Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 23 z 23

Temat: Nadal brak mocy do 2000 obr - wymieniono przepływkę, regen turbo, zaślepiony EGR

  1. #21
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    WA
    Auto
    166 3.2 V6 TI
    Postów
    305

    Domyślnie

    Na razie kiszka - MBC w chwili obecnej nic nie daje, ze względu na pęknięty wąż "turbo - IC" - zamówiłem wczoraj właśnie ten wąż (używany, ale w dobrym stanie). Jak tylko przyjdzie, to podskoczę do ASO po drugi z nich, czyli "IC - kolektor" i oba podeślę do kolegi z forum "misiu7911", aby miał na wymiar, żeby zrobić rurę z kwasówki. Jak tylko wykona takowe, to założę je właśnie w tej konfiguracji i dopiero pokombinuję z MBC.
    Alfa Romeo 166 3.2 V6 TI

    /Grzesiek

  2. #22
    Użytkownik Rowerzysta Avatar dawid_007_04
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Tucze
    Auto
    Była Alfa 155 2,5 TD 1994r. Alfa 166 3.2 V6 , Alfa 166 2,4 JTD 2000 r
    Postów
    327

    Domyślnie

    Tak sie składa ze rury o których wspominasz mam z kwasówki tyko ja mam założony frontowy IC , więc nie podejdą kształtem do seryjnego IC. Juz od dawna mam tez MBC leży i sie kurzy, więc pora coś z nim pokąbinować, powiedz mi grucha od zmiennej geometri powinna zaczynać pracować przy ciśnieniu około 0,7 bara a max wychwylenie przy 1.17 bara,popraw mnie jeśli się mylę?
    Ostatnio edytowane przez dawid_007_04 ; 23-09-2012 o 12:37 Powód: literówka

  3. #23
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    WA
    Auto
    166 3.2 V6 TI
    Postów
    305

    Domyślnie

    Z tym maksymalnym wychyleniem, to coś koło tego. Ale co do początku wychylenia, to niestety sam chciałbym wiedzieć :/ Trzeba by oryginalne turbo skądś dostać i zobaczyć, kiedy zaczyna się ruszać...

    Z MBC, to gruszka przez dłuższy czas by się nie ruszała, a i tym samym jest szansa, że szybciej na obroty by się wkręcało autko.
    MBC zakłada się 5 minut, przy założeniu, że masz już gotowe wszystkie wężyki przy nim.

    Ponadto by się przydał wykres / logi, żebym wiedział, jaka jest poprawna krzywa doładowania względem obrotów - ciekaw jestem, jakie ciśnienie powinno być przy 1700, 1800 i 2000 obrotów na minutę.
    A poza tym jak już wcześniej gdzieś pisałem, przydałoby się zdjęcie regulacji gruszki w poprawnie działającej turbinie (ilość zwojów itp.).
    Alfa Romeo 166 3.2 V6 TI

    /Grzesiek

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy. Kręci tylko do 2000 tys obrotów.
    Utworzone przez Siner w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 01-02-2021, 21:49
  2. [159] Nagly brak mocy, 2000 obr, po chwili wraca do normy
    Utworzone przez smiertek w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-10-2014, 17:34
  3. błąd silnika, organiczenie mocy i brak turbo 1.9 jtd 16v
    Utworzone przez filipekrdm w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 30-12-2012, 14:29
  4. [156] muli, brak mocy do 2000 obrotów
    Utworzone przez soniak89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 01-01-2011, 18:11
  5. [159] Brak mocy do 2000 obrotów
    Utworzone przez cyborgpl w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 08-12-2010, 23:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory