Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 33

Temat: wzmocniłem 1.9 jtd z 105 koni na 140 - czy macie jakieś doświadczeni z chip tuningiem

  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar paczek.gsm
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Suwalki
    Auto
    156 SW 1.9 JTD
    Postów
    329

    Domyślnie

    Aaaa nie doczytałem kolega napisał "nowe wtryski itd. ....." wiec pewnie taki wynik bez probleu osiagnał. Bo z tego co wiem w cf2 programowo jest małe pole do popisu bo nie mozna podniesc np cisnienia doładowania.

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    troche mali ci wyszlo paczek tych koni po wirusie

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Ze 105KM uzyskanie 140KM to granica dla tego silnika, bez chociażby chłodnicy oleju
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    no czyli dobrze pisze ze 130-135km da sie uzyskac z cf2

  5. #15
    Sponsor Romeo Avatar arekgr
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Krosno
    Auto
    AR 156 2.4JTD 2004r
    Postów
    546

    Domyślnie

    Maciek-156,że niby ten silnik tak zgrzeje olej? Hmmm, lać 5w50 i bez chłodnicy podoła

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Keglo
    Dołączył
    08 2012
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD oraz 147 1.9 JTD
    Postów
    49

    Domyślnie

    alfa śmiga niesamowicie, teraz przy wyprzedzaniu np przy prędkości 120 km/h nie ma najmniejszego problemu - zero zadyszki.....a co najlepsze w grudniu (zbieram kasę) robię moją alfe na 180 koni...ale niestety już do tej mocy będę musiał zregenerować turbo. Jak to zrobię to opiszę wrażenia :-))

  7. #17
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Masz wykres z hamowni ciekaw jestem jak to wyszło na wykresie?

  8. #18
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał Keglo Zobacz post
    a co najlepsze w grudniu (zbieram kasę) robię moją alfe na 180 koni...








  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Keglo
    Dołączył
    08 2012
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD oraz 147 1.9 JTD
    Postów
    49

    Domyślnie

    nie znam się na tym, mechanik mi mój to wszystko robi - wiem że mam wlutowany nowy procesor z programem, nową pompę paliwa - ogólnie prawie cały układ nowy i specjalnie zmontowany pod większą moc.....na codzień zajmuje się podnoszeniem mocy w autach z koncernu vw - ale jtd-eki już 4 wzmacniał i mówi że nie było reklamacji - i mówi że 180 koni to nie problem - oczywiście daje mi gwarancje że przez rok do niego nie wrócę z pretensjami :-)..... teraz audi a6 tdi może kupie to też wiem z jakim silnikiem aby łatwo i przyjemnie moc podnieść bez uszczerbku dla silnika

  10. #20
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    no no
    wszystko fajnie

    powodzonka



    p.s
    dzięki za poprawę humoru z rana
    nie ma to jak 105 zrobione na 180 jedynie po remapie i z nową pompą paliwa i turbince ze 105 po regeneracji

    - - - Updated - - -

    a przepraszam - "prawie cały układ nowy" , nie wiemy jaki ( w domyśle paliwowy )

    - - - Updated - - -

    gdzie ten spec działa ? jakieś namiary ? bo pewnie wielu by chciało takie coś


    wybacz sarkazm

    - - - Updated - - -

    w silniku 1.9 jtd 16V z fabrycznym 150/305 już nawet sam icek ledwo dyszy w okolicach 180 i raczej baaardzo wskazane jest zakładanie większego ( widziałeś jakich rozmiarów jest twój ic? )
    a co tu mówić o robieniu 105 na 180 przy nowej pompie i starym turbo po regeneracji
    turbinkę masz fabr. ?

    no cuda albo jaja panie








Podobne wątki

  1. Zakład blacharsko-lakierniczy godny polecenia, macie jakieś namiary?
    Utworzone przez klaudiusz76 w dziale Warmińsko-mazurskie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-01-2012, 21:46
  2. Macie jakieś patenty na przymarzające szyby?
    Utworzone przez bryspp w dziale GT
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 25-02-2011, 12:01
  3. [GTV Spider] Macie jakieś sposoby na przymarzającą klamkę?
    Utworzone przez MarekV6 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 04-02-2010, 14:53
  4. [159] Notorycznie spadający pasek od wspomagania. Macie na to jakieś sposoby?
    Utworzone przez Remek w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 23-07-2009, 10:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory