w obecniej wersji oprogramowania alfaobd 1.73 dodano możliwość programowania klucza z pilotem oraz klucza mechanicznego.... poniżej zrzuty z pracy z programem.
w obecniej wersji oprogramowania alfaobd 1.73 dodano możliwość programowania klucza z pilotem oraz klucza mechanicznego.... poniżej zrzuty z pracy z programem.
Ostatnio edytowane przez euroscan ; 08-11-2013 o 17:59
Czy programowałeś już taki kluczyk? Można by było ewentualnie podjechać do Wrocławia do Ciebie, spróbować czy zadziała to w 156?
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
- kolega pisze to w dziale giulietta i inne, czyli programował klucze do giulietty, w 156 chyba by nie zdziałał tym sposobem.
- a w czym jest problem, jesli masz pre-programowany transponder i plik z puszki immo to chyba nie ma problemu z zaprogramowaniem klucza w 156.
- potrzebny do tego tylko Zedd-Bull.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Tak, bubu, wiem. Kupiłem nową Alfę, też 156 i chciałbym zaprogramować kluczyk z innej Alfy- takiej samej. W tamtej mi się to nie udało- wyskakiwało, że kod z karty kodowej jest niewłaściwy. Tutaj chciałbym spróbować też to zrobić, kartę kodową mam.
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
- czegoś nie rozumiem, w ASO mają klucze z transponderem prekodowanym, czyli programowanie polega na podaniu loginu z karty kode i zamknięciu transpondera i skasowaniu sumy za usługę.
- jeśli masz prekodowany transponder to wsadzasz do kluczyka, program alfaOBD , karta kodowa i zamykasz transponder.
- jeśli masz transponder uzywany to trzeba go wykasować, (robi to np. ZEDD-Bull) i z pliku binarnego z puszki immo zakodować (prekodować) transponder, potem programem alfaobd wraz z loginem z karty CODE zamknąć transponder.
- czyli do szczęścia brakuje zawartości puszki immo.
- jeśli to auto po 2001 roku, to klucz może być CODE-3, ma taki napis na kluczu.
- w tym przypadku powyższe procedury nie działają, tylko chyba ASO.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
kts daje mozliwosc kodowania kluczy do giuletty,niestety nie wiem jak to dziale bo mam 2 w orginale i ac wiec nic nie kombinuje aby ubezpieczalnia nie miala powodow do nie wyplacenia odszkodowania w razie jakies przykrej sytulacji zwiazanej z autem.
widzialem ze jest tam taka mozliwosc,jesli sa odwazni to sluze pomoca
- w giuliettcie program alfaOBD dobrze programuje klucze.
- problem jest jednak tego rodzaju że nie ma na rynku transponderów pcf7946 prekodowanych do G.
- TMPro2 wg opisu ma prekodowac klucze ale po takim kodowaniu nie dzialają wszystkie funcje pilota.
- autor na swojej stronce nawet nie opisuje że jest taka mozliwośc aby programowac klucze od G, za to piszę, że błędne działanie pilota to nie wina jego programu !!!
- po takim programowaniu klawisz włączenia daje otwarcie bagażnika ale klawisz bagażnika nie robi NIC.
- czyli po kodowaniu klucza można uruchomić auto ale nie można się do niego dostać.
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 19-11-2013 o 07:53
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Witam,
Mam Julke 1,4 170 cv. Chciałem zakodować sobie kluczyk i niestety ALfa OBD (mam najnowszą wersje 1.7.8) nie chce mi sie połączyć z BODY, łaczy się z wszystkimi innymi modułami, z Body wyskakuje, że może nie obsługiwać jeszcze tego sterownika i go nie rozpoznaje. Auto z 12.2012.
Macie jakieś pomysły co z tym zrobić![]()
a czy MES łączy się z body ?.....
Mam FESa 3.6 łączy się z body ale wywala komunikat że nie prawidłowy kod ISO, ale pomimo tego łaczy sie i wyświetla dane podstawowe BODY