Strona 7 z 12 PierwszyPierwszy 123456789101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 113

Temat: tłumik dual 147

  1. #61
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Zajmujesz się PR u PROEXa czy coś w tym stylu?

    w opisie który cytowałeś nie ma ani słowa o tym że rury i haki powodują pogorszenie przepływu lub złe dobranie.
    W opisie który zacytowałem są podane dwie dedykacje - ekonomiczna i pełna - różniące się od siebie tym że pełna posiada rurę dolotową i haki. Wg opisu różnice między nimi to w przypadku pełnej brak możliwości doboru dźwięku pod klienta i przepływ spalin pod nie wiadomo co, a w ekonomicznej przepływ spalin pod silnik i dobór dźwięku pod klienta. A jako, że różnice między tymi wersjami to właśnie haki i rura dolotowa no to sugestia jest wprost. A no i za tą rurę i dospawanie haków życzyli by sobie 200-300zł.

    Nie wiem kto im pisze opisy do aukcji ale w tej to się nie popisał. Jak dla mnie próba udowodnienia czegoś ale bez przemyślenia czego tak naprawdę - stąd taki efekt.

  2. #62
    zgredek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    Zajmujesz się PR u PROEXa czy coś w tym stylu?



    W opisie który zacytowałem są podane dwie dedykacje - ekonomiczna i pełna - różniące się od siebie tym że pełna posiada rurę dolotową i haki. Wg opisu różnice między nimi to w przypadku pełnej brak możliwości doboru dźwięku pod klienta i przepływ spalin pod nie wiadomo co, a w ekonomicznej przepływ spalin pod silnik i dobór dźwięku pod klienta. A jako, że różnice między tymi wersjami to właśnie haki i rura dolotowa no to sugestia jest wprost. A no i za tą rurę i dospawanie haków życzyli by sobie 200-300zł.

    Nie wiem kto im pisze opisy do aukcji ale w tej to się nie popisał. Jak dla mnie próba udowodnienia czegoś ale bez przemyślenia czego tak naprawdę - stąd taki efekt.
    nie robię za pr-owca tylko chodzi o trochę rzetelności w tym co piszesz i w tym co jest podawane innym forumowiczom. Napisali że nie robią w dedykacji pełnej bo nie mają na to czasu czyli pisząc bardziej zrozumiale nie kalkuluje im się takie wykonywanie. Rzucam : dziennie w formie w jakiej robią tłumiki moga wykonać 5szt przy cenie ok 300zł to w pełnej 2szt przy cenie 500zł to co się bardziej opłaca? (przy pełnej na pewno będzie mniejsza ilość bo więcej jest kombinacji z hakami i profilowaniem rury dolotowej)

    kurde ty chyba naprawdę nie rozumiesz tego co czytasz
    jak wół napisali że w ich dedykacji ekonomicznej przepływ jest pod konkretny silnik i dźwięk pod klienta ; jakiej byś nie wziął pełnej dedykacji to zawsze jest to tłumik pod kilka wersji silnikowych - to powiedz mi pod który konkretnie jeśli nr katalogowy jest dokładnie taki sam dla 1,4 , 1,6, 1,8 i 2.0 i niekiedy jeszcze jakiś "gnojak" się trafi

  3. #63
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    No to nie wiem bo piszesz dokładnie tak jak twórca opisu tej aukcji.

    Czytamy ten sam opis a rozumiemy go inaczej. Z drugiej strony cytujesz to co napisałem: "Wg opisu różnice między nimi to w przypadku pełnej brak możliwości doboru dźwięku pod klienta i przepływ spalin pod nie wiadomo co, a w ekonomicznej przepływ spalin pod silnik i dobór dźwięku pod klienta" a piszesz "kurde ty chyba naprawdę nie rozumiesz tego co czytasz" a dalej "napisali że w ich dedykacji ekonomicznej przepływ jest pod konkretny silnik i dźwięk pod klienta" czyli dokładnie to co napisałem w cytowanym tekście. No to nie rozumiem - piszesz że nie rozumiem tego co czytam a piszesz to samo co ja. Masz chyba podobny problem z przekazywaniem informacji w formie tekstu jak autor opisu tej aukcji.

  4. #64
    zgredek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    No to nie wiem bo piszesz dokładnie tak jak twórca opisu tej aukcji.

    Czytamy ten sam opis a rozumiemy go inaczej. Z drugiej strony cytujesz to co napisałem: "Wg opisu różnice między nimi to w przypadku pełnej brak możliwości doboru dźwięku pod klienta i przepływ spalin pod nie wiadomo co, a w ekonomicznej przepływ spalin pod silnik i dobór dźwięku pod klienta" a piszesz "kurde ty chyba naprawdę nie rozumiesz tego co czytasz" a dalej "napisali że w ich dedykacji ekonomicznej przepływ jest pod konkretny silnik i dźwięk pod klienta" czyli dokładnie to co napisałem w cytowanym tekście. No to nie rozumiem - piszesz że nie rozumiem tego co czytam a piszesz to samo co ja. Masz chyba podobny problem z przekazywaniem informacji w formie tekstu jak autor opisu tej aukcji.
    jakoś wszyscy mnie rozumieją z którymi mam kontakty za to ty jesteś negatywnie nastawiony do czegoś czego prawdopodobnie nie widziałeś na oczy. Zrozum wreszcie że proex to custom a nie seryjna produkcja czyli robią typowo pod klienta i generalnie chwała za to że ;praktycznie za guziki można mieć wydech pod swoje auto. Kiedyś jak kalkulowaliśmy z kumplem zrobienie wydechu po całości od kolektora do końca w jego aucie to na trzech tłumikach, razem z kolankami rurami i robotą wyszło coś ok 1tys. Pokaż mi customa za takie siano.

  5. #65
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Od kolektora po po końcówkę powiadasz za 1000zł - ciekawe. I za guziki masz wydech pod swoje auto. 450zł - guziki?

    No to widocznie robią pod swojego klienta i niech mają takich jak najwięcej i niech im się wiedzie. Jak dla mnie opisy sugerują, że są mistrzami świata i wszyscy robią gorzej a ich podstawowe hasło reklamowe robienia dźwięku pod klienta jakoś słabo się sprawdza - chociażby opinie osób tu na forum (na innych jest podobnie) które miały ich wyroby. Sugerowanie, że wszystkie inne firmy robią pod nie wiadomo co jest dość dziwne. Tak się nie zdobywa klientów - no może kiedyś.

  6. #66
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    Zajmujesz się PR u PROEXa czy coś w tym stylu?
    Już miałem odpuścić sobie dyskusję tutaj..

    Ale tak czytam i mam identyczne odczucia.. i aż zajrzałem w historie postów kolegi.. i od początku na forum wypowiada się w 99% w tematach o tłumikach.. Więc chyba drift-r trafiłeś

    No cóż póki co dla mnie temat zamknięty.. ode mnie foty wrzuciłem wcześniej więc jak komuś się przyda to spoko.. a Ty drift-r działaj u siebie w temacie jak będą finanse

    Cytat Napisał zgredek Zobacz post
    Kiedyś jak kalkulowaliśmy z kumplem zrobienie wydechu po całości od kolektora do końca w jego aucie to na trzech tłumikach, razem z kolankami rurami i robotą wyszło coś ok 1tys. Pokaż mi customa za takie siano.
    Custom za takie siano jak to określasz długo polatać nie może.. Na czymś za bardzo zaoszczędzono i poprostu materiał nie wytrzyma.. albo kto wie co jeszcze..

    Zwłaszcza że custom tłumik środkowy który rzeczywiście wycisza kosztuje średnio 400-500zł.. Więc o czym Ty tu piszesz.. a gdzie kolektor który musi być porządnie zrobiony i kosztuje zwykle całkiem dużo.. a gdzie pozostałe dwa tłumiki.. i rury.. wieszaki.. końcówki tłumika..

    Jak dla mnie to pisząc to zdanie to już w jakieś bajki poleciałeś..

    Nie bez powodu niektóre rzeczy kosztują tyle ile kosztują.. Dobry materiał też kosztuje.. Custom ma oszczędzić trochę kasy.. ale nadal dawać te pewność że nie rozpadnie się w czasie jazdy.. bo moje auto mimo że ładne nie robi za eksponat.. jeżdzę nim na codzień.. robię blisko 30 tyś km rocznie i nie chce się zastanawiać czy spaw mi puści i zaraz będę miał rurę na asfalcie.. albo że w nowym wydechu już się dziura przepaliła na wylot.. bo jednak EGT w benzynie jest całkiem wysokie..
    Ostatnio edytowane przez wheelerwasp02 ; 22-09-2012 o 19:37
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  7. #67
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Oj będę działał. Ale może na początek kupię pojedynczy wydech a później dorobię do niego rurkę z drugą końcówką. No ale jest czas jeszcze na upolowanie czegoś ciekawego.

  8. #68
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Takie działanie dokładnie bym Ci zalecał Zapoluje na ciekawą puchę nawet używkę.. To już z taką rzeczą można działać.. mam sporo maty po robieniu mojego CSC.. więc można przed montażem zregenerować wkład wygłuszający.. ładnie pomalować ThermoTec'iem albo Motipem żaroodpornym.. i potem działać dalej w temacie podwójnego wydechu..
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  9. #69
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Kuba, tak jak już kiedyś pisałem... Musimy się kiedyś spotkać i pogadać o takich rzeczach. Następnym razem jak będę w Warszawie to wpadnę w odwiedziny.

  10. #70
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    No to pojedynczy zakupiony. Wybór padł na Ultera przeznaczonego do 1.6 i 2.0 z pełną dedykacją, mocowaniami itd. - więc się przekonam co to znaczy "przepływ spalin pod nie wiadomo co"

Podobne wątki

  1. [33] 1,7 16v dual gaźnik
    Utworzone przez Tikal w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-07-2008, 21:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory