Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 31

Temat: Upgrade oprogramowania

  1. #11
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    W tryb "D" można teraz przełączać przy prędkościach do 110km/h (było 100km/h). Po wyłączeniu silnika powraca do trybu "N" - to nie uległo zmianie bo to podobno wymogi bezpieczeństwa.
    od lutego 2012 jest zmieniony zapis do instrukcji (dostepnej na http://aftersales.fiat.com/elum ) ktory brzmi:

    "OSTRZEŻENIA
    ❍ Bezpośrednie przejście z trybu “Dynamic” do trybu “All We-ather” i odwrotnie jest niemożliwe. Najpierw należy zawsze
    powrócić do trybu “Normal” lub “Natural” (dla wersji/rynków,
    gdzie przewidziano), a następnie wybrać inny tryb.
    ❍ Tryb jazdy aktywny przed wyłączeniem silnika pozostaje w pamięci przy następnym uruchomieniu.
    ❍ W przypadku awarii systemu lub dźwigni A-rys. 1, nie będzie
    można włączyć żadnego trybu jazdy. Na wyświetlaczu pojawi się komunikat ostrzegający."

    Usuniety natomiast został zapis dotyczacy predkosci do ktorej mozna zmieniac tryby, u mnie od poczatku bylo to 110km/h (tak jak mowi moja papierowa instrukcja z 2010r) i po wgraniu najnowszego oprogramowania nic sie z tej kwestii nie zmienilo. Wynika z tego ze jednak zmiana zaszła i auto powinno pozostawac w trybie D oraz nie ma ograniczenia co do predkosci podczas przełaczania, ale nikt nic nie wie na ten temat a ASO twierdzi ze nie ma zadnych zmian w sofcie dotyczacych DNA
    Ostatnio edytowane przez tx555 ; 09-09-2012 o 11:00

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar misiu_k
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    MiTo 1.4 TB 120KM
    Postów
    64

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    W tryb "D" można teraz przełączać przy prędkościach do 110km/h (było 100km/h). Po wyłączeniu silnika powraca do trybu "N" - to nie uległo zmianie bo to podobno wymogi bezpieczeństwa.
    Z tego co wiem to zawsze było 110 km/h więc to nie mogło się zmienić
    Nigdy nie będzie softu który pozwoli na pozostanie w trybie D.

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Ciastek C
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Mazowsze :)
    Auto
    Escorcik ;)
    Postów
    487

    Domyślnie

    a szkoda...
    No ale i tak lubie manewrować tym przyciskiem więc spoko
    1+1 = 69 czyli Wyższa Matematyka Stosowana

  4. #14
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Cytat Napisał misiu_k Zobacz post
    Nigdy nie będzie softu który pozwoli na pozostanie w trybie D.
    Na jakiej podstawie tak uwazasz ? Mozna jakies konkrety? Skoro w nowelizacji do instrukcji wyraznie napisali że " Tryb jazdy aktywny przed wyłączeniem silnika pozostaje w pamięci przy następnym uruchomieniu." to wynika z tego prosty (IMO) wniosek ze dotyczy to wszystkich trybów i nie sadze zeby ktos zmienial instrukcje tylko dlatego ze nie miał nic ciekawszego do roboty......
    Ostatnio edytowane przez tx555 ; 09-09-2012 o 23:08

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    U mnie aktualizowano DNA i nic sie nie zmienili, nadal po włączeniu zapłonu wraca na zD na N. Nie wiem jak z wyłączeniem D powyżej 100, ale nie omieszkam sprawdzić.

  6. #16
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Cytat Napisał lechtak Zobacz post
    U mnie aktualizowano DNA i nic sie nie zmienili, nadal po włączeniu zapłonu wraca na zD na N. Nie wiem jak z wyłączeniem D powyżej 100, ale nie omieszkam sprawdzić.
    bo pewnie aktualizowali u Ciebie nie DNA tylko S&S, w kazdym razie fizycznie nikt poki co nie widzial aktualizacji DNA , choc szczerze mówiąc chciałbym się mylic
    Ostatnio edytowane przez tx555 ; 10-09-2012 o 20:52

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Serax
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Giulietta QV 1.75
    Postów
    99

    Domyślnie

    W qv nie ma S&S, taki szczegol. Na przegladzie powiedzieli mi ze wszystko mam aktualne (samochod z poczatku roku)

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Byłem dziś w Pol-Carze i wymieniono mi tylko oprogramowanie "body computer", bo resztę już miałem najnowszą. Czyli chyba efekt placebo, bo ja po ostatniej zmianie niczego szczególnego nie zauważyłem...
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  9. #19
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Byłem dziś w Pol-Carze i wymieniono mi tylko oprogramowanie "body computer", bo resztę już miałem najnowszą. Czyli chyba efekt placebo, bo ja po ostatniej zmianie niczego szczególnego nie zauważyłem...
    nie wiesz czego dotyczyła modyfikacja? Jesli chodzi o body to miałem wgrywane niedawano tylko na "zmiane sposobu sterowania glosnoscią", nic wiecej nie było. Tak przy okazji niedawno udalo mi sie zmieniac tryby DNA przy 150km/h, niewiem tylko czy to przypadek czy jednak zmiana oprogramowania ECU miała z tym cos wspolnego

  10. #20
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Tak, jak pisał wcześniej Maciek, chodziło o klawisze w kierownicy. Dokładnie o co już się nie dopytywałem. Pan w serwisie twierdził, że nie ma opcji, żeby wyszedł soft zostawiający tryb "D" po wyłączeniu silnika. Przy okazji zgłosiłem do reklamacji wytarte sprzęgło (sama nakładka pedału), bo w porównaniu z gazem i hamulcem wygląda okrutnie. Jeśli to uznają (mocno w to wątpię), to dam znać, bo inni zgłaszali podobne problemy...
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

Podobne wątki

  1. 147 - upgrade hamulców
    Utworzone przez siewcu w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 121
    Ostatni post / autor: 11-06-2018, 06:44
  2. 1.75TBi upgrade!
    Utworzone przez acab w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 02-02-2017, 19:39
  3. upgrade zawieszenia
    Utworzone przez mjrLeeVox w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-01-2016, 19:10
  4. [Giulietta] aktualizacja oprogramowania ECU+TCT.
    Utworzone przez buczo w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-05-2013, 10:49
  5. wgranie oprogramowania MOD 0.66 do ECU M1.5.5
    Utworzone przez bubu321 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-08-2010, 15:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory