Strona 67 z 135 PierwszyPierwszy ... 17575859606162636465666768697071727374757677117 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 661 do 670 z 1344

Temat: Usterki po 10 tys.( i wiecej) km

  1. #661
    pitpiotr
    Gość

    Domyślnie Drgające nadwozie powyżej 140km/h

    Mam problem ze swoją Julką jak w tytule, autko ma 17,5tys przebiegu.
    Jadąc po autostradzie z prędkościami od 130-140 całe nadwozie, kierownica i nawet zagłówki wibrują. Odrobinę lepiej było w Niemczech powyżej 180, przy 220 całkiem dobrze.
    Koła wyważałem już cztery razy, z czego raz w serwisie Alfy u Dukiewicza, w tym samym serwisie powiedziano mi, że takie zachowanie jest normalne dla wersji Sport i kół 225/45/17... Ręce opadają.
    Usterka nie występuje od nowości, jakoś od miesiąca. Zawieszenie, opony i felgi serwis Dukiewicza uznał jako bez zarzutu (opony miały w momencie początku usterki około 8tys).
    Proszę o opinie i pomysły - będę teraz dużo jeździł po autostradach głównie z prędkościami 140-150 (kasa na paliwo ) i takie drżenie jest nie do zaakceptowania.
    Ostatnio edytowane przez pitpiotr ; 28-09-2012 o 11:07 Powód: Literówki

  2. #662
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Bzdura. Byłem w tym roku na wakacjach w Chorwacji i też mam pakiet sport 17". Żadnych drgań nie uświadczyłem. Niestety, jaka może być przyczyna Twoich problemów, nie mam pojęcia.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  3. #663
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Bulls
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Mikołów
    Auto
    AR Giulietta 1,4 MA Distinctive
    Postów
    25

    Domyślnie

    Ja bym sprawdził półosie. W szczególności przeguby wewnęrzne

  4. #664
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał pitpiotr Zobacz post
    ...Zawieszenie, opony i felgi serwis Dukiewicza uznał jako bez zarzutu (opony miały w momencie początku usterki około 8tys).
    Proszę o opinie i pomysły - będę teraz dużo jeździł po autostradach głównie z prędkościami 140-150 (kasa na paliwo ) i takie drżenie jest nie do zaakceptowania.
    Na 100% krzywe felgi - miałem to samo (co ciekawe od pierwszego dnia wyjazdu z salonu...). Jedź kolego do dobrego warsztatu zajmującego się profesjonalnie wszystkim co związane z kołami i ci to zrobią (wyprostują felgi i wyważą) - moge polecić zakład na tyłach "Skry"
    Ostatnio edytowane przez Maciek-156 ; 28-09-2012 o 14:49
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #665
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pawelek
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Giulietta 1.4 TB
    Postów
    264

    Domyślnie

    Wiszące gdzieś na tym forum MOMO montowali w ASO (przy okazji zmieniałem olej i nie chciałem mieć kłopotów) orzekając że KRZYWE (nówki oczywiście) - rzeczywiście napakowali ciężarków. Ostrzegali przed wibracjami jak wyżej, okazało się że niepotrzebnie - nic nie wibruje.
    Podobny kłopot mam za to z Golfem (II z 1990!) - powyżej 110 trzęsie się cały, ok 125 - cisza (zakrzywienia czasoprzestrzeni czy cóś). Ale trochę strach nim tyle jechać...
    Ostatnio edytowane przez pawelek ; 28-09-2012 o 14:27

  6. #666
    pitpiotr
    Gość

    Domyślnie

    Przeguby wewnętrzne są bez luzów.
    Maciek-156, czy to ten warsztat: www.wulkanizacja24h.pl?

  7. #667
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Tak to ten zakład
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  8. #668
    Użytkownik Rowerzysta Avatar piotrl
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    PL
    Auto
    AR Mito żony, mój to Outlander
    Postów
    55

    Domyślnie

    Czytając te wszystkie żale dziwi mnie to że opisujecie problemy z raczej nowymi samochodami...?
    Brzmi to tak, jakby największą waszą pomyłką był zakup nowej Alfy. Jeżeli ktoś ma tak tragiczne doświadczenia z daną marką to nie powinien powtarzać błędu życia przy zakupu następnego auta !

    Powiem tak, miałem już w życiu kilka różnych marek i tych używanych i tych prosto z salonu. Wystrzegałem się Alfy ponieważ bzdurne opinie tych wszystkich "pseudo znawców" od motoryzacji głosiły nadspodziewaną usterkowość tej marki. Osobiście obecnie jeżdżę Outlanderem, natomiast od ponad pół roku moje doświadczenia z Alfą są zupełnie inne, bardzo pozytywne, ale do rzeczy.

    W lutym tego roku kupiłem w Belgii dla żony Alfę Mito w absolutnie pełnej opcji wyposażenia (wersja na rynek Beneluxu) - od salonowej wersji QV różni się wyłącznie silnikiem, ponieważ pierwsza właścicielka tak sobie skonfigurowała przy zakupie to auto, a więc wizualnie miało to być QV i absolutnie tak jest, natomiast jednostką napędową miał być 1,3 w dieslu. Zresztą jak wszyscy doskonale wiecie, w Belgii diesel to 99% rynku.
    Wygląd tego egzemplarza Mito jest super, może różni się kilkoma szczegółami od tych które widziałem w Polsce tj. ma na zewnątrz dodatki w ciemnym graficie. Muszę kiedyś wrzucić jakieś foty na forum tego egzemplarza. Ale nie o wygląd to chodzi.

    Alfa została wyprodukowana w maju 2011 i zarejestrowana w czerwcu. Ma przejechane ok.36.000 km. Jedyną usterką była wymiana mechanicznie uszkodzonej linki składanie fotela pasażera, a po sprowadzeniu auta do Polski przeprowadzona została kontrola i korekcja geometrii kół przednich (całkowita zbieżność zgadzała się z wielkościami serwisowymi, ale zbieżność połówkowa była asymetryczna). Zaznaczam że Mito jeździ na turbinach 18" i przy tych kołach geometria musi być super dokładna.
    Regulacja geometrii została wykonana w Polsce na systemie HUNTER łącznie z testem drogowym dla każdego koła osobno (polecam wszystkim !) - niestety serwisy Alfy nie posiadają tych urządzeń, a szkoda...
    Auto jedzie jak po szynach, a jego zachowanie w zakrętach jest na prawdę super.
    Jeżeli chodzi o motor, to 95KM dla kobiety jest naprawdę OK, przyznam się że sam czasami lubię pojeździć Alfą, jest fajnym autem za niedużą kasę.

    Także Panowie bez urazy, nie narzekajcie i nie wypisujcie tych wszystkich bzdur o tym jaka ta Alfa jest "be" i jak została konstrukcyjnie "sfajdolona", bo widać że chyba macie mało doświadczenia z innymi markami. Nie ma wyjątków, BMW, VW, AUDI i reszta złomów też nie jest idealna, nawalają wszystkie bez wyjątku !

    Pozdrawiam wszystkich zawirusowanych i nosy do góry !

  9. #669
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    giulietta 1.4 MultiAir
    Postów
    11

    Domyślnie Tylko drążek stabilizatora

    Mi właśnie minęło 11000 km i nie mam absolutnie rzadnych złych doświadczeń i niepokojących usterek w mojej Julce.
    Ok miesiąc temu,zaczęło coś potwornie stukac na absolutnie każdej nierówności (małej,dużej,krótkiej,długiej itp).Na wizycie w serwisie okazało się,żę to drążek stabilizatora, pan z serwisu przyjał usterke w ramach gwarancji i w ciagu 2 dni(czas był potrzebny na dostawę części) problem usunieto i Julka dalej smiga i nie hałasuje,aż miło

  10. #670
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    Giulietta QV
    Postów
    119

    Domyślnie

    Ja mam juz ponad 37 tys km i tez specjalnie złego słowa nie powiem, nawet powiem wiecej... jest ZADOWOLONY Były na poczatu drobne usterki typu: gałka odpadpła, czujnik ABS sie zacinał i wywalał błedy na desce, uchwyt w bagazniku były luzny, czy "pekła" regulacja leźdzwi w moim fotelu, zbiorniczek od płynu puszczał na uszczelce... ale były to choroby wieku młodzienczego (8-15 tys km) i teraz juz od jakis 20 tys km nic sie nie dzieje

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Usterki po 100 tys.( i wiecej) km
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 65
    Ostatni post / autor: 05-05-2015, 20:03
  2. wiecej pali
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-01-2012, 12:55
  3. [159] Wiecej mocy....
    Utworzone przez Dzixon w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-03-2011, 13:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory