Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 44

Temat: (Alfa 156 2.4JTD)Praca turbiny...?

  1. #21
    goldek76
    Gość

    Domyślnie

    Zakład nazywa sie TUR-MAR i jest z Elbląga. Niby maja doswiadczenie bo robia turbiny od 15 lat ale to totalni PARTACZE !!!!!! Jak oddałem turbinę po ich regeneracji do ekspertyzy to stwierdzono ze auto nie ma prawa jeździć. Wklejam jeszcze ich stronę internetową żeby nikt sie nie naciął : http://www.turbo.cdi.pl/

  2. #22
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał goldek76
    ...
    Jak zadzwonisz to powiedzą że turbin Garetta ze zmienną geometrią sie nie regeneruje. Takie jest zalecenie producenta (czytałem list Garetta)
    ...
    W takim razie dlaczego firma Garett produkuje i oferuje zestawy naprawcze do tych turbospręzarek?
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #23
    Bedboys
    Gość

    Domyślnie

    Naczytałem się tyle o tych turbinach i aż mnie przestraszyliście - po czytaniu poszedłem sprawdzić co i jak u mnie jest i jest tak że przy dodaniu trochę więcej gazu ( na postoju ) na zewnątrz samochodu słychać od pewnych obrotów delikatny świst, nie wiem jak jest podczas jazdy bo w środku nie słychać nigdy - jak auto rusza i stoi się obok to też nie słychać. Jak do tej pory nie miałem z nią problemów więc chyba taki delikatny cichy świst to norma. Co do regeneracji to mój kolega w VW ma zregenerowaną turbinę garett właśnie przez warsztat w Iławie - przejechał na niej już 90 tyś i jest OK

  4. #24
    Paweł156
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał danloo23
    Moj przebieg to 188 tys.km!Wlasnie o to chodzi ze jest to taki delikatny swist
    no własnie, nie wpadajmy w panike delikatny świst musi byc bo tak pracuje turbina, gdyby była uszkodzona zauwazyłbys ze jest zdecydowanie za głośna, no i bedą tez inne objawy
    ja mam 184tys km i turbina narazie świszczy tak samo jak trzy lata temu przy zakupie (przebieg 121tys km), czasami przebieg o niczym nie świadczy, znam samochód gdzie po 40tys km turbina była do wymiany, ale to wynikało ze sposobu użytkowania samochodu, gosc jezdził dieslem jak benzyniakiem....

  5. #25
    matrix156
    Gość

    Domyślnie

    goldek76, to chyba jesteś przedstawicielem tej firmy moja alfa ma przebieg 320 tyś i turbina w niej cały czas lekko gwiazda miedzy 1800-a 2000 tyś i jest to zregenerowana turbina na której przejechałem ok 100 tyś miałem wento turbo lekko gwizdało wolwo lekko gwizdało audi gwizdało i alfa gwiazda

  6. #26
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar danloo23
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Strzegom
    Auto
    AR 156 2,4 JTD 20V 2005r.,Fiat Bravo 2 1,6 mjet 105KM 2012r.
    Postów
    723

    Domyślnie

    Dzieki Wam!Troche sie uspokoilem!
    Naprawde dbam o autko i jak cos mnie niepokoi to pytam!
    Mam nadzieje ze turbinka pochodzi jeszcze dluuuuuuugo....!
    POZDRAWIAM!!!

  7. #27
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Bielik
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Siedlce
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD
    Postów
    54

    Domyślnie

    Moja turbinka też lekko gwiżdże, tak lekko, że trzeba naprawdę się wsłuchać, z tego co słyszałem to taki delikatny świst jest rzeczą normalną, ale cóż mogą to być bajki...bynajmniej moja też gwiżdże.
    "Przyczajony coupe, ukryty sedan - Alfa Romeo 156 1,9 JTD"

  8. #28
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Oswiecim
    Auto
    BMW
    Postów
    571

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156
    W takim razie dlaczego firma Garett produkuje i oferuje zestawy naprawcze do tych turbospręzarek?
    No wlasnie wycofali swoje zestawy naprawcze do turbin o zmiennej geometrii. Wiec jesli jakis zaklad dalej naprawia to pewnie na jakichs zamiennikach.
    Nie wiem czy tak samo jest dla turbin bez zmiennej geometrii.

  9. #29
    ViP Rowerzysta Avatar b.piotrus
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Otmuchów
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD, Mazda CX-7 2,3
    Postów
    402

    Domyślnie

    Ja ma 145 tys. i jak na postoju przegazuję, to tak fajnie słychać silnik i lekki gwizd turbiny- fajny dźwięk, chce się słuchać- i myślę, że tak właśnie ma być, przecież ona wykręca nawet ponad 100tys, obrotów, to jak ma na postoju bez żadnego obciążenia nie wydawać żadnego dźwięku przy takich obrotach? Normalnie jak jadę, w trasie, to jej nie słychać
    Alfa Romeo GT 1,9JTD, Mazda CX-7 2,3,

  10. #30
    rebellion1
    Gość

    Domyślnie

    Przejedź sie z otwartymi oknami np jakąś uliczką między garażami to powininieneś usłyszeć

Podobne wątki

  1. Po wymianie turbiny brak mocy 2.4JTD 136KM
    Utworzone przez czesioos w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 13-01-2015, 22:23
  2. 156 2.4jtd 10v 136km wymiana turbiny garret -> ihi
    Utworzone przez Bober94 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 28-11-2012, 19:20
  3. Dziwna praca turbiny
    Utworzone przez malin2k5 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-03-2012, 17:56
  4. Rozebranie turbiny 2,4JTD
    Utworzone przez krawol87 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 30-08-2010, 07:59
  5. 2.4JTD i głośna praca?
    Utworzone przez danloo23 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-07-2010, 16:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory