewtop...56461807828b65
    Właśnie nic nie dzieje się bez powodu- luzy magicznie nie fiksują po zmianie paska
    Ostatnio edytowane przez mac!ek ; 10-09-2012 o 10:33

  5. #35
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar OnanBarbarzynca
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Würselen / Niemcy
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (140PS) 2001 r.
    Postów
    339

    Domyślnie

    Tak jak zapowiedziałem (z lekkim opóźnieniem) wrzucam filmik który nagrałem przed wymianą rozrządu na DAYCO, paska klinowego, napinacza i rolki i pompy wody

    http://www.youtube.com/watch?v=fDnit...&feature=g-upl

    tak chodził motorek a teraz jest tak, co to może być?

    Po wymianie owych elementów :

    http://www.youtube.com/watch?v=Untks...ature=youtu.be

    Wszelkie propozycje oraz sugestie piszcie tutaj bądź na PW.
    Dziękuje.

Podobne wątki

  1. [159] 2.4 JTDm - czy trzeba wyjmować silnik, żeby wymienić rozrząd? Co ile go wymieniać?
    Utworzone przez warsztatpusz w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 92
    Ostatni post / autor: 07-11-2022, 11:55
  2. Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 08-10-2013, 16:31
  3. Wymieniać rozrząd?
    Utworzone przez xshopper w dziale 147
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 29-08-2011, 13:41
  4. Co ile wymieniać rozrząd w 3.0 v6
    Utworzone przez Maciek84 w dziale 166
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 29-05-2011, 13:19
  5. [159] Czy w JTS trzeba wymieniać rozrząd? Co ile?
    Utworzone przez yapyko w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-07-2010, 21:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory