Przy oględzinach raczej każdy się sugeruje wskaźnikiem kabinowym, a tam nie będzie wskazówki po środku na 90 st.
Przy oględzinach raczej każdy się sugeruje wskaźnikiem kabinowym, a tam nie będzie wskazówki po środku na 90 st.
Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.
Nadal słabo rozumiem... silnik rozgrzewa się do 90 s. C i wskazówka wędruje na 90 s. C czyż nie? Chyba, że mówimy o zupełnie różnych rzeczach, bo takie odnosze wrażenie
Jest podwieszony temat o termostatach.
Cytuje kolege Macka z tego tematu: "Wszystko zależy od tego jaki masz termostat. Jesli oryginalny fabryczny to otwiera się on przy temp. 78C. W 2006 roku fiat wprowadził modyfikację termostatów do JTD i te termostaty utrzymują wyższą temperaturę silnika. OPIERANIE SIĘ NA WSKAŹNIKU KABINOWYM NIE MA ŻADNEGO SENSU - należy podpiąć komputer i odczytać rzyczywistą temperaturę widzianą przez EC"
Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.
To znaczy, że jeżeli wskaźnik kabinowy pokazuje mi wzrost temperatury do 85*, następnie spadek do 75 i znowu wzrost, to znaczy, że nie musi być to wina termostatu? Bo własnie przymierzam się do jego wymiany
Wydaje mi się, że sie otwiera i zamyka czyli pracuje. Musisz to sobie jeszcze potwierdzić najlepiej kompem. Nie chce tu pisać o termostcie w tym temacie.
W 156 JTD wskazówka nie będzie stała pionowo na 90 st. Dlatego potencjalna osoba robiąca oględziny nie może uznać, że jest coś nie tak, jak sugeruje arkusz, szczególnie taka która nie miała styczności z tym autem. Ogólne wyglada to tak jak na załączonej fotografii. Po za tym ta druga kreska wg kompa to 80 st.
Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.
Ale serio chcecie odrzucać samochód z powodu oczywistej wady, której usunięcie kosztuje ~200zł?
Po to chyba jest ten arkusz żeby te + i - policzyć, to już chyba nie fajnie jak wad, usterek się ze "100" znajdzie i każda tylko 200zł, rozumiesz ideę?
Jak nie, to autor w 1 poście starał się wytłumaczyć.
SEBEK "Nie mówię, że jeżeli w sumie będzie więcej minusów niż plusów to musimy przekreślać auto. To wszystko zależy od "wagi" ocenianego podzespołu/elementu ale wiemy na czym stoimy..."
Ostatnio edytowane przez acer11 ; 25-09-2012 o 20:46
Tak chodzi o element który występuje w danym silniku
- - - Updated - - -
Wszsytko zależy od marki i modelu samochodu. Czasami przy realnym przebiegu wnętrze potrafi wyglądać jak po 3 razy większym (kiepskie materiały) - to indywidualna sprawa dla każdego auta. Do reszty to już raczej potrzebny kabelek i program.
- - - Updated - - -
Panowie proszę nie w tym temacie o "słynnej" temperaturze 90 st. w JTD. Jest tyle postów w tej sprawie. Ja sam pisałem o tym nawet z fotkami z komputerka.
A arkusz tyczy się wszystkich samochodów i o ile w Alfach to rzeczywiście nie można się sugerować na 100% wyświetlaczem kabinowym o tyle raczej w innych markach jest to oznak padniętych podzespołów.
- - - Updated - - -
Panowie proszę nie w tym temacie o "słynnej" temperaturze 90 st. w JTD. Jest tyle postów w tej sprawie. Ja sam pisałem o tym nawet z fotkami z komputerka.
A arkusz tyczy się wszystkich samochodów i o ile w Alfach to rzeczywiście nie można się sugerować na 100% wyświetlaczem kabinowym o tyle raczej w innych markach jest to oznak padniętych podzespołów.
- - - Updated - - -
Dokładnie tak... dziękuje
- - - Updated - - -
Proszę o skupienie się jakie elementy można jeszcze umieścić na liście co można jeszcze sprawdzić "gołym" okiem. Nie chodzi też, żeby się rozdrabniać i zrobić z tego książke ale żeby to się mieściło na 1 kartce A4 i służyło pomocą.
- - - Updated - - -
Tak myśle, że można jeszcze dodać punkt o sprawdzeniu auta pod względem samochodu po powodziowego i przekładki z wersji angielskiej - oczywiście komu to nie odpowiada ale to też ciężko czasami stwierdzić od ręki za to można umieścić taki punkt w umowie kupna-sprzedaży.
Ostatnio edytowane przez SEBEK ; 26-09-2012 o 14:19
Nom Panowie żadnych propozycji więcej???