Jak w temacie czyli co wymienić, na co zwrócić uwagę po zakupie?![]()
Jak w temacie czyli co wymienić, na co zwrócić uwagę po zakupie?![]()
Po zakupie tylko modlić się aby nikt nie wcisnął ci ciemnoty że miał igłę. W innym wypadku lista może być baaaardzo długa, ale w pierwszej kolejności sprzęgło, zawieszenie turbina itp. itd.
Po kupnie wymienia się rozrząd. Reszta to rzecz gustu chyba że się coś rozsypuje. A przyjrzeć się trzeba wszystkiemu jak to auto. Nie wiem za bardzo co tu mamy Ci pisać. Trzeba prześwietlić auto no i wyjdzie jak w każdym innym.
Ja bym teraz zaczął od nie sprzedawania poprzedniego auta, albo zakupu tico, żeby czymś jeździć kiedy 166 stała w warsztacie
Generalnie marek ma rację - spradź co wymaga natychmiastowej ingerencji. Gdybyś uzupełnił profil pewnie udało by się poradzić, kto może w razie czego pomóc ocenić stan auta.
Ja zwykle patrzę na silnik i zawieszenie. Awaria napędu kosztuje lawetę i sporo kasy a rozsypany zawias odbiera ochotę jazdy, więc jak się coś sypnie to pierwsze co się pojawia to myśl o sprzedaży.
Nie zrozum mnie źle - nie straszę Cię, bo 166 to dopracowany samochód, diesel nie jest zły. Ja trafiłem chyba fatalnie a i tak za nią tęsknię. Pewnie kupię kiedyś znowu, tylko teraz uważniej.
Jeśli jesteś ze śląska chętnie obejrzę. Przeszedłem chyba wszystkie możliwe awarie, więc powinno się udać znaleźć ewentualne usterki![]()
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Ogarnij podstawy na początek rozrząd olej itp. . Zdejmij osłonę koło nóg pasażera i zerknij czy tam jest sucho- jak masz mokro to nagrzewnica cieknie i juz masz piewszego ZONKA.
Sam silnik jest pancerny ale osprzęt może ale nie musi powoli zdychać.
Generalnie w gronie 166 istnieje pojecię "pakietu startowego" który musisz wykupić po kupnie autka. Pakiecik taki to zależnie od autka od 3 tys wzwyżMówimy o przedlifcie.
[C
Masa nie strasz go. Może wymieni rozrząd, olej i będzie po temacie. Nie wydawaj pieniędzy na darmo. Jak nie trzeba to po co? Rozrząd i olej musi zrobić bo ryzykować urwania paska nie można. Reszta to rzecz gustu i potrzeby. Może do pierwszej wymiany wahacza czy czegokolwiek zrobi z 10 000km. Dla niektórych to rok jazdy!!!! Więc po co mu pisać że nie wiadomo co ma wymieniać??? Nikt z nas nie widział tego auta a wypisujecie jakby był już w agonii![]()
No ale tą osłonę może zdjąć chybabo lepiej ogarnąć nagrzewnice za wczasu niż potem wojowac z elektryką
![]()
[C
Dokładnie, nie straszcie chłopakaja w swojej po roku dopiero do zawiechy zajrzałem, olej wymieniłem, filtry, przegub, jakieś klocki, tarcze i tyle. Fakturę na usługę wymiany i części rozrządu dostałem od poprzedniego właściciela. Także u mnie pakietu startowego jako takiego nie było.
[QUOTE=Lukas166;987453]Jak w temacie czyli co wymienić, na co zwrócić uwagę po zakupie?[
Czytając taki post pierwsza myśl którą mam w głowie, kolega kupił od kogoś samochód ten przeliczył kasę poszedł za róg i zaczął uciekać. Jeśli kolega nie wie na co zwrócić uwagę po zakupie to wiedział na co zwrócić przed? Pozostaje liczyć tylko na uczciwość sprzedającego, zresztą co ja wam będę pisał dobrze wiemy jakie są nasze auta, zaniedbany to studnia bez dna. Życzę koledze aby zakup był udany!!!![]()
Nie jest to moje pierwszę auto bo już 6 ale z alfą mam pierwszy raz do czynienia więc zapytałem na co zwrócić szczególną uwagę w pakiecie startowym. Rozrząd,pompa wody oleje filtry to wiadomo ,jak wszędzie. Chodzi mi o podpowiedzi takie jak napisał kolega Masa625 żeby zajrzeć do nagrzewnicy. Na pakiet startowy na obecną chwile dam 3 tys. Jako że auto będzie poruszało się w Danii z zawieszeniem nie powinienem mieć większego problemu :-)