Strona 18 z 89 PierwszyPierwszy ... 891011121314151617181920212223242526272868 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 171 do 180 z 885

Temat: Analiza logów 1.9 JTD 16V

  1. #171
    Użytkownik Ogier Avatar poguś
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 jtd
    Postów
    152

    Domyślnie

    Witam,
    proszę was bardzo o podpowiedź jakie parametry zaznaczyć w FES, aby sprawdzić przepływomierz? Czy jest to oczekiwana masa powietrza i otrzymana masa powietrza? Po testach na drugim biegu w pełnym zakresie obrotów, oczekiwane dochodzi do 1200, natomiast otrzymuje około 930. EGR po dodaniu gazu pokazuje 0%, kiedy odpuszczam gaz to pokazuje 55-80% otwarcia (jest zaślepka z dziurkami). ciśnienie doładowania oraz pompy paliwa pokrywa się na wykresach - oczekiwane i zmierzone, wtryskiwacze mam do regeneracji/wymiany - ponieważ 2 cylinder pokazuje 0,65 (około), a reszta na minusie dając łącznie około -0,65 razem. Objawy złej pracy autka to wysokie spalanie w mieście około 8,8 z czego komputer pokazuje 5,2 oraz kopcenie przy ruszaniu i mocniejszym przyciskaniu pedału gazu. silnik to jtd 16v z 2003 roku.
    Z góry dziękuję!

  2. #172
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Te parametry jakie podałeś ale bez wtrysków i ciśnienia paliwa.
    Wyczyść ten przepływomierz. Pewno przez niego więcej pali i przydymia. Ale ten sam efekt daje nieszczelność w przewodzie podciśnienia między przepływomierzem i turbiną. Jeśli rura jest bardzo twarda oznacza to, że swoje lata już przeżyła, a więc warto ją wymontować i dokładnie sprawdzić czy jeszcze trochę pociągnie.
    0,65 i ty kwalifikujesz wtrysk do regeneracji ?! Z resztą, nie moja kasa...

    ----Update-----
    Ten niewielki i prawie nie widoczny otworek powoduje dymienie, błędne wskazania przepływomierza (jakby był zabrudzony), czasami błąd P0101 oraz czasami przyczynia się do przeładowania P0238.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	rura1.jpg
Wyświetleń:	1258
Rozmiar:	40.1 KB
ID:	71828   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	rura2.jpg
Wyświetleń:	1589
Rozmiar:	39.8 KB
ID:	71829  
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 02-10-2012 o 21:02
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #173
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar p_r_z_e_m_k_o
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    kościan WLKP
    Auto
    AR 155 2.0 8v TS / AR GT JTDm / AR 164 3.0 V6 / AR Giulietta 1.4 TJet
    Postów
    455

    Domyślnie

    @sdero, jak najłatwiej dość do tej rury, od dołu, czy od góry demontując aku oraz podstawkę do aku? No i mam pytanko, gdzie dokładnie szukać czujnika ciśnienia turbo?

  4. #174
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Najlepiej jest od góry. Od strony akumulatora.
    Czujnik ciśnienia jest na kolektorze dolotowym. Na środku niedaleko tyłu EGR-a. Dokręcony jest jedną śrubą.
    Zaznaczony na czerwono na fotce (To od Stillo ale to to samo)
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	czujnik_cisnienia.jpg
Wyświetleń:	4129
Rozmiar:	95.9 KB
ID:	71947  
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #175
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    Witam mam taka samą prośbę jak kolega też bym prosił o odczytanie wykresów http://www.sendspace.pl/file/9e261f026db5e6b5a563e52/logi-alfa-gt-jtd
    Aby sciagnac klikamy po lewej POBIERZ W NIEBIESKIM KÓŁECZKU
    Wersja Fesa 2.7.2
    PS. u mnie jest:
    -za wysokie spalanie okolo 9l ni mniej nie zejdzie
    -mół na początku
    -nowy przepływomierz i termostat
    -troche chyba brakuje mu do tych 150kuców
    -wszystkie filtry i oleje nowe , nowy rozrzad
    -EGR zaslepiony z dziurkami i wyczyszczony




    mam jeszcze jedno pytanko czy temperatra powietrza ktora jest w fesie to jest ta co jest na zewnatrz bo na polu jest 6 stopni a fes pokazuje 18


    Ostatnio edytowane przez arquadiusy ; 29-11-2012 o 16:48

  6. #176
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    No to twój nowy przepływomierz jest jraczej uszkodzony, bo pomiar temp. zasysanego powietrza jest w przepływomierzu. 9l to nie jest źle na ten silnik, ale przyjrzyj się sterowaniu zmienną geometrią turbiny
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  7. #177
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    No to przeplywka boschowska idzie raczej na gwarancje ! a overboost niby wszystko chodzi , sprawdzilem węzyki wszystko szczelne . Ale 9l to jest trasa )) w miescie mam 13 l
    Ostatnio edytowane przez arquadiusy ; 30-11-2012 o 14:15

  8. #178
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Ale overboost powinien przy tych obrotach schodzić do około 20 %. I tu prawdopodobnie masz przyczynę braku mocy ..

  9. #179
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Witajcie.
    Jako że istnieje już taki temat to wrzucam również swoje logi, robione dzisiaj. Wydaje mi się że jak na 174,5 KM i 375Nm coś nie idzie jak dawniej.
    Kolejna sprawa to termostat, sądzę że jest uszkodzony, już od jakiegoś czasu wskazówka leniwie idzie do góry i nie trzyma więcej jak 70stopni oraz podejrzany przepływomierz, choć nie pokazało mi na kompie docelowej masy powietrza to zmierzona chyba troszkę za mała.
    Pewnie overboost będzie również off bo był już czyszczony 2 razy i sądzę że czasami potrafi się przyciąć.
    Dajcie znac co o tym sądzicie. Pozdrawiam

    logi: http://serwer000.no-ip.org/wojtek/alfa.csv

    Edit: Za chwilę wrzucę jeszcze jeden wykres bo nie wszystkie parametry co chciałem tu są.
    Widzę że FES zapisuje mi max 11 parametrów.

    Tutaj reszta wykresów: http://serwer000.no-ip.org/wojtek/wykresy
    Ostatnio edytowane przez wojtekml ; 30-11-2012 o 16:54

  10. #180
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    No temperatura faktycznie za mała. Przepływka to 1200 w docelowej to sam wstawiłeś czy samochód od razu miał gaz w podłodze? Jak gdzieś był gaz w podłodze to faktycznie dawka jest dużo za mała.

Podobne wątki

  1. [159] Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Utworzone przez riwo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 14:40
  2. Logi 2.4 JTD analiza
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 16:30
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory