Na YT jest podobny filmik z uszkodzonym wariatem i pasuje do twojej usterki. Tak klekocze tylko wariat. Panewki i szklanki inaczej o sobie dają znać.
Na YT jest podobny filmik z uszkodzonym wariatem i pasuje do twojej usterki. Tak klekocze tylko wariat. Panewki i szklanki inaczej o sobie dają znać.
a więc sądzicie że to wariator... wiadomo koszt dosyć duży ok 500zł, znalazłęm na allegro coś takiego:
http://allegro.pl/wariator-faz-rozrz...701756534.html
nie wiem czy w ogóle brudzic sobie tym ręce czy od razu kupić nowy, ale przyznam że się na pewno wk***wię jak autko będzie mi nadal klepac niemiłosiernie jak teraz...
- - - Updated - - -
zestaw naprawczy wariatora był już w tym aucie zastosowany tak jak i wymiana rozrządu...
A masz coś takiego że do 3 tyś obr muł a poźniej powyżej tych obrotów dostaje odczuwalnego kopa? i przy wysokich obrotach znowu muł? jeśli tak to bardzo możliwe ze wariat ja mialem takie objawy jak miałem zużyty, teraz po wymianie ciągnie pięknie od 1tyś do 7280 obr bez zadnego mulenia.
następny znawca, konkrety? jechałeś moim autem? nie pamiętam, więc na jakiej podstawie smiesz wątpić że chodzi jak nówka?Akurat,jak złoto.
Tu też się mylisz.Kto liczy pieniądze a dba o auto naprawia raz a dobrze.W sumie to sporo taniej.
Przykro mi ale to Ty się mylisz i wyrzucasz pieniądze w błoto (na szczęscie nie moje), mam naprawione raz a dobrze za 14zł a nie za 500zł widzisz różnice?
♥ Anonima Lombarda Fabbrica Automobili ♥
Alfa Romeo 156 [1.8 T.S 16v 144HP 2001r ] SPORTPACK / Berilna / 2008-2011r
Alfa Romeo 156 [2.4 JTD 10v 136HP 1999r ] SPORTPACK / Berilna / 2011 - .....
Alfa Romeo 159 [2.4 JTDm 20v 200HP 2007] SPORTWAGON / 2018-.....
Nie spotkalem jeszcze zadnego T.S który ciągnie od 1 Tys
Widze ze zamiast uturbiac T.S za gruba kase, mozna zrobic modyfikacje za 14 zl i poprawic fabryke
Pzdr
nie ma to jak czepianie sie szczegółów, po prostu przez cały zakres obrotów wkręca się tak jak trzeba, a co tobie nie wchodzi auto na obroty jak wepniesz pierwszy bieg i masz 1 tyś na obrotomierzu i ruszasz????
Widze ze zamiast uturbiac T.S za gruba kase, mozna zrobic modyfikacje za 14 zl i poprawic fabryke
Pzdr
a kto tu pisze o uturbianiu i poprawianiu fabryki???? hahaha, tak powinno być przy zdrowym silniku i wariatorze.
Proponuje oddać Twoje auto do mechanika u mnie rusza nawet z 750obr/min bez dodawania gazu (na samym sprzęgle) poźniej but i zbiera się bez problemu, więc o co Ci chodzi?
Ostatnio edytowane przez Alfa156bb ; 13-10-2012 o 19:30
No to chyba silniki TS w Alfach, które widziałem były jakieś wadliwe bo w żadnej nie mogłem powiedzieć by auto zbierało się od 1tys obr/min zwłaszcza, że te silniki przy tych obrotach mają poniżej połowy momentu obrotowego. Widać macie jakieś wyjątkowe silniki.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]