pasek 60zł,rolka 300zł twój wybór od czego zaczniesz
pozdro
pasek 60zł,rolka 300zł twój wybór od czego zaczniesz
pozdro
A jaki kolego kupiłeś napinacz? Ja w swojej byłej 1.9 jtd kupiłem jakiś tani i wytrzymał pół roku. Zaczął ćwierkać, też myślałem że to altek bo przecież napinacz był nowy, aż podczas jazdy pękła wpizd* sprężyna. Kupiłem porządny napinacz i było ok.
U mnie zaczął strasznie "klekotać" i mechanik mi powiedział, że to może być z okolic sprzęgła, a teraz zaczęło się coś trzaskać przy naciskaniu na gaz...w tym tygodniu odstawiam auto na garaż, i zobaczę czy wymiana napinacza pomoże.
A na domiar złego cieknie mi z układu chłodniczego(a w sumie już wyciekło wszystko i teraz jeżdżę na wodzie destylowanej póki co)
![]()
Jeśli z okolic sprzęgła to może być dwumas. A jeśli przy pasku to może być małe koło dwumasowe lub też właśnie napinacz. U mnie jak wyrobiony był napinacz to po przygazówce słychać było takie głośne walnięcie. Napinacz nie nadążał napinać paska i to on tak hałasował. Radzę od razu wymienić pasek.
No już mam napinacz i pasek i czeka, bo zaczął piszczeć a teraz właśnie przy dodawaniu zaczęło jeszcze trzaskanie się.
Stwierdziłem, że jak wymienić to w komplecie.
Teraz ta chłodnica doszła no i zmusiło mnie, więc najbliższy tydzień będzie pod znakiem grzebania w garażu, tylko trzeba go uporządkować![]()
Poniżej link do filmu (nagrany na ciepłym silniku):
http://youtu.be/4GrP0x-gRJ8
Jak kolega założy pasek conti i nie przestanie mu piszczeć TO ZWRACASZ MU KASE za ten pasek ok? Może tak być?
W życiu na tym forum większych farmazonów nie czytałem.
Tak się skłąda że mam pasek conti w 2,4 i piszczy jak pojeba...ny,.
Dopiero wymiana rolki napinacza pomogło. U mnie.
U kolegi bardziej bym się przyjrzał sprzęgiełku altka. W 1,9 chyba jest ono zamontowane.
Gdzies czytałęm kiedyś że tak jak którys z kolegów pisał może to być przyczyną jeżeli piszczy tylko jakiś czas [po odpaleniu auta.
Ostatnio edytowane przez Masa625 ; 07-10-2012 o 18:40
[C
kolego masa625,po pierwsze to każdy pisze posty(porady) na podstawie własnych doświadczeń,po drugie to naucz się trochę kultury bo nawet jak masz inne zdanie to nie opiniuj innych ,że piszą farmazony,
a po trzecie to naucz sie montować i napinać pasek w silniku 2.4jtd bo bardzo prawdopodobne ,że nie potrafisz tego zrobić.1.9 ma tylko automatyczny napinacz a w 2.4 to co w1.9 popularnie zwie się napinaczem pełni rolę tłumika drgań paska a sam pasek można naciągnąć napinaczem mimośrodowym którego nie ma w silniku 1.9.
Tak się składa,że aktualnie posiadam ar156 1.9jtd a przed nia posiadałem 2.4jtd w której nie potrafił poprawnie zamontować paska nawet arcymądry mechanik.poszukaj w necie to się nauczysz,a do tego czasu lepiej autem nie wyjeżdzaj bo sobie obciach robisz arcymądry forumowiczu który wszystkie rozumy zjadł.
A Ty kolego nie dość, że jesteś bardzo mądry i umiesz liczyć do 3 to do tego jesteś jasnowidzem bo kilka postów wyżej diagnozujesz usterke kolegi i stwierdzasz, że to TYLKO i wyłącznie wina paska i , że contitech sprawę rozwiaze-
tak więc napisz, że oddasz siano koledze za ten pasek
Poczytaj moje posty ja nie ukrywam i zawsze piszę , że jestem zwykłym użytkownikiem AR i wiele razy szukam tutaj pomocy innych kolegów w sprawach na których sie nie znam. Nie ukrywam ,że jestem dość wylewny i czasami napiszę to co myśle, jeżdzę tymi autami już 5 rok i czasami jak poczytam takie posty jak Twój to poprostu pisze co o tym myśle, a że Ciebie to boli
Zamiast ODPISAĆ na moje pytanie dotyczące Twojej diagnozy skupiasz sie na punktowanie mojej osoby tak jakby kogokolwiek to interesowałoPowodzeia
Ostatnio edytowane przez Masa625 ; 07-10-2012 o 23:00
[C
Panie Masa625,tak pan jak i ja jeździmy zajebistymi autami z pod znaku AR,a posiadacze tych pojazdów maja to do siebie,w przeciwieństwie np.do posiadaczy BM...,że z nikim a już w szczególności ze sobą się nie spinają,więc i my się nie spinajmy,ja również mówie(pisze)co myślę.A ewentualnych porad udzielam na podstawie swoich doświadczeń.U mnie podobny problem rozwiązał pasek,więc dlatego go wymieniłem jako potencjalny problem.
Poza tym myślę,że założyciel tego tematu nie jest zainteresowany zwarami.
A to dla Pana AR166,cytat z pokrewnego forum który roawiązał podobny problem kiedy miałem 2.4jtd
"druga sprawa naciąg paska, ja wszystkie rzeczy robie sam i na początku po wymianie koła pasowego nadal mi piszczało wiec usiadłem i zacząłem szukać czy jest jakis knif na ten pasek podczas wymiany i jest tzn żeby wymienić pasek najpierw trzeba wziąć klucz 32 i napinacz odciągnąć w dół tak zeby móc go zablokować ( na napinaczu na wsporniku jest otwór) który powinien sie pokryć z otworem w bloku silnika knif polega na tym że przy zakładaniu nowego trzeba na tyle mocno napiąć pasek rolką mimośrodową aby móc bez problemów wyciągnąć blokadę z napinacza w taki sposób naciągnięty pasek dał mi święty spokój...."
przepraszam jeśli uraziłem i pozdrawiam.
Ostatnio edytowane przez jankes1979 ; 07-10-2012 o 23:33