Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: 2.0 TS po wymianie sprzęgła+wysprzęglika nie wchodzi 3 bieg:(

  1. #11
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    OK . dzięki kolego.
    [C

  2. #12
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Cytat Napisał wheelerwasp02 Zobacz post
    A czujesz to bardziej zapewne dlatego że nowe sprzęgło idealnie pracujące ze zużytym synchronizatorem tego 3 biegu..
    A co to za teoria? Ja mam swoją w takim razie.Nowy docisk,wysprzęglik i przesmarowana łapa na dzwonie.100% zadowolenia dla kolana
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał QBA Zobacz post
    Zależy jakie były to opiłki, czy wynikające z naturalnego zużycia czy z mechanicznego uszkodzenia.
    W oleju nie ma być prawa żadnych opiłków widocznych gołym okiem.
    Jeśli coś takiego ma miejsce to nie ma żadnych wątpliwości, że coś złego dzieje się w mechanizmach skrzyni.
    Podczas normalnego zużycia mechanizmów powstają jedynie niewielkie ilości szarych mikrodrobin podobnych do szlamu, który jest wyłapywany przez magnes w korku spustowym.
    Jeśli coś widać w oleju gołym okiem to skrzynia musi być sprawdzona, bo nie jest to powodem normalnego zużycia.

  4. #14
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    W oleju nie ma być prawa żadnych opiłków widocznych gołym okiem.
    Jeśli coś takiego ma miejsce to nie ma żadnych wątpliwości, że coś złego dzieje się w mechanizmach skrzyni.
    Podczas normalnego zużycia mechanizmów powstają jedynie niewielkie ilości szarych mikrodrobin podobnych do szlamu, który jest wyłapywany przez magnes w korku spustowym.
    Jeśli coś widać w oleju gołym okiem to skrzynia musi być sprawdzona, bo nie jest to powodem normalnego zużycia.
    A czy ja napisałem coś inaczej ? Naturalne zużycie jest naturalnymi zużyciem.
    Mikrodrobiny jak by nie patrzeć są opilkami magnes w korku oleju nie ściągnie wszystkich opilków z oleju.
    Po zalaniu oleju z jakiejś skrzyni przyczep sobie magnes do srubokretu zmieszaj w oleju i spójrz na magnes raz jeszcze. Mikrodrobin jeszcze się trochę znajdzie.
    Jeśli będą to żywe wiury jak z tokarki to znak że ze skrzynią dzieje się coś niedobrego
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lukasz A. Zobacz post
    A co to za teoria? Ja mam swoją w takim razie.Nowy docisk,wysprzęglik i przesmarowana łapa na dzwonie.100% zadowolenia dla kolana
    Zabrakło paru słów.. zmęczenie widać zaatakowało.. Miało być że po wymianie kompletnego sprzęgła.. samo sprzęgło pracuję idealnie.. i dlatego zaczeły być odczuwalne inne niedoskonałości które do tej pory nie musiały dać o sobie znać.. np zużyty synchronizator 3 biegu.. To ta teoria.. ale jak widać wyżej Twórca tematu mimo paru zjedzonych słów zrozumiał co miałem na myśli
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  6. #16
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Cytat Napisał wheelerwasp02 Zobacz post
    Miało być że po wymianie kompletnego sprzęgła.. samo sprzęgło pracuję idealnie.. i dlatego zaczeły być odczuwalne inne niedoskonałości które do tej pory nie musiały dać o sobie znać.. np zużyty synchronizator 3 biegu..
    Bardziej był bym skłonny powiedzieć,że po wymianie oleju synchronizator się odezwał niż po wymianie sprzęgła,ale nie zbadane są wyroki boskie
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Giulietta 1.4 ma nie wchodzi 1 bieg
    Utworzone przez Filip0 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 12-02-2015, 11:35
  2. Nie wchodzi 5 i 6 bieg. 2.4 JTD
    Utworzone przez ksawery166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 12-09-2013, 22:04
  3. Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 06-07-2011, 21:20
  4. Nie wchodzi 4-ty bieg
    Utworzone przez samhain w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 13-06-2011, 20:34
  5. [147] po wymianie sprzęgła bieg 1 i R nie chcą wchodzić
    Utworzone przez Alfa_147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 27-02-2011, 14:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory