Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: alfa 156 2,4 JTD mała moc

  1. #1
    tedi156
    Gość

    Domyślnie alfa 156 2,4 JTD mała moc

    Witam, mam taki problem ze swoją alfą że przy zimnym silniku jest mała moc, nie potrafi wejść na normalne obroty, jest tak jakby zmulona, jak pochodzi jakieś 15 min i nagrzeje się do temperatury około 60 stopni to problem mija. Proszę o pomoc.

  2. #2
    Użytkownik Ogier Avatar teiras
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Katowice - Kostuchna
    Auto
    156 2,4jtd 99r AZZURO NUVOLA 176.1KM 401.9 Nm Skrzynia 6b z 166
    Postów
    171

    Domyślnie

    normalne obroty to według ciebie jakie??

  3. #3
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał tedi156 Zobacz post
    Witam, mam taki problem ze swoją alfą że przy zimnym silniku jest mała moc, nie potrafi wejść na normalne obroty, jest tak jakby zmulona, jak pochodzi jakieś 15 min i nagrzeje się do temperatury około 60 stopni to problem mija. Proszę o pomoc.
    Czujnik temperatury ? I dawki paliwa są nie takie jak trzeba ?
    Świece żarowe - złe grzanie wtórne (wtórne grzeje do około 50 stopni, więc coś w tym jest) ? To ciężko zdiagnozować.
    Podłącz sie do ECU i zrób logi z temperatury, dawek paliwa, powietrza.
    Teraz to jest gdybanie.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #4
    tedi156
    Gość

    Domyślnie

    deptam i daje maksymalnie od 3 do 3,5 tys obrotów i wchodzą wolno te obroty... tak jakby się dławił, p piskach opon mogę zapomnieć

    - - - Updated - - -

    czujnik temperatury - nie sądzę ponieważ wydaję mi się że pokazuje dobrze, chyba że są dwa?, może rzeczywiście świece ponieważ nie wymieniałem ich od początku jej posiadania, czyli od 5 lat z przebiegiem ponad 100 tyś - wstyd

    - - - Updated - - -

    mam jeszcze pytanie, czy to może być termostat? silnik ma małe obroty do temperatury około 58-60 stopni, później problem mija i wchodzi na normalne obroty, temperatura silnika po dłuższej jeździe dochodzi do 80 stopni...

    - - - Updated - - -

    nie świeci się lub nie mruga kontrolka z świec żarowych - na pewno to świece?

  5. #5
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Sprawdź MES-em jaka temperaturę podaje czujnik temperatury powietrza na przepływomierzu. Zobacz jak jest temperatura cieczy.
    A świece do chwili jak mają rezystancję w granicy widełek, to błędu nie będzie http://www.conmir.pl/?p=111
    Termostat wygląda na... mający już swoje najlepsze lata za sobą. O ile w ogóle działa.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #6
    tedi156
    Gość

    Domyślnie

    Sprawa załatwiona - po wymianie przepływomierza moc wróciła, okazało się jednak że temperatura wacha się pomiędzy 70 do max 80 stopni, diagnoza - termostat do wymiany. @sdero jesteś mistrz !!! DZIĘKI ZA PORADY

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar Magik
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Skawina
    Auto
    Była:156 SW 2,4 20V Jest: Kia Sorento 3,5 V6+VW GOLF V PLUS 1,9 TDI[EGR off/pwrd conmir.pl]
    Postów
    587

    Domyślnie

    Za mistrzowskie porady klikaj podziękowanie za post i punkty reputacji
    Ja tego nie neguję, ale polaryzacja Twojej mentalności obliguje mnie do kontynuowania merytorycznej konwersacji z Tobą.

  8. #8
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał tedi156 Zobacz post
    @sdero jesteś mistrz !!! DZIĘKI ZA PORADY
    Bez przesady
    Niemniej dziękuję za uznanie.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #9
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał Magik Zobacz post
    Za mistrzowskie porady klikaj podziękowanie za post i punkty reputacji
    albo przelew na konto :-)








Podobne wątki

  1. Wylot powietrza Alfa Romeo 156 - mała pomoc
    Utworzone przez paweldante w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-03-2011, 13:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory