Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 37

Temat: zakupo kontrolowany AR 159 1.9 jtd 150km

  1. #21
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Niski
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 3.2 GTA Q2
    Postów
    341

    Domyślnie

    Cytat Napisał czakus84 Zobacz post
    witam,
    ...* zdecydowanie mniejsza przyczepność
    No ciężko porównać przednionapędówkę z 4x4. Jakie opony masz w alfie?

  2. #22
    geekboy68k
    Gość

    Domyślnie

    Kiedy mój wujek rok temu kupował Audi z 2.0 TDI i zapytał pracownika ASO o awaryjność tej jednostki usłyszał takową wypowiedź:
    "To nowa jednostka. Znane są przypadki kosztownych awarii dwulitrowego diesela poprzedniej generacji, ale w tej poprawiliśmy je. Zresztą, gdy ktoś kupuje auto za 120 000 złotych, to chyba nie robi mu różnicy, że raz na ten ruski rok wyda kilka dodatkowych tysięcy na remont silnika."

  3. #23
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał geekboy68k Zobacz post
    Kiedy mój wujek rok temu kupował Audi z 2.0 TDI i zapytał pracownika ASO o awaryjność tej jednostki usłyszał takową wypowiedź:
    "To nowa jednostka. Znane są przypadki kosztownych awarii dwulitrowego diesela poprzedniej generacji, ale w tej poprawiliśmy je. Zresztą, gdy ktoś kupuje auto za 120 000 złotych, to chyba nie robi mu różnicy, że raz na ten ruski rok wyda kilka dodatkowych tysięcy na remont silnika."
    Całkiem jeszcze niedawno sądziłem, że im ktoś więcej wydaje na samochód, tym większej bezawaryjności oczekuje - logicznym bowiem dla mnie jest fakt, że wydając np. 500.000 PLN na BMW serii 7 oczekiwałbym, że przez najbliższe 200.000 km serwis będę widywał tylko w celu wykonania wymian eksploatacyjnych, a kupując Fiata Pandę za 1/12 tej ceny - takich oczekiwań bym nie miał. W praktyce jednak okazuje się, że flagowe limuzyny są najczęściej dla producentów poligonem doświadczalnym (projektowanym wg założeń takich, jak w cytacie powyżej - jak ktoś ma pół miliona na auto, to go nie zaboli rachunek 20 tysięcy na serwisie), w których testowane są owoce pracy zespołu projektant+wykonawca+ekonomista. Wykaz PONADNORMATYWNYCH czynności serwisowych dla np. Audi A8 TDI przez pierwsze 5 lat eksploatacji potrafi przyprawić o ból głowy... Zresztą VW/Audi zeszli jakościowo najbardziej na psy ze wszystkich koncernów niemieckich.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  4. #24
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    zgadzam sie z Tomkiem KRK
    Sergio! Ragazzo! Amore mio! Dove si trova la bella Giulia?

  5. #25
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    08 2012
    Auto
    alfa 159 1.9 jtd 150km
    Postów
    107

    Domyślnie

    215 / 55 r 16

  6. #26
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Niski
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 3.2 GTA Q2
    Postów
    341

    Domyślnie

    Cytat Napisał czakus84 Zobacz post
    215 / 55 r 16
    jaki producent?

  7. #27
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    08 2012
    Auto
    alfa 159 1.9 jtd 150km
    Postów
    107

    Domyślnie

    godny bo MICHELIN PRIMACY 3

  8. #28
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomasz7730 Zobacz post
    ja jakoś nie musiałem...u mnie nic sie nie działo, co wiecej z powodzeniem sprzedałem auto i widuję czasem w mojej miejscowości...przy tej ilości aut VW/Audi na rynku ilość tych usterek to zapewne odsetek...choc nie chcę sie spierać, moze po prostu ja dobrze wtedy trafiłem i tyle...

    ...a podobnież 3.0tdi to jeden z lepszych diesli na rynku?
    Tutaj zabrakło podstawowego pytania- ile te twoje V6 TDi miało na zegarku?????????????
    Tak jak pisze Tomek problemy zaczynają się przy 200 tysiącach w kołach, ale dla przykładu mój znajomy z pracy miał problem dopiero przy 380 tysiącach (7800 koszt zrobienia samej góry i nikt nie da na to gwarancji) i w każdym V6 TDi to samo jest no może poza 180 konnym motorem który był serwowany pod koniec produkcji 2.5 z napędem na obie ośki (wujaszek ma ponad 560 tysięcy i nic). Na ucho nie dojdziesz czy wszystko jest w porządku, wałki wycierają się powoli jak u mojego kumpla i w końcu pach i zaczyna chodzić jak parowóz, po otwarciu silnika łapy się załamuję i od której strony się za to zabrać jest pytanie (znajomy przejechał parowozem 15 kilometrów do mechanika i to dobiło górę silnika całkowicie- ceny na allegro świadczą o tym co to za silniki i bez powodu takie nie są
    Co do 3.0 TDi to też nic dobrego o nich nie słyszałem, tak jak w 2.5 od 200 tysięcy mogą dziać się cyrki, z tym że ogólna opinia głosi że są pancerne i w okolicy mam już z 6 i opinia się zmieniła przez rok drastycznie

    Cytat Napisał czakus84 Zobacz post
    godny bo MICHELIN PRIMACY 3
    Geometria i zawieszenie w porządku???????????????

  9. #29
    geekboy68k
    Gość

    Domyślnie

    Warto wspomnieć, że na swoje pojazdy (w tym niesławne jednostki TDI) grupa VW daje dożywotnią gwarancję mobilności, cokolwiek miałoby to znaczyć - bo wątpię, że jak komuś przy 500.000 na zegarze wykrzaczy się głowica, fachowcy z ASO będą chcieli to niedopłatnie naprawić.

  10. #30
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    Szczerze wątpie aby przy 200 tysiącach 2.5 mógł się rozkraczyć. Moje audi miało 340 tys. ,kupiłem je za grosze .Remont wyniósł poniżej 2,5 tysięcą . Nowe wałki, nie z aso któego tomek ceny usilnie przytacza ,podkładki zaworowe i popychacze nie były tak drogie. Ale są zalety takich silników z taką opinią ,można go wyrwac taniej a poza tym naprawdę banalnie łatwo wyszukać taki który tych problemów jeszcze nie ma.A sam silnik ma sporo innych zalet,jak świetna kultura pracy ,napewno wyższa niż 2.4 jtd i trwalszy osprzęt ,poza pompą chyba tylko.

Podobne wątki

  1. zakup kontrolowany
    Utworzone przez _jedrek_ w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 60
    Ostatni post / autor: 09-04-2013, 16:54
  2. 147 - poślizg kontrolowany
    Utworzone przez Szczepan 2006 w dziale 147
    Odpowiedzi: 54
    Ostatni post / autor: 06-12-2010, 12:24
  3. 147 ponownie zakup poniekąd kontrolowany ;)
    Utworzone przez Chojnak79 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 16-10-2010, 17:25
  4. 166 zakup poniekąd kontrolowany ;)
    Utworzone przez Chojnak79 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 12-10-2010, 11:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory