Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: MultiEcuScan - prawidłowe parametry 2.4 JTD 10v.

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar sn00p
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Wrocław.
    Auto
    1999r AR 146 1.4 TS 16v -> 2004r AR 156 SW 1.9 JTDm -> 2002r AR 156 2.4 JTD
    Postów
    788

    Domyślnie MultiEcuScan - prawidłowe parametry 2.4 JTD 10v.

    Cześć.
    Wczoraj dotarł mój kabel, więc pojechałem na testy z MultiEcuScan'em.
    Niby wszystko spoko, ale ciężko się ocenia nie mając odniesienia do niczego...
    Stąd moje pytanie - czy funkcjonuje gdzieś zestaw poprawnych wartości wskazań MES dla mojego auta/silnika?
    Ewentualnie - czy ktoś kto ma taki silnik w świetnej kondycji mógłby zrobić screena i pokazać jak to wygląda u niego?

    Pozdrawiam.

    - - - Updated - - -

    Update:
    Poniżej linki do logów z dziś.

    Zastanawia mnie kilka wskazań:
    - masa powietrza - "zmierzona" jest o wieeele mniejsza niż "oczekiwana",
    - EGR - cały czas jest otwarty na 40-45% (kilka razy pokazał 1%?),
    - Overboost - ciągle pokazuje wartość 75%, tylko kilka razy schodzi do 62-70%.

    Ktoś może się do tego odnieść?
    Jest w tych logach coś jeszcze na co powinienem zwrócić uwagę?

    Log #1
    Log #2
    była 1999 Alfa Romeo 146 1.4 TS
    była 2004 Alfa Romeo 156 1.9 M-jet
    była 2002 Alfa Romeo 156 2.4 JTD
    była 2000 Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    była 2005 Alfa Romeo 156 2.4 M-jet
    jest 2010 Alfa Romeo 159 1.9 JTDM
    -------------------------------------

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Jastrzębie-Zdrój
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4JTD 10v 150km 2003r
    Postów
    395

    Domyślnie

    Logi zapisujemy do pliku .csv - zmień w ustawieniach MES. Pliki .csv można otwierać w excellu
    Masa powietrza powinna się zgadzać niewielkie odstępstwa, na biegu jałowym chce 300 i ma być 300, nie np. ~50
    Zmierzona masa powietrza: 135,1 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 792,6 mg/w może wskazywać na popsuty przepływomierz
    EGR zaślep blaszką z dziurkami albo po prostu wytnij w sterowniku, blaszka na allegro 20zl z dostawą pewnie, wycięcie programowe nie wiem, może ok 100.
    Overboost powinien schodzić niżej o ile dobrze pamiętam. ewentualnie posprawdzaj gumowe wężyki.
    -
    Tyle na początek, zrób logi zapisane do .csv to dokładniej sie sprawdzi.

    no i najważniejsze, logi podczas jazdy, najlepiej pusta droga
    3 i 4 bieg od 1500obr kręć pod czerwone pole, noga w podlodze
    Ostatnio edytowane przez Arek166 ; 25-10-2013 o 15:24

Podobne wątki

  1. [159] licencja Multiecuscan
    Utworzone przez matuch w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 24-02-2022, 19:47
  2. [159] ELM 327+Przejściówka 1+ Multiecuscan i połączenie z VDC/ABS
    Utworzone przez juhass w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-03-2014, 21:04
  3. [GTV] Prawidłowe parametry 2.0 TS
    Utworzone przez Oktan w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 21-01-2014, 09:00
  4. [156] Multiecuscan no ECU response
    Utworzone przez komandos w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-09-2012, 21:49
  5. prawidłowe parametry 2.0 ts
    Utworzone przez lukaszciupinski w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 25-02-2012, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory