Sprzęgło i dwumasa wymienione, przetestowane na autostradzie, problem rozwiązanyJeszcze raz dzięki!
No szkoda, że to nie był jakiś pęknięty wężyk za 12zł/mb, no ale jeśli Alfa śmiga bezproblemowo po wymianie sprzęgła to bardzo dobrzePowodzenia!
Alfa Romeo 156 2.4 JTD '00 - sprzedana
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm '06 - sprzedana
Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 '17
Witam,
Czy ktoś z Was miał przypadek blokującego się pedału gazu?
Czy w 159 jest elektroniczny, czy mechaniczny?
U mnie wystąpiło to już 3 x przy niskich biegach i gwałtownym wciśnięciu gazu. Obroty skaczą do 4,5 tyś (jtdm) i tak trzymają. Dywanik nie blokuje.
Ratunek to szybko wysprzęglić, puścić gaz i ponownie kopnąć. Nieprzyjemne zjawisko.
Moja 159 - rok 2008, ponoć końcówka;
przebieg 74 tyś., bezwypadkowy, serwisowany w ASO
w ostatnim czasie brak innych usterek,
Po mojemu uważam, że pedał jest elektroniczny skoro proponują do niego jakieś elektroniczne ulepszacze...
Z gazem obchodzę się z tzw. wyczuciem, poza sytuacją gdy na małej prostej chciałem szybko wyprzedzić "L", b. mocno depnąłem i wtedy z wielkim wyciem diesla jakoś zdążyłem przed czołówką... Jaki wstyd przed "L"...
Pozdrawiam
Dokładnie - im wyższe przełożenie, tym większy moment przekazywany przez sprzęgło i co za tym idzie - łatwiejszy uślizg.