Pojawiły mi się dwa błędy jak w temacie p1177 i p1178, zapisałem logi z fiatecuscan proszę o pomoc w diagnozie.
Pojawiły mi się dwa błędy jak w temacie p1177 i p1178, zapisałem logi z fiatecuscan proszę o pomoc w diagnozie.
Masz LPG? To są błędy sąd przed katalizatorem. U mnie była rozjechana listwa wtryskowa LPG.
To są błędy sond. Czy lpg jest przyczyną łatwo sprawdzić kasując błędy i pojeździć na PB trochę. Albo - co ma większy sens - podłączyć sie pod obd i popatrzeć na korekty wtryskow.
Marcin_M a powiedz mi czy da się sprawdzić korekty dla poszczególnych wtrysków (chodzi mi o komputer benzynowy)? Jakim programem i mniej więcej gdzie w programie. Bawiłem się FES-em ale nie mogłem znaleźć tych wartości.
Gdzieś czytałem że to może być też wina przepływki i czasem świec. Ale co do świec to mi się wydaje że były by jeszcze błędy wypadania zapłonu.
Moment - zasugerowalem sie postem poprzednika ze masz lpg, ale w profilu Twoim nic takiego nie ma. Prawda?
Kody sugerują zbyt wolne oscylowanie sondy. Możesz sprawdzić na wykresie w fesie jak to wyglada.
Ostatnio edytowane przez Marcin_M ; 08-09-2013 o 10:13
tak mam lpg świece wymieniałem niedawno, czyli spróbować pojeździć na pb i wtedy sprawdzić te sondy tak?
LPG uszkadza często sondy - są do wymiany
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Wykasuj błędy i pojeździj na PB jak nie wywali błędów to masz LPG rozjechane. Jak wywali to pownieneś przyglądnąć się przepływce. I ewentualne sondom (przebegi w FES). Jakie świece zakładałeś? Raczej mało prawdopodobne żeby na raz walneły obydwie sondy.
Sondy nie padają od LPG. Padają od tego że jeździ się na rozjechanej instalacji LPG a to dwie różne sprawy. Druga sprawa że są właśnie tacy mechanicy że jak wywal błąd sondy to wymieniają sondy. Jak nie pomoże to wymienają co innego ale skoro wymienili to przecież nie powiedzą że się pomylili tylko wciskają klientowi że przecież i tak były padnięte.
na benzynie nic nie wywala i na gazie teraz też nic tylko jak jade z prędkością stałą to mam czasem wrażenie tak jakby auto delikatnie zwolniło tak jakby silnik coś zamuliło ale to dosłownie na sekundę i tak co jakiś czas, żadnych błędów nie ma, podjade na regulacje lpg i zobaczymy. w takim układzie sondy czy przepływka do wymiany?
te wachania w mocy to nie przypadkiem na LPG? Ogólne jak nie wywala błędów to masz LPG do rególacji.