Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Potrzebna pomoc przy odpaleniu FES'a + kabel vag kkl obd2

  1. #1
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    166 2.4JTD , 159 2.4JTD automat, Fiat Doblo 1,9JTD
    Postów
    164

    Domyślnie Potrzebna pomoc przy odpaleniu FES'a + kabel vag kkl obd2

    Witam,
    Wiem że temat był poruszany milion razy ale i tak i to nic nic pomogło Mianowicie zakupiłem kabel dokładnie taki http://allegro.pl/fiat-alfa-romeo-la...549766937.html jest płytka są sterowniki porty ustawione i nie działa "no ECU response" Proszę kogoś o pomoc w opanowaniu tego najlepiej na PW. Z góry dzięki.

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Lubań
    Auto
    alfa 166 2.0 tb Azzurro Nuvola 1999 Super lpg
    Postów
    93

    Domyślnie

    dlaczego na PW? w koncu to forum.....

  3. #3
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Jaki wirtualny port szeregowy tworzy system po podłączeniu kabelka? W moim przypadku jest to COM14. Należy go wybrać w ustawieniach FES.

  4. #4
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    166 2.4JTD , 159 2.4JTD automat, Fiat Doblo 1,9JTD
    Postów
    164

    Domyślnie

    u mnie też było 14 ale kombinowałem ze sterownikami i teraz mam 17 ale to raczej niem znaczenia, a może mi ktoś powiedzieć jakie dokładnie otrzymuje odpowiedzi po kliknięciu "Test" w ustawieniach przy wyborze interfejsu??
    Ostatnio edytowane przez lukash0 ; 27-08-2012 o 19:18

  5. #5
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    166 2.4JTD , 159 2.4JTD automat, Fiat Doblo 1,9JTD
    Postów
    164

    Domyślnie

    Chciałbym odświeżyć temat ciągle nie mam połączenia może jeszcze jakies sugestie co pozmieniać w ustawieniach portu że nawiązać połączenie?? Czy jest możliwość ze w ogóle nie załapie?? dodam że próbuje na Win7 64bit może tu jest problem?? na razie nie mam XP jak podpiąć

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bartekalfa166
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Jelenia Góra
    Auto
    AR 159 TI. Bianco
    Postów
    416

    Domyślnie

    ja mam z kolei problem wogóle z połączeniem- komunikat "invalid iso code" przy połączeniu z silnikiem ,z ABS I AIR BAG łącze sie bez problemu .Nie wiem o co kaman??? Jakieś sugestie??

  7. #7
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    Ściągnąć sterownik FTDI z tej stronki
    http://www.ftdichip.com/
    zainstalować i powinno działać.
    z tego co pamiętam FES działą na com1 ?

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Cytat Napisał bartekalfa166 Zobacz post
    ja mam z kolei problem wogóle z połączeniem- komunikat "invalid iso code" przy połączeniu z silnikiem ,z ABS I AIR BAG łącze sie bez problemu .Nie wiem o co kaman??? Jakieś sugestie??
    wybierasz nie ten sterownik, dlatego kod iso się nie zgadza, jak masz rocznik 99-2000 to me2.1 jak po 2001 to me3.1
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukash0 Zobacz post
    dodam że próbuje na Win7 64bit może tu jest problem??
    Nie, u mnie na Win7 64bit śmiga bez problemu. Może kabelek jest walnięty? Zacznij od rozkręcenia go i posprawdzania czy wszystkie połączenia są ok (najlepiej miernikiem przestrzelić wszystkie przewody).
    moja była Bella...

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kozi_Lukasz
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Warsaw, Poland, Poland
    Auto
    Było AR 146 1.4TS, 166 2.4 JTD 2000r. Jest AR 159 2.4JTDm 2008, Giulietta Sprint 2015 170 TCT
    Postów
    338

    Domyślnie

    spróbuj w windowsie wymusić port COM1 lub 2 na wirtualnym komie. U mnie podobnie jak u innych kolegów na innych ustawieniach nie działało. Zmianę wymuszasz w menadżerze urządzeń windows

Podobne wątki

  1. Potrzebna pomoc - kabel, manometr
    Utworzone przez zelkizwitaminam w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-04-2015, 17:22
  2. [147] OBD2 jaki kabel ?
    Utworzone przez Cziken w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 01-09-2014, 08:58
  3. Kabel OBD2
    Utworzone przez Obi.Wan w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 25-07-2014, 17:33
  4. Potrzebna pomoc przy AR 159 Kutno
    Utworzone przez zwoli w dziale Łódzkie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-09-2013, 14:59
  5. potrzebna pomoc przy airbag !!!
    Utworzone przez speedo w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 23-08-2007, 08:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory