Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Temat: Muli powyżej 3tys obr!!!

  1. #1
    hubus20
    Gość

    Domyślnie Muli powyżej 3tys obr!!!

    Koledzy juz nie daje sobie z tym rady.Otóż do 3 tyś obr alfa ciągnie bosko,na 2 biegu potrafi jeszcze przy gwałtownym dodaniu gazu zakrecic kolami,ale powyzej 3 tys muli i jadac stalą predkoscia delikatnnie przerywa.Filtry wymienione,weze podciśnienia także,dolot bez pęknięć,ic i węże także,elektozawór turbiny wymieniony,czujnik ciśnienia na listwie CR także,przepływke odpinałem i bez zmian,może turbo do wymiany/regeneracji? ma delikatne luzy i zawalona olejem strasznie. w pon podjade na kompa i sprawdze ciśnienie doładowania.Na co obstawiacie?

    - - - Updated - - -

    alfa 1,9 jtd 105km

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    jak nie zlogujesz to nic się nie dowiesz

  3. #3
    hubus20
    Gość

    Domyślnie

    wcześniej podłączałem,to żadnego błędu nie pokazuje.

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    próba dynamiczna i sprawdzenie wszystkich parametrów mierzone/docelowe
    nawet wędrówki po obrotach przy nieobciążonym silniku nic nie powiedzą
    błędy wyskakują przy ustalonych, dużych rozbieżnościach, a te nie muszą być aż tak duże, a i tak będą powodować pogorszenie wydajności silnika

    na początku sprawdź ciśnienia paliwa- to przerywanie i zamulenie od iluś tam rpm może się brać z tego
    na jakiej podstawie wymieniłeś cz. ciśnienia na szynie?
    przydałoby się wyczyścić regulator w pompie w. c.

  5. #5
    hubus20
    Gość

    Domyślnie

    bo kupiłem ja uszkodzona.nie wiedzialem co się dzieje z paliwem i wymienilem czujnik na listwie,a potem sie okazalo ,że to pompa, to pompe tez wymienile i nie gasla pow 2tys obr,ale teraz jest problem muleniem pow 3 tys.

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Miałem taki objaw przy uszkodzonym regulatorze ciśnienia na pompie, ale w 2,4 jtd. Ustało na trochę po czyszczeniu.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar jankes1979
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    GOSTYŃ
    Auto
    Alfa 159 1.9 JTDm 150KM+Fiat Idea 1.3 jtdm,FURA ŻONY;-)
    Postów
    372

    Domyślnie

    skoro odpinałeś przepływkę i piszesz ,że nic się nie zmieniło to najprawdopodobniej padła.Jeśli jest zdechnięta to po wypięciu albo auto idzie lepiej,albo nic się nie dzieje,właśnie tak jak piszesz.Gdyby ustrojstwo było ok,to po odpięciu auto by zesłabło.Przerabiałem ten temat w bravie 1.9jtd,był dokładnie taki sam objaw,do 3tys w przód a powyżej za autem kotwica.Nowa przepływka i bravka latała aż miło.Najlepiej podjedź do kogoś kto ma chociaż podobną(tyle samo pinów)i podmień na próbę.Ja jednak stawiam na przepływkę.
    pozdro

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    AR 166 3.2
    Postów
    489

    Domyślnie

    Może czujnik cisnienia doładowania na koletrorze do wyczyszczenia?

  9. #9
    hubus20
    Gość

    Domyślnie

    zobacze to przepływke czujnik doładowania czyszczony

  10. #10
    hubus20
    Gość

    Domyślnie

    a jak mi ntrzesie buda przy odpalaniu i gaszeniu to czym to spowodowane?i jak ruszam na 1 biegu tez troche trzesie.

Podobne wątki

  1. check i max 3tys obrotow. Pomocy!
    Utworzone przez Misiu w dziale 147
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 26-04-2015, 16:30
  2. Zaniedbana 147 za 3tys zł
    Utworzone przez Karol147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 26-12-2014, 16:43
  3. Problem z wtryskami JTD dziura powyżej 3tys obr/min
    Utworzone przez Lukas166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 23-02-2013, 16:32
  4. Brak mocy do 3tys. obrotow
    Utworzone przez lukas2602 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 13-03-2010, 17:20
  5. Alfa 2.0TS słabe przyspieszenie pow. 3tys. obr
    Utworzone przez blady001 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-03-2010, 08:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory